Snart börjar Debatt på Svt1, jag hinner inte kolla men om någon gör det så kan jag redan nu meddela att trots att det är en minoritet som inte vågade svara SIFO att de inte vill ha minareter så komemr det vara en stor samling minaretvänner i etern om fem minuter och inte en endaste kritiker kommer få komma till tals, möjligen om de sjlva är av utländsk härkomst. Gissar i så fall på Nyamko och/eller Nalin.
Såg slutet av det tjafset och du hade förstås rätt i din profetia men istället för Nalin och Nyamko var det nån utländsk snubbe med musketörsutseende som verkade vara ganska vettig. Fanns en(1) svensk som hette Dick som fick försvara några fruktansvärt hemska skriverier han hade gjort i sin blogg angående islamister.
Roligast var dock konvertiten(?) Mikael(förlåt det fanns visst två svenskar med) som hade glömt ordet för det som diskuterades(minaret alltså) och knappast visste vad det var för något. De var i vilket fall jävligt bra att ha tyckte han och folk måste fatta det(
tror jag han sade i alla fall).
Sen satt den hetsiga och groteskt fula Fatima Doubakil och körde det numera fullt legitima rasistsnacket mot vita män.
Förresten tycker jag att vi ska bygga några minareter i Strömsund så att den stackars minoriteten där, som valt att leva på 600-talet, kan stå och skrika arabiska svordomar ut över den vackra jämtländska nejden, om hur orättvist livet är. Det hade passat in bra där tror jag bland älgar, björnar och vackra fjäll. En minaret lite här och där som sticker upp lite småpittoreskt ovanför granarnas toppar. Till det några aggressiva arabiska stånkanden 5 ggr om dagen så har vi en wrap. Mmmm..mysigt och multikulti och högst passande i Jämtland.
Ska vi starta en insamling till minaretbygget? Jag skänker 20kr (utöver alla tusenlappar jag skänker via skatteverket då). Någon mer? Läs länken nedan och se hur hemskt de faktiskt har det
(Rasseskolan vill tex att killarna ska vara med på hemkunskapsundervisning!!111!!). Sen kan du inte motstå att ge en slant du med.
http://politisktinkorrekt.wordpress.com/2009/12/02/skolk-i-islams-namn-–-vad-ska-skolan-gora/