Tanken med tråden var ju att IPhone ägare skulle kunna dela med sig av sina positiva som negativa erfarenheter och tips. Kan vi inte hålla oss till det?
Man kan ha åsikter om IPhones image. När den introducerades först var det en exklusiv produkt. Så må vara fallet fortfarande, men det finns folk som trots allt köpt en och förefaller nöjda med sitt val. Canadian Goose jackan igenom en liknande fas. Först ansågs det vara en "brat" jacka. Det kan man inte längre påstå om man ser sig runt i våra små och medelstora städer. Det är en väldigt bra jacka med nöjda ägare.
Jag köpte en Iphone på prov och kan så här långt säga att det är en väldigt bra telefon. Har inte haft några nämnvärda problem med telefonen. Den är långt ifrån perfekt vilket inlägg gjorda av mig tidigare i tråden kan vittna om. Samma sak kan man nog säga om alla mobiltelefoner på marknaden. De utvecklas och förbättras hela tiden.
Tycker man att nya Iphone är för dyr när den introduceras nästa månad kan man avvakta med att köpa en. Den kommer att gå ner i pris, precis som alla andra IPhone gjort efter ett par månader på marknaden. Jag köpte t ex en 3G variant när S modellen kom ut på marknaden kontant utan bindningstid för ca 2500- 3000 kr. Kan tänka mig att byta ut min nuvarande till IPhone 4 men inte till vilket pris som helst. Kan lika gärna köpa den om ett år. Det vill säga mitt eget råd.