Dreggel
Alltid politiskt inkorrekt
Jag förstår och håller till viss del med men tänk på att de flesta av dessa människor är mentalt rätt så terroriserade. Dessutom så tycker vi att bara efter som de ser ungefär likatana ut så placerar vi dessa i en och samma betonggråa huslänga en bit utanför staden men då dessa människor har 1000 åriga dispyter sinsimellan så brakar så klart helvetet löst.
Problemet är som i de flesta andra fall RELIGION. Jag anser att religion är vansinne och att ett arbete för att få bort skiten är bra. Att blanda människor och låta dessa få öppna ögonen är ett steg i rätt riktning för hela planeten. Inte bara sverigie. Men då är jag å andra sidan inte specielt patriotisk :hatasystemet
Absolut, men det är ingen som säger att de absolut måste bo i Rinkeby. Vad är det för fel på Nora tex? En liten trevlig kommun. Bara för att staten placerar nån i en betonghuslänga så måste man ju inte stanna där. Det är lite det jag syftar på, folk måste ta mer ansvar för sig själva.
Jag känner en jädra massa invandrare och de av dem som har varit i närheten av krig är ganska lätträknade.
Jag håller med om religionen. Finns det nånting gott som nånsin kommit av religion?