Invandrare/Utlänningar

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08
men jag tror inte pensionärsgänget snor canadian goose-jackor på fester de inte är bjudna till på lördagskvällarna, eller kommer hem till fransisca -14 för att berätta för svärfar att de ska konvertera henne till protestantism.


Tycker Thailand borde sluta släppa in svenska turister. Svenska turister åker ner varje vecka för att köpa sex av barn. Det är äckligt att de svenska turisterna så öppet kan utnyttja unga pojkar och flickor för att tillfredsställa sina egna perversioner. Kollar man så är det uteslutande svenska turister och turister från andra länder som köper sex av småpojkar och flickor. De svenska turisterna tror de kan bete sig hur de vill! :mad:
 

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08
Skulle de bara spärra de Thailändska gränserna och inte släppa in några svenska turister eller några andra turister alls så skulle ju antalet våldtagna barn minska något oerhört. De borde inte släppa in några svenska turister eftersom det medför att småbarn blir sexuellt utnyttjade och våldtagna.
 

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Ort
Bromma
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
100% svensk:lol
Det gör dig till Übermensch :lol
Det där med ursprung var ju sånt där trams som nassarna under kriget höll på med när de bevisade sin ariska härkomst, och därav var bättre människa.

Sicket larv...

Japp. Jag skrev överallt att jag var bättre än alla andra.
Kryp tillbaks under din sten du, eller kom med nåt vettigt i debatten.

Återigen, ni anser alltså att eftersom det finns svenskar som gör brott så är det lika bra att vi låter alla andra göra brott här oxå?
Vad thailändare gör och tycker om svenskar är fritt fram för dom. Jag bryr mig inte, jag bor inte i Thailand. Det är deras problem. Vill de inte ha turister så kan de ju stänga gränserna om de vill. Precis som vi kan stänga gränserna om inte vi gillar inavndrares brottslighet. Med skillnaden att det är tillfällig turism kontra konstant invandring.
Är det några andra problem runt om i världen som vi ska dra in i det här oxå? Kan vi inte få till att kinesiska jordbävningar har nåt med invandring i sverige att göra oxå?
 
Last edited:

#Olsson#

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2004
Ort
WT-hyresrätt
Hoj
RSV1000R Factory
Invadrare och invadring är ett svårt ämne och det går aldrig att peka på någon enstaka anledning till varför många som kommer till Sverige kommer utanför systemet.

Men en sak som jag tror kan vara bidragande ganska ofta är ovilja...

Det har du nog jäkligt rätt i!

Många vill inte. De sitter och ber till någon gud och tror att hjälp ska skänkas till dem. Många länder är extremt färgade av sådant. Att själv skapa sin värld är inte en option i deras tankesätt. De förstår liksom inte ens att det går att tänka så. :hihi

Källa: Mina blatteelever.

De borde programmeras om med ett västtänk. (inte för att det kanske är ett bättre tänk – men för att de ska funka här.)
 

Ingel

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Norrtälje
Hoj
stuntster
Skulle de bara spärra de Thailändska gränserna och inte släppa in några svenska turister eller några andra turister alls så skulle ju antalet våldtagna barn minska något oerhört. De borde inte släppa in några svenska turister eftersom det medför att småbarn blir sexuellt utnyttjade och våldtagna.

kanske vore en bra idé. det finns (U-) länder med hårda visumregler som slipper sånt skit.

F.Ö tror jag inte att det var en svensk turist som startade marknaden för sexhandel i Thailand

tillbaka till ämnet kanske?
 
Last edited:

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Ort
Bromma
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Jag tycker att dina inlägg är så vettiga att vi andra kan clowna oss lite utan att det påverkar helheten nämnvärt.

Du menar den klassiska: Kan vi inte vinna i argument så har vi sönder debatten istället?
 

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Ort
Bromma
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Precis, din bevisade svenskhet avgjorde debatten direkt. Who can argue with that?


Eller kanske resten av det jag skrev, som var det viktiga.
Återigen, om någon uttalar sig mot invandring så får man direkt motthugg på tex "jag har många vänner som själva är invandrare" istället för det man faktiskt skriver om. Men det är ju inte så konstigt att ni pro-invandring aldrig begriper nåt, ni kan ju bevisligen inte ens läsa ordentligt. Än mindre argumentera.

Genom att påstå då att jag är 100% svensk!

Men, sorry jag kan kan inte det, har tyvärr tysk knapadel några generationer bakåt som förstör det:(

Ok jag provar igen:
Anledningen till att jag ens tog upp mitt 100%iga svenska ursprung var av den anledningen att ingen skulle komma med det dåliga argumentet att vad jag skriver inte är värt något för jag säkert själv har invandrare i släkten. Vad nu det skulle spela för roll egentligen. Förstår du nu, eller ska jag rita en liten bild i Paint åt dig?

Stör det dig att jag e svensk eller?
 
Last edited:

Kuritas

Mansplaining MC
Gick med
19 Apr 2005
Ort
Lomma, född i Sthlm
Hoj
Kawasaki VN1600 2003
Ok jag provar igen:
Anledningen till att jag ens tog upp mitt 100%iga svenska ursprung var av den anledningen att ingen skulle komma med det dåliga argumentet att vad jag skriver inte är värt något för jag säkert själv har invandrare i släkten. Vad nu det skulle spela för roll egentligen. Förstår du nu, eller ska jag rita en liten bild i Paint åt dig?

Fast andemeningen i ditt inlägg var ju ändå att du var svensk och följdaktligen fick bränna hemma/köra för fort. De som inte hade samma digra avelsdokument får inte tillskriva sig samma rättigheter. Eller har jag missförstått dig på den punkten?

Men jag blev väldigt nyfiken på den där paint-bilden, för min skull får du gärna göra en! :)
 

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Ort
Bromma
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Fast andemeningen i ditt inlägg var ju ändå att du var svensk och följdaktligen fick bränna hemma/köra för fort. De som inte hade samma digra avelsdokument får inte tillskriva sig samma rättigheter. Eller har jag missförstått dig på den punkten?

Men jag blev väldigt nyfiken på den där paint-bilden, för min skull får du gärna göra en! :)

Där tog du fel. Om du läser igen så skrev jag att jag som svensk väljer att böja lite på en del regler och lagar, och jag har inget emot att en invandrare gör detsamma. Nu var skillnaden att brotten var lite grövre, som våldtäkt rån och mord. Det är INTE att "böja lite på reglerna".
 

Kuritas

Mansplaining MC
Gick med
19 Apr 2005
Ort
Lomma, född i Sthlm
Hoj
Kawasaki VN1600 2003
Där tog du fel. Om du läser igen så skrev jag att jag som svensk väljer att böja lite på en del regler och lagar, och jag har inget emot att en invandrare gör detsamma. Nu var skillnaden att brotten var lite grövre, som våldtäkt rån och mord. Det är INTE att "böja lite på reglerna".

Jag vill så gärna tro dig, men när jag läste ditt inlägg igen fastnade jag för:

Japp, jag bryter vissa av dessa lagar på en mer eller mindre reguljär basis, men jag anser mig ha rätt att göra det, i egenskap av att vara produkten av ovan nämda släktträd.

och

Här kommer Gurgut Mahmed in genom dörren. Han har inte bidragit till ett förbannade skit i det här landet. Han har inte lyft ett finger för det här samhället och han har absolut 0 rättigheter i det här landet, i mina ögon.

samt

såna brott som jag som 100% svensk gör för att jag tycker att jag har lite rätt att böja på reglerna (trots att jag VET att det är fel innerst inne)

och nu vet jag inte vad jag skall tro! :confused:
 

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Ort
Bromma
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6

Anytime :)

Nope, men etnisk tillhörighet är tydligen mycket viktigt i debatten enligt er, min herre.

Men för debattens skull helt oväsentlig ifall det inte föreligger någon etnisk överhöghet som skall respekteras.

Både ja och nej. Egentligen är väl inte etnisk tillhörighet viktig egentligen förutom att invandring oftast sker från andra etniska tillhörigheter?

Jag antar att ni som är pro invandring och som inte inser problemen inte heller skulle ha något emot att jag kliver in hemma hos er, äter eran mat, skiter i eran hall och avslutar med att ni inte ger mig respekt? För isf kan ni PM:a mig eran hemadress så ska jag dela ut den till folk som gratis härbärge. Med början i Nackareservatet.
 
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top