Vad är det som pajjat då?
Tänkte liksom, måste man ha svenskt? Torde inte vara så.
Ingen annan som köpt en Ipad som kan berätta vad allt gick på inkl tull osv...
Alltså, svensk eller engelsk kvittar när det gäller själva språket, när svenska blir tillgängligt så blir det det för alla enheter oavsett var du köpt den... så var det i alla fall för iPhone t.ex.
Däremot så var iPhone inte levererad med world wide garanti... är det fortfarande inte utan en europeisk har garanti i europa medans en amerikansk har garanti i amerika.
Vad som kan gå sönder är ju svårt att säga, det finns ju inga rörliga delar annat än de få knapparna man kan trycka på. Men samtidigt är det en så pass ny produkt så man vet ju inte riktigt vad som kan vara av sämre kvalité heller.
Själv kommer jag att skaffa en så småningom, men jag har inte bråttom utan tar det när datorn där hemma pajjat och vi behöver en ny surfdator... vem vet, då kanske iPad finns med videochat.
Personligen ser jag mer fram emot nya iPhone som "skall" komma i sommar.
Jag har nu läst igenom hela tråden utan att hitta ett enda vettigt argument för en Ipad jämfört med en liten laptop eller Mac.
Är det samma med Apple som med Bmw? Man måste ha en därför att.. eehh, dom är.. bättre?!
Många teknikskribenter sa samma sak... men har ändrat sig när de väl fått tag på en och fått använda den ett tag... då har de "insett" sitt behov av en iPad.
Inget jag säger drabbar alla utan snarare vad som hänt många belackare.