Inbjudan till stuntkväll 13 september

Snail_shell

www.skitsnack-mc.se
Gick med
28 Jul 2006
Ort
Vallentuna
Hoj
CBR 1000RR -07 ( Hong Kong Edition)
£m£li£ skrev:
2450792 Kanske t.o.m blir så att jag dyker upp på onsdag om jag har tur :D :yoparty
Ska se hur jag lyckas ta mig dit ut bara :tungan


Eventuellt tar jag med mig sonen och kör bil dit..
Måste ut till Haninge först..

Men det blir inte så sent dock!!
 

£m£li£

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2006
Ort
Haninge
Hoj
Yamaha r6-03 (skrot), Honda CBR 600 rr - 03 (såld)
Snail_shell skrev:
2450925 Eventuellt tar jag med mig sonen och kör bil dit..
Måste ut till Haninge först..

Men det blir inte så sent dock!!

Det skulle ju vara nåt om man fick plats att åka med :) :tummenupp
(kan ju höras imorrn om inte annat)
 

Cyren

Hangaround
Gick med
15 Sep 2005
Ort
Nacka
Hoj
sm570r
Jag kommer inte kunna vara värd på onsdag :(

Har 2 prov och 1 redovisning på torsdag, så jag måste tyvär nörda :argpådato
 

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Eskilstuna[Ärla]
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
marcus_136 skrev:
2451738 Frågar igen, kan man komma och dra lite stunts med fiddyn?

Sorry. Mycket att planera nu innan imorgon. Jag tror att det är lungt, men kan för säkerhetsskull kolla upp det. Kan du pm.a ditt mobilnummer så får jag kolla upp tills ikväll/morrn bitti?

Cyren skrev:
2451803 Jag kommer inte kunna vara värd på onsdag :(

Har 2 prov och 1 redovisning på torsdag, så jag måste tyvär nörda :argpådato

Ingen fara killen, vi har folk så det ska nog vara lugnt! Lycka till med skolan!
 
Last edited:

Fall

Det va en gång, som va sandad
Gick med
10 Aug 2006
Ort
Eskilstuna
Hoj
Honda cbr 954 rr fireblade -03
Finns det någon adress dit så man bara kan slå in på gps:en?,blir lite lättare när man inte är så familjär med storstan.
 

ewook

trummis på två hjul
Gick med
4 Jun 2006
Ort
tokholm
Hoj
R6 -07
KJECOP skrev:
2448523
Ewook: Visst kan jag blinka blått, men stunta är inte riktigt min starka sida... Men det skulle säkert skapa en del jubel om jag försökte och lade omkull hojen... Men min chef skulle säkert inte jubla ;)

Trevligt! Så länge du inte blinkar blått för min skull bara :D
Får hoppas att stånkan kommer vara bruksduglig så jag kan ta mig nånstans bara.. inge kul o puttra bil, man sitter fel, lutar man sig så händer det inget ... o ja.. usch o fy för bil :mad:
Hellre att du lägger umkull jobbhojjen, än din privata. Känner du dig modig kan du ju alltid få försöka o stunta med min :näsblod
 

marcus_136

Rockstar
Gick med
13 Oct 2003
Ort
Haninge
Hoj
Kawasaki 636 -03, Honda CBR 1000RR -06
hannibal skrev:
2453738 marcus: varför kör du inte på din Cbr?

Har precis börjat gå lite smått sen jag bröt benet för 7-8 veckor sen. Vill itne börja stödja på det alltför mycket än.

BB: Du har pm :tomten
 

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Eskilstuna[Ärla]
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Jag ska försöka fixa stereo. Men om någon kanske känner att "wow, jag har en jättebra stereo jag kan ta med" så hojta gärna.

Annars efterlyser jag lite bra mc-musik, om ni vill ta med er några skivor sådär :tummenupp
 

Elfie

ligger gärna för pengar!
Gick med
23 May 2004
Ort
Stadion
Hoj
GSX-R 600 *KRASHAD* // Suzuki Intruder 1400 *GLIDARE*
Orginal pipa eh? så jag kan inte komma med mitt V&H rör om man bara ska titta o inte stå o varva eller köra? :hojraket
 
Last edited:

E Ryttervik

#57 S2
Gick med
20 Feb 2006
Ort
Sthlm
Hoj
KTM x 2
Jag tänkte fixa ihop någon sjysst musik anläggning....som låter bra hoppas jag på!
Så det löser sig nog!
Ta med några cd-skivor om ni har någon bra musik!

Ses imorgon!
 
Last edited:

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Eskilstuna[Ärla]
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Elfie skrev:
2454325 Orginal pipa eh? så jag kan inte komma med mitt V&H rör om man bara ska titta o inte stå o varva eller köra? :hojraket

Självklart är du välkommen om du bara ska titta. Det var mest riktat till alla som ville köra på platsen.

Der slangemann skrev:
2454422 Jag tänkte fixa ihop någon sjysst musik anläggning....som låter bra hoppas jag på!
Så det löser sig nog!
Ta med några cd-skivor om ni har någon bra musik!
Ses imorgon!

Jag slängde med garage-stereon. Men den är inte så stor och ljudet är nog inte så mäktigt. Så det är guld om du fixar ihop något!
Slängde med skivor också, lite blandat sådär. Men om fler vill ta med sig så är det välkommet!
 
Last edited:

mamba71

Ny medlem
Gick med
18 Jul 2005
Ort
stockholm
Hoj
v-strom 06
Bikerbitch skrev:
2455112 Självklart är du välkommen om du bara ska titta. Det var mest riktat till alla som ville köra på platsen.



Jag slängde med garage-stereon. Men den är inte så stor och ljudet är nog inte så mäktigt. Så det är guld om du fixar ihop något!
Slängde med skivor också, lite blandat sådär. Men om fler vill ta med sig så är det välkommet!

finns det ström? :confused:
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Bikerbitch skrev:
2455194 Jo, jag pratade med Bromma halkbana idag och dom skulle slänga ut en kabel med ström åt oss. Just för eventuell belysning till korv/bulle försäljarna samt stereo.
Jo jag undrar. Kommer det att köras ngn enkel dragracingstege om det finns hojar som vill? Eller hur blev det?

/J
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Bikerbitch skrev:
2439862 Ska försöka få till något rakt-fram-rejs och då behövs det folk som håller koll där också.

Pratade med killen som på 80-talet körde den legendariska MakeMyDay-Katanan på alla rakt-fram-rejsen vi då hade på Kista mm. Även han saknade rakt-fram-rejsen från förr. Skvallrade om denna Bromma-träff och han blev tänd på idén och tänkte ta dit sin nuvarande hoj (en inte osnabb 1600cc-Busa) om det blir ngt tillåtet raktframåka.

Mvh
J
 
Last edited:

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Eskilstuna[Ärla]
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Jörgen Karlsson skrev:
2455226 Jo jag undrar. Kommer det att köras ngn enkel dragracingstege om det finns hojar som vill? Eller hur blev det?
/J

Jag är i Sthlm nu och ska till Bromma imorgon för att kika om det går att dela upp banan på något sätt och har något rakt-fram-race. Om än ganska kort, det blir kanske inga 400 meter.
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Bikerbitch skrev:
2455348 Jag är i Sthlm nu och ska till Bromma imorgon för att kika om det går att dela upp banan på något sätt och har något rakt-fram-race. Om än ganska kort, det blir kanske inga 400 meter.
Det vore kul om det gick! 200 meter är inte fel!
Ringer MakeMyDay-killen imorgon får se om han får några värdiga motståndare att dra emot. Jag har 150 hk för lite för honom. Ska se om jag får dit ngn HD-kompis så att jag iaf får ngt jämbördigt att gasa emot för egen del ;)

Men känn ingen press. Blir det inget så blir det inget. Du har ju inget lovat.
Tack på förhand för allt jobb du lagt ned!

Mvh
J
 
Nyheter
Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Eldriven sporthoj från Yamaha

Inlämnade patentansökningar...

Strängnäs Bike Show i sista stund

Strängnäs Bike Show är en a...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top