War-psycho skrev:2458986Luktar ju nästan brottsprovokation om det helaQUOTE]
nu har du suttit hemma och snackat med jycken för mycket danne...konspirationsteorierna trycker på, precis som en taskig returvajer.
![]()
Häng med nästa gång istället
![]()
Vad kul, visste väl att vi var flera!Snail_shell skrev:2459178Det funkar!!
Jag har börjat med det också..
Dessutom vinkar jag med hela armen..![]()
Yoshi_gixxeRR skrev:2458389Men enda reaktion är: VARFÖR KALLA NI DETTA FÖR STUNTKVÄLL????
Gnäll gnäll och åter gnäll
Jo, det har du rätt i.Jörgen Karlsson skrev:2459067Jo. Det måste ske fler personliga möten mellan sporthojare-poliser. Sporthoj.com-snackpåsar som jag och du tillhör nog inte målgruppen (även om vi får våra hojar stoppade i flygande hämdbesiktingar från Polisen och blir irriterade då), vi sköter oss nog även om vi kör för fort då och då. Det är de yngre Nofear-krigarkillarna som polisen måste dialogisera med.
Moahahaha... lustigkurre...fazerfun skrev:2459543nu har du suttit hemma och snackat med jycken för mycket danne...konspirationsteorierna trycker på, precis som en taskig returvajer.
![]()
Häng med nästa gång istället
![]()
Jörgen Karlsson skrev:2459568Vad kul, visste väl att vi var flera!
Vi får blåsa liv i "Love, peace and understanding"-märkena igen! (Eller var det peace, pot and pussy...) Jag var ju knappt född då.
Grattis på dig förresten!![]()
/J
Snail_shell skrev:2459672Kunde vara ett nytt sätt att byggabroar på..![]()
Samtliga SH medlemmar börjar från och med i morgon att vinka med hela armen till farbror blå!!![]()
Har ni möjlighet! Res på er också..![]()
/ Tack Jörgen!
nosferatu skrev:2459492Vet faktiskt inte vad som hände, kändes riktigt bra i början o sen slog d bara runt. Har haft hojen i 1,5 år o slangar varje gång jag kör o har aldrig tidigare vart i närheten av att slå runt.
Vet inte om svackan mitt på rakan spelade in eller om man bara va lite för taggad att stila. Fick dessutom en flygande på reg. skylten på vägen ut.
Gandalf skrev:2459587Om du drar tvingen moturs så släpper trycker runt pungen och du blir gladare skall du se !!!!!
psyduck skrev:2459623Några bilder från gårdagens tillställning:
http://www.flickr.com/photos/60965306@N00/sets/72157594283666116/
Skön inställning...psyduck skrev:2459844Det är helt OK att använda bilderna precis som du vill. Känner du för att betala så rekommenderar jag en insättning till Röda Korset, Rädda Barnen, Barncancerfonden eller annat lämpligt ideellt biståndsorgan.
Miss_A skrev:2459387Haha nej så ska vi inte säga, inge kul att skada sig, men jag förstår vad du menarmen jag tror inte du vill ramla o göra illa dig för att få lite vård
![]()
Kawalight skrev:2458946Ha ha, jodå vi fick göra det bästa av situationen![]()
Plåstrade och tejpade en stund så gott det gick![]()
Nöjet var mer på vår sida, än hans, skulle jag tro.
Hälsningar Asshunter![]()
Yoshi_gixxeRR skrev:2458389Men enda reaktion är: VARFÖR KALLA NI DETTA FÖR STUNTKVÄLL????
Det enda lilla stunts som gjordes var i en lite hörna längst upp bland grus o skit!!!
Detta var inget annat än en buskväll i över 200km/h
Nu tror folk att streetrace o slanga i 200km/h ÄR stunt!!!!
Så jävla missnöjd med erat ordval: STUNTKVÄLL
Buskväll, alternativkväll eller vad som helst, men INTE stuntkväll!!!
I övrigt hade väl folk kul, men JAG med fler hade aldrig kommit dit för det upplägget som nu rådde...
(vi avbokade mötet med politikerna när ni tilllät dragracing...)
Sedan en fråga: vad hade ni gjort om ngn hade kraschat i 200km/h o kört ihäl en massa folk???
Vart var skyddet för publiken??
Varför tilllät ni race med 5-6st SAMTIDIGT på en smalraka med massa folk runtomkring med grus på banan???
Varför kan ni inte tänka längre en såhär kort??
Denna kväll var inget annat än en kväll för dom som skapar alla problem för oss andra, o ni har inte gjort ett endaste skit för att ta bort det från gatan!!
Det enda ni gjort var att dra in riktiga stuntare i skiten!!!!!!!
Kalla det INTE för STUNTKVÄLL!!!!
En mkt missnöjd Yoshi (med erat val av att kalla detta STUNTKVÄLL)
.../Yoshi
OBS: Hade det kallats ngt annat än stuntkväll hade jag inte sagt ett pip
Gubbrejsarn skrev:2459608
Tyvärr GR så tror jag inte på denna historia.
Jörgen Karlsson skrev:2459067War-psycho skrev:2459034
Vi får väl se om vi nånsin får nån ordning på samarbetet mellan polis & hojåkare.
hälsar oxå alltid på mc-snutar brukar bli några gånger varje dag när jag jobbar vissa hälsar tillbaka vissa inte gör det dels för att jag hoppas på en lite snällare behandling om jag blir stoppad och dels för att det kan ju vara kjelle man möterJo. Det måste ske fler personliga möten mellan sporthojare-poliser. Sporthoj.com-snackpåsar som jag och du tillhör nog inte målgruppen (även om vi får våra hojar stoppade i flygande hämdbesiktingar från Polisen och blir irriterade då), vi sköter oss nog även om vi kör för fort då och då. Det är de yngre Nofear-krigarkillarna som polisen måste dialogisera med.
Min nu snart ettåriga gubb-kampanj går iaf ut på att hälsa på alla mc-polishojar jag möter när jag är ute och åker! De blir fler och fler som hälsar tillbaks faktiskt.
Nu måste jag jobba lite.
/J![]()
Great!!fleshgear skrev:2460088hälsar oxå alltid på mc-snutar brukar bli några gånger varje dag när jag jobbar vissa hälsar tillbaka vissa inte gör det dels för att jag hoppas på en lite snällare behandling om jag blir stoppad och dels för att det kan ju vara kjelle man möter![]()
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |