Inbjudan till stuntkväll 13 september

Kawwa

Sporthojsnörd
Gick med
13 Mar 2004
Ort
Flytt Sthlm
Hoj
Sukka gixxer 600 K6
Super-Henkan skrev:
2460176 Sälla herr Yoshi tänkte dig att vi var i en skidbacke igår... en del gillar att åka fort, en del ramla, vissa är nybörjare, en del gillar att hoppa och tricka... men alla har skidor och vi hade riktigt kul i backen...


:klappar :klappar :klappar :klappar :klappar :klappar :klappar
 

Laponia

Medlem
Gick med
14 Apr 2004
Ort
Stockholm
Hoj
2021, BMW S1000R
När jag kom vid halvsju så kryllade det av poliser både på MC och bil, det måste ha varit hela Länstrafikgruppen.

Min första tanke var att de mera fungerade som funktionärer på ett välkomnande sätt.

Jag blev mycket förvånad då jag såg att de hade stoppat ett flertal motorcyklar, gjorde besiktningar och hade böteshäftet i högsta hugg. Det kändes mycket kränkande trots att jag inte blev stoppad.

Det här är mycket allvarligt, eftersom polisens företrädare i den sk ”samverkansgruppen” har deltagit i marknadsföringen av evenemanget med budskapet: Kom hit och kör lagligt istället för att busa på stan.

Istället för att öka dialogen och förbättra samverkan mellan polis och motorcyklister, har nu det motsatta uppnåtts då polisen visar sig ha ”dubbel tunga”.

Det här är en händelse som bör lyftas upp till SMC, vilket också Galne Dansken som är vår Generalsekretare på SMC har aviserat.

Jag tycker inte att Kjell ska bråka för mycket inom polisen och på det sättet spela allt för mycket martyr, det är ju hans leverbröd och han är sjyst vad jag har förstått. Tror inte att han har spelat infiltratör som förekommer i alá narkotikalangargrupper, maffiagrupperingar och liknande. Vi är ju trots allt vanliga människor som kör hoj på fritiden och inte några kriminella element eller på annat sätt är en fara för samhället. Vilka av de som blev kontrollerade vid Bromma blev alkotestade tex? Det borde väl var ett obligatorium vid varje kontroll.

Det här är en så pass stor överträdelse för förtroendet mellan polismyndighet och MC-kollektivet så att SMC. Vägverket och Polisen mm som organisationer betraktat måste ta tag i frågan och diskutera det samt styra upp.
 

Dawe

Guest
KJECOP skrev:
2462153 Jag är inte den enda polisrepresentanten i samverkansgruppen. Det finns en polis med som varit med i samverkansgruppen i flera år och jag kom med i gruppen i maj i år (2006). Som sagt, jag har fått informationen att LTG var informerade.

Mitt sätt att jobba är naturligtvis mitt sätt att jobba. Andra poliser föredrar att skriva böter och rapporter. Men jag jobbar inte med detta utan mina chefers kännedom och godkännande, och då pratar jag om cheferna jag har inne i Stockholm city.

Någon skrev något Sveavägen och att jag kom fram efter någon insats...??? Det inte något jag har en aning om. Och om det hände mellan den 27 juli - 8 aug och under tiden 10 aug - 11 sep så hade jag semester.

Efter den här senaste händelsen i Bromma och mitt inlägg tidigare här i tråden så är jag inte populär på LTG. Men nu är det som det är och man får se hur det går...

Att många tvivlar på mig och är säkra på att jag är både falsk och oärlig i mina kontakter med hojåkare kan jag förstå. Speciellt efter en sådan här händelse. Man kan inte vara alla till lags och tro att alla skall tro på det man säger och skriver. Vårt land är ju faktiskt så fritt att man får tycka, skriva och säga vad man vill (nästan i alla fall) och då även om mig som person och polis.

Jag har i alla fall bara hört positiva uttalanden om kvällen, utom alla vet vad...

Mvh

Kjelle
Trafikpolis
Stockholm CITY


Jag skall inte lägga mig i för mycket för det här är inte min "baby" och jag stuntar inte ( läses kan inte ). Men jag tycker att det är tråkigt som svensk medborgare att se att polisen inte kan dra åt samma håll i en sån bra sak som samverkansgruppen. Jag kan bara hoppas att du Kjelle, din chef och ni andra inom samverkansgruppen kan få mer mandat för det ni gör på högre ort.
Vad NI på LTG tycker lär jag väl bli varse.
 

Skitskraj Mike

Ny medlem
Gick med
14 Sep 2003
Ort
Enköping
Hoj
GSX-R 1000k4
jag fick blåsa i grisarnas lilla låda.. visserligen för att jag i stridens hetta krävde det.. detta efter att jag frågat varför dom inte höll på med sånt istället för att stå o leta småfel på oss hojåkare.. kan tillägga att jag inte hade ett dyft alkohol i blodet,men MEN hade dom inte stått där hela kvällen utan istället vid nån stor väg" så hade dom säkert tagit en o annan jävla fylltratt bakom ratten...PINSAMT av dom då det vad jag vet är alkohol som är orsaken till hälften, om inte mer av dödsolyckorna i detta land..
 

Johan31

Medlem
Gick med
25 Jan 2005
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki RGV 250 VJ23, Honda RC45, Suzuki GSX-R 750, Suzuki GSX-R 50, Kawasaki Ninja 400, Suzuki RMZ 450
Super-Henkan skrev:
2460176 Snälla herr Yoshi tänkte dig att vi var i en skidbacke igår... en del gillar att åka fort, en del ramla, vissa är nybörjare, en del gillar att hoppa och tricka... men alla har skidor och vi hade riktigt kul i backen...

Hahahaha:klappar :klappar :klappar ja Herr Yoshi håller måttet ser jag......:såjaponken :såjaponken
 

Anderzzon

No Pain, No Game
Gick med
6 Mar 2005
Ort
LBG tha place 2 B
Hoj
Honda CRF 250R -09, Biltema Cruiser, Arctic Cat Sno Pro 440 -05
KJECOP skrev:
2462645 Jag kände faktiskt att luften att gick ur mig i onsdags kväll och jag undrade faktiskt vad jag håller på med när det vi i samverkansgruppen försöker åtadkomma (minska antalet mc-olyckor och ordna någon plats/bana att köra på) trampar någon annan på. Men så kände jag plötsligt att jag tänker inte ge mig så lätt. Jag tror ändå, även om del inte håller med, att vi är på väg rätt väg genom att anordna sådana här kvällar och samtidigt skapa en dialog med alla som kör hoj. Det finns ju så många i den här samverkansgruppen (SMC, Vägverket, McRf, NTF och många många andra) och vad jag vet så är de jag pratat med ganska upprörda över det inträffade. Och jag är ganska säker på att sista ordet inte är sagt än.

Jag vet inte varför det blir så här och som du antydde så har samma sak hänt tidigare också. Och då menar jag när vi i samverkansgruppen var nere vid Skogskyrkogården och pratade med hojåkare.

Vi kommer aldrig att kunna komma någon vart med vårt arbete om det fortsätter på samma sätt i samband med våra arrangemang och möten med hojåkare.

Jag kan ju samtidigt passa på att säga att det finns trafikkollegor som är ganska så hånfulla mot mig gällande mina kontakter med hojåkare, mina inlägg i olika mc-forum och mitt engagemang i samverkansgruppen. Man kan göra sig impopulär på olika sätt och jag har visst verkligen lyckats genom mina uttalanden till kollegorna i Bromma och mina inlägg i trådarna om detta, jag är inte vatten värd på en viss/vissa trafikavdelningar.

Men jag får väl bita ihop och försöka köra vidare och se vad som händer...

Mvh

Kjelle
Trafikpolisen i Stockholm CITY

Förstår det, du sitter ju inte i en lätt sitts om man säger så, du bygger broar hos Sporthojsfolket och har samtidigt ett jobb där vi kanske inte är så populära hos de flesta av dina kollegor.. Vilket ganska lätt skapar ett för och emot gäng..

Att hitta en gyllende medelväg där är nog verkligen inte det lättaste och pallar man bara psykiskt så är det starkt gjort! Försök att se motgångarna som ett bränsle att kämpa ännu mer!

En pensionerad polis i Lindesbergsdistrikt sa en gång att polisen måste sluta vara så militäriska och börja vara mer som folk, först då så kommer förtroende att kunna byggas upp mellan allmänhet och poliskåren.

Tyvär är min egen erfarenhet av personer som sticker ut och verkligen syns och kämpar för något de tror på och gillas av "folket" för eller senare försvinner pga omplacering, ny tjänst eller byta av yrke. Sen vad det egentligen betyder vet vi nog allihop. Sen spelar det ingen roll vad det handlar om för bransch, sjukvården, försäkringar osv samma sak överallt! Man flyttar helt enkelt på dem som inte följer de osynliga reglerna.

Nu hoppas jag verkligen inte att så är fallet även innom Polisen.

Sånt här fixar man inte på en säsong, det kommer kanske ta år innan allt börjar falla på plats..

Folk som ger upp kommer inte dit de vill, kör hårt. Vi kanske ses både i jobbet och på vägarna :tummenupp

Mvh
Anderzzon
 

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Eskilstuna[Ärla]
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Missvims skrev:
2461064 Stunt är förvisso ett stort begrepp, men det som Yoshi menar är det som kan klassas som sporten stunt, alltså dom som är intresserade av att tävla och utvecklas.
Det var en massa snack innan den här kvällen om att allt skulle vara lugnt, inte föra oväsen och ett ställe för folk att träna stunt. Att det sen blev ett helt annat arrangemang är ju helt fastställt.
Det är jättebra med kvällar som denna, men om man vill få till banor att köra på så bör ju allmänheten tycka att det är lika bra. Har en känsla av att dom golfare som stod och försökte utöva sin sport inte alls är så positiva till ett fortsatt utövande av "stunt" på Bromma tyvärr.
Förvisso döpte vi kvällen till stuntkväll men i inbjudan skrev jag "banan är fri för er som vill komma dit och stunta och köra av er"

Jag mötte en golfare när jag var dit upp och han kom nyfiket fram och frågade om det var någon tävling på banan. Jag förklarade att det var lite lek kväll för motorcyklisterna. Han tyckte det såg riktigt häftigt ut och avslutade konversationen med att han skulle titta lite sen.


Det Yoshi retade sig på var att kalla kvällen Stuntkväll, eftersom vi faktiskt försöker få politikerna att acceptera just Stunt som en sport och ge dom som verkligen vill träna under seriösa former, en plats att vara. Men det verkar ju som om det då inte finns något som helst intresse i Stockholm för ett sådant arbete. Det är bra att få veta det på ett tidigt stadium så slipper vi lägga ner en massa onödigt arbete på att ordna möten och spendera en massa tid i telefon och vid datorn på att bevisa motsatsen. Alla trivs ju tydligen utmärkt med att ha poliser som kommer och förstör under träningar och vill fortsätta köra under olagliga former.
Så, vi tar härmed och lägger ner våra planer på att få politiskt stöd för legal verksamhet.
Tycker dock det är synd speciellt för dom unga killar som verkligen SATSAR på det här och som faktiskt har en chans att ge sig ut i världen och sätta Sverige på kartan även i Stuntsammanhang!!!

Döma av den här texten får jag känslan av att ni har haft platser för stuntarna att köra på, eftersom ni vill få politikerna att förstå att det behövs.
Eller dömer ni ut en enda kväll, som vi råkade kalla stuntkväll, blir missnöjda över att det blev lek/bus/rakt fram race/stunt och sen inte fick dit politikerna?

Du skriver att det inte verkar som att det finns något intresse av att fixa en plats för stuntare att vara på. Vi fixade en plats för alla motorcyklister.
Om ni vill ha en plats för enbart stuntare kanske ni får jobba lite för det också.

Om jag fått allt om bakfoten så får ni ursäkta mig. I övrigt vill jag bara återigen tacka för onsdagen. Det var så grymt kul och jag längtar redan till säsong 2007!
 

jiim

SST600 #55
Gick med
4 Jul 2005
Ort
Lund
Hoj
2x CBR600RR
får jag fråga hur folk kan bli bötade om man har laglig hoj på inhängnat område? eller det var inte inhängnat?
 

Missvims

MrsVims
Gick med
24 Apr 2006
Ort
Östhammar
Hoj
Formally known as Gulan
Bikerbitch skrev:
2465121 Förvisso döpte vi kvällen till stuntkväll men i inbjudan skrev jag "banan är fri för er som vill komma dit och stunta och köra av er"

Jag mötte en golfare när jag var dit upp och han kom nyfiket fram och frågade om det var någon tävling på banan. Jag förklarade att det var lite lek kväll för motorcyklisterna. Han tyckte det såg riktigt häftigt ut och avslutade konversationen med att han skulle titta lite sen.




Döma av den här texten får jag känslan av att ni har haft platser för stuntarna att köra på, eftersom ni vill få politikerna att förstå att det behövs.
Eller dömer ni ut en enda kväll, som vi råkade kalla stuntkväll, blir missnöjda över att det blev lek/bus/rakt fram race/stunt och sen inte fick dit politikerna?

Du skriver att det inte verkar som att det finns något intresse av att fixa en plats för stuntare att vara på. Vi fixade en plats för alla motorcyklister.
Om ni vill ha en plats för enbart stuntare kanske ni får jobba lite för det också.

Om jag fått allt om bakfoten så får ni ursäkta mig. I övrigt vill jag bara återigen tacka för onsdagen. Det var så grymt kul och jag längtar redan till säsong 2007!

Vet inte riktigt vart jag skulle ha dömt ut kvällen, men om det var golfarna du tänkte på så var det ett antangade. Från början var det ju väldigt viktigt att ljudnivån skulle hållas låg just p g a att golfarna och grannar skulle bli störda annars. Så att dom inte blev störda är ju jättebra eftersom det öppnar för er att fortsätta med era kvällar där.

Vi hade planer på att just jobba för ett ställe där det skulle gå att träna (s.k Stunt för tävlingsintresserade)utan att det var illegalt. Är väl medveten om hur mycket arbete som hade krävts, men var både inspirerad och beredd att offra tid på det.
Vinsten med det hade ju varit stor, framförallt för alla som ondgör sig just över "bakhjulsåkandet" i dom flesta trådar här på forumet. Det finns redan lek-och-busstuntkvällar på tisdagar och det är jättebra. Men det är fortfarande inte legalt och kan därför avbrytas av polis, vilket många också ondgör sig över på detta forum. Som vi redan fått veta i just denna tråd så är alla väldigt nöjda med hur det ser ut idag och stunt inte är ett begrepp som får användas som en ren klassificering av en sport.
Då det trots allt fanns två personer som var intresserade av en egen plats att träna på så kommer vi prata vidare med politikerna om det är möjligt att ordna något för just dom och deras kompisar, d v s en ungdomsavdelning.
 

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Eskilstuna[Ärla]
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Missvims skrev:
2465645
Som vi redan fått veta i just denna tråd så är alla väldigt nöjda med hur det ser ut idag och stunt inte är ett begrepp som får användas som en ren klassificering av en sport.

Hur ser det ut idag och vilka är nöjda med att det just ser ut så?
Jag fick känslan av att det verkligen behövdes en plats att leka av sig på, döma av alla reaktioner och glädje som fanns i onsdags.
 

Yoshi_gixxeRR

www.stunthoj.com
Gick med
28 Jun 2003
Ort
Forsmark
Hoj
DRZ-400 -07
Bikerbitch skrev:
2465655 Hur ser det ut idag och vilka är nöjda med att det just ser ut så?
Jag fick känslan av att det verkligen behövdes en plats att leka av sig på, döma av alla reaktioner och glädje som fanns i onsdags.

Klargör igen!!
Skrev inte att det inte behövdes ett ställe eller att det var fel på din kväll. Men efter alla inlägg i denna tråd så vet vi att det inte finns ett behov av ett ställe för "dom som vill hålla på med konster på mc för en tävlingsinriktad karriär" eller som vill lära sig, ha nånstans att vara.

För att quota mig själv:"Så att dom inte blev störda är ju jättebra eftersom det öppnar för er att fortsätta med era kvällar där."

Tar det nu för sista gången. Kvällen i sig har inte något att göra med att lägga av med arbetet med politikerna. Det är fortfarande så att namnet på kvällen var missvisande för vissa av oss (mig och yoshi då självklart, inga andra inblandade i det). Har inte heller sagt NÅT om att det inte fanns behov av lekplats, eller??
Jag skrev att det inte fanns behov av ett ställe för lite mer seriös träning på avskild plats, då det finns parkeringar, industriområden och vägar att träna på redan. Det var en missuppfattning av oss att det många skulle ha uppskattat ett sånt ställe.

//missvims (kapat yoshi's sida)
 

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Ort
Bålsta
Hoj
.
Jag tror att det skulle uppskattas mycket om det fanns en plats att träna stunts på som var legal!
Att folk var nöjda med onsdagen betyder väl inte att de automatiskt är emot erat arbete som ni brinner för?

Dock så måste ju folk öva för att lära sig, så det gäller nog att släppa in folk som kanske inte är så duktiga med. Det får ju inte bli ett stuntställe bara vissa utvalda isåfall! ( Tänkte på det du skrev tidigare: Då det trots allt fanns två personer som var intresserade av en egen plats att träna på så kommer vi prata vidare med politikerna om det är möjligt att ordna något för just dom och deras kompisar, d v s en ungdomsavdelning.)

Yoshi_gixxeRR skrev:
2465691 Klargör igen!!
Skrev inte att det inte behövdes ett ställe eller att det var fel på din kväll. Men efter alla inlägg i denna tråd så vet vi att det inte finns ett behov av ett ställe för "dom som vill hålla på med konster på mc för en tävlingsinriktad karriär" eller som vill lära sig, ha nånstans att vara.


Jag skrev att det inte fanns behov av ett ställe för lite mer seriös träning på avskild plats, då det finns parkeringar, industriområden och vägar att träna på redan. Det var en missuppfattning av oss att det många skulle ha uppskattat ett sånt ställe.

//missvims (kapat yoshi's sida)
 

Yoshi_gixxeRR

www.stunthoj.com
Gick med
28 Jun 2003
Ort
Forsmark
Hoj
DRZ-400 -07
Milla skrev:
2465734 Jag tror att det skulle uppskattas mycket om det fanns en plats att träna stunts på som var legal!
Att folk var nöjda med onsdagen betyder väl inte att de automatiskt är emot erat arbete som ni brinner för?

Dock så måste ju folk öva för att lära sig, så det gäller nog att släppa in folk som kanske inte är så duktiga med. Det får ju inte bli ett stuntställe bara vissa utvalda isåfall! ( Tänkte på det du skrev tidigare: Då det trots allt fanns två personer som var intresserade av en egen plats att träna på så kommer vi prata vidare med politikerna om det är möjligt att ordna något för just dom och deras kompisar, d v s en ungdomsavdelning.)


Trodde också att det skulle ha uppskattats, men de uttalanden som gjorts här i tråden har visat raka motsatsen.

//Kaparen missvims
 

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Ort
Bålsta
Hoj
.
Yoshi_gixxeRR skrev:
2465758 Trodde också att det skulle ha uppskattats, men de uttalanden som gjorts här i tråden har visat raka motsatsen.

//Kaparen missvims

Jag uppfattar det lite annorlunda.
Se bara på intresset på Lunda på tisdagar, tror nog att alla som kör där skulle uppskatta en plats där det inte kommer övningskörare och lastbilar och övrig trafik titt som tätt.

Tyvärr så verkar många irriterade på Yoshi som person,(trots att de inte känner honom?) dock så skulle de nog gärna rida på vågen om ni lyckas fixa det ni vill uppnå..

Kämpa på! :yoparty

Tycker ni och samverkansgruppen egentligen strävar mot samma mål, för lyckas man fixa en legal plats att öva stunts på, så finns det kanske även plats för en raka där andra oxå kan vara med och leka?
 

Lotta

Veni, Vidi, Vici ;o)
Gick med
4 Sep 2003
Ort
Gävle
Hoj
zx6r -99
Jag tycker det framgått klart och tydligt i tråden vad det var frågan om för typ av körning som skulle pågå under kvällen. Och det om någon, typ Yoshi, har missupfattat det hela så synd för honom...
 

Gubbrejsarn

Ju mer jag hör desto mindre begriper jag
Gick med
21 May 2004
Ort
Haninge
Hoj
Honda VFR 750F
Jag ser inte att det ena utesluter det andra...visst behöver de som är seriöst tävlingsinrikade en för dom lämplig plats att träna på legalt.

En "lekplats" där folk kan gå från noviser till duktiga amatörer, innan de tillåts träna med "proffsen" fyller dels funktionen att mindre skickliga wannabestuntare inte ställer till olyckor för sej själva och omgivningen på allmänna vägar och ytor, dels inte stör de duktiga stuntarna med sina nybörjarfasoner.

Nu har samverkansgruppen lyckats med sitt jippo för oss amatörer och entusiastiska åskådare...detta ger självfallet en spin off-effekt på önskemålet om en plats för de "riktiga" stuntarna. För om man kan manifestera den stora massans behov blir nästa steg att bereda plats för de smalare intressena.

Därför är det verkligen viktigt att vi håller ihop, och inte förfaller till semantiska gnabb. Det finns redan tydliga intressen av att motorcyklisterna ska hållas kort.

Enade vi stå, söndrade vi falla!
 

KJECOP

Guest
Anderzzon skrev:
2464059En pensionerad polis i Lindesbergsdistrikt sa en gång att polisen måste sluta vara så militäriska och börja vara mer som folk, först då så kommer förtroende att kunna byggas upp mellan allmänhet och poliskåren.

Tyvär är min egen erfarenhet av personer som sticker ut och verkligen syns och kämpar för något de tror på och gillas av "folket" för eller senare försvinner pga omplacering, ny tjänst eller byta av yrke. Sen vad det egentligen betyder vet vi nog allihop. Sen spelar det ingen roll vad det handlar om för bransch, sjukvården, försäkringar osv samma sak överallt! Man flyttar helt enkelt på dem som inte följer de osynliga reglerna.

Nu hoppas jag verkligen inte att så är fallet även innom Polisen.

Sånt här fixar man inte på en säsong, det kommer kanske ta år innan allt börjar falla på plats..

Folk som ger upp kommer inte dit de vill, kör hårt. Vi kanske ses både i jobbet och på vägarna :tummenupp

Mvh
Anderzzon
Tjong!

Senaste nytt angående mitt samtal med poliserna vid poliskontrollen i samband med Stuntkvällen och mina inlägg här i tråden...

Så här kan det gå när man uttrycker sina åsikter...

Jag UT - Länstrafiken IN

Det har blivit samtal med min chef vilken i sin tur varit på möte med cheferna på länstrafiken ang mig. De har gemensamt beslutat att jag INTE får sitta kvar i den Mc-samverkansgrupp jag har suttit med i under det här året och som arrangerade stuntkvällen.

Så för tillfället så är det färdigjobbat för min del i den gruppen.

Istället för mig så kommer länstrafiken att sätta till en person på den plats jag haft eftersom det är just länstrafiken som skall sköta allt sådant som har med samverkan att göra. Jag kan ju inte tolka det på annat sätt än att jag inte har mina chefers förtroende för det arbete jag gjort och de samtal jag haft tillsammans med hojåkare.

Jag kommer dock att finnas kvar och skriva i forumen, men jag har fått direktiv om att vara mer återhållsam och försiktig med hur jag uttrycker mig.

Jag kommer i alla fall att fortsätta att hälsa på de hojåkare jag möter, för det är visst tillåtet (tror jag...).

Mvh

Kjelle
Trafikpolis och f.d. medlem i samverkansgruppen
 

scud

meldeM
Gick med
19 Apr 2004
Ort
..
Hoj
HYM 1100S
KJECOP skrev:
2469343 Tjong!

Senaste nytt angående mitt samtal med poliserna vid poliskontrollen i samband med Stuntkvällen och mina inlägg här i tråden...

Så här kan det gå när man uttrycker sina åsikter...

Jag UT - Länstrafiken IN
Jävligt trist att höra. Du fick ingen förklaring på VAD du gjort fel eller? Förstår om du inte vill publicera det här men skulle inte bli förvånad om du inte fått någon förklaring. För du har ju rätt att få veta exakt vad du gjort för fel, kan man tycka iallafall.

Dina och ltg's chefer skiter väl fullständigt i vad en stor drös laglösa på ett forum för dödsmaskiner tycker antar jag?
 

KJECOP

Guest
scud skrev:
2469366 Jävligt trist att höra. Du fick ingen förklaring på VAD du gjort fel eller? Förstår om du inte vill publicera det här men skulle inte bli förvånad om du inte fått någon förklaring. För du har ju rätt att få veta exakt vad du gjort för fel, kan man tycka iallafall.

Dina och ltg's chefer skiter väl fullständigt i vad en stor drös laglösa på ett forum för dödsmaskiner tycker antar jag?
Nix, ingen förklaring...

Men det handlar om vad jag sade till kollegorna på platsen och mitt inlägg där jag bad om ursäkt för poliskontrollen de hade där.

Jag anses väl helt enkelt inte lämplig och passande för uppgiften.

En stor drös laglösa dödsmaskiner? Så ser inte jag på det... Snarare ett gäng hojintresserade människor, vilka även jag tillhör (även om vi kanske har lite olika körsätt). Nej det verkar inte som att cheferna bryr sig om vad hojåkare tycker (sedan måste jag dock censurera resten av inlägget eftersom jag inte får skriva vad som helst...).
 
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top