iPhone-tråden

Brynad

Steechk
Gick med
14 May 2010
Hoj
KTM 690 SMC -10, KTM 525 EXC -07, Yamaha WR 125 R -09
iPhone ägare se hit!

Joda det finns massa :) det kom redan första betan ;) härligt!!

Pawel

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 May 2007
Hoj
Speed Triple 1050 -05
iOS4 kommer 21 juni. iPhone 4 börjar levereras 24 juni.

Fan va gott!

Fick av någon anledning för mig att det var den 16:de först. Gissa om jag blev besviken i veckan när det inte kom något.

Måste ha kollat på fel datum sen när jag fick ta reda på sanningen...

Brynad

Steechk
Gick med
14 May 2010
Hoj
iPhone ägare se hit!

Haha :) hoppas de kommmer 00:00 så man kan fixa det 'idag'

Harmon Rabb

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 May 2004
Hoj
Ducati
Stämmer det att man gjort något med Itunes för att försvåra överföring av appar på en JB telefon?

Man måste tydligen JB om sin telefon. Enligt en vän som läst på några forum. Har inget intresse av OS4 på min 3G. Tydligen är det redan knäckt men det återstår att se om det stämmer.

Man kommer alltså att släppa IPhone 4 redan denna månad? Frågade i butik förra veckan och då sa man att de skulle komma om en månad. Inga priser har släppts.

Brynad

Steechk
Gick med
14 May 2010
Hoj
Stämmer det att man gjort något med Itunes för att försvåra överföring av appar på en JB telefon?

Man måste tydligen JB om sin telefon. Enligt en vän som läst på några forum. Har inget intresse av OS4 på min 3G. Tydligen är det redan knäckt men det återstår att se om det stämmer.

Man kommer alltså att släppa IPhone 4 redan denna månad? Frågade i butik förra veckan och då sa man att de skulle komma om en månad. Inga priser har släppts.

själva OS kommer den 21/6 (imorrn) och iPhone 4 kommer i juli ::)

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
iPhone 4 kommer i juli enligt Apple.

iOS 4 kommer idag, förmodligen kl19 svensk tid (08:00 Cupertino time), det är då de tidigare realeserna har släppts.

Jag som inte JB:at kommer uppdatera både min och fruns lur ikväll... skall bli riktigt nice. :)

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen
iPhone 4 kommer i juli enligt Apple.

iOS 4 kommer idag, förmodligen kl19 svensk tid (08:00 Cupertino time), det är då de tidigare realeserna har släppts.

Jag som inte JB:at kommer uppdatera både min och fruns lur ikväll... skall bli riktigt nice. :)

Hör gärna av dig med recension!

25e juli kommer den till skandinavien enligt telenor, men USA ligger ju 3v+ efter nu så vi får nog räkna med minst samma delay här

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Inte var det väl jag som ville köpa den kontant. Det är ju därför jag argumenterar EMOT ett kontant iPhone-köp. :rolleyes:
Ska bli mycket intressant att se vad totalkostnaden blir när IPhone 4 kommer.
Att det skulle vara mer än dubbelt så dyrt att köpa den kontant jämfört med att betala någon sorts månadsavgift låter otroligt. Vilket företag i världen tackar nej till att kunna fakturera 100% vid leverans jämfört med att fakturera månadsvis i 24 månader?

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen
Att det skulle vara mer än dubbelt så dyrt att köpa den kontant jämfört med att betala någon sorts månadsavgift låter otroligt. Vilket företag i världen tackar nej till att kunna fakturera 100% vid leverans jämfört med att fakturera månadsvis i 24 månader?

Nej de tror inte jag heller.. Men ett par tusenlappar dyrare kontant de kan man räkna med, så har det varit på föregående Iphones..

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Nej de tror inte jag heller.. Men ett par tusenlappar dyrare kontant de kan man räkna med, så har det varit på föregående Iphones..
Det låter åtminstone halvrimligt. Att häva att skillnaden mellan kontantköp och månadsavgift är 200-300% verkar dock minst sagt snurrigt.

Pawel

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 May 2007
Hoj
Speed Triple 1050 -05
Det låter åtminstone halvrimligt. Att häva att skillnaden mellan kontantköp och månadsavgift är 200-300% verkar dock minst sagt snurrigt.

200-300% tror/hoppas inte jag heller på. Detta var ju extrempriser dessutom. Som du sett själv så presenterade jag en uppgift på totallt 3840kr om man hade förhöjd månadskostnad under 24 månader. Samtidigt har det presenterats priser på under 7' kontant.

I vilket fall som helst så blir det ju som du själv sett mycket billigare.

Det jag skulle kolla var dock om någon fått on iOS¤ ännu?

KTM 620

Med lem
Gick med
8 Nov 2005
Hoj
Suzuki RM-Z 250cc-04.

Jag ser inga problem med 24 månaders lösningen, du ska ju ändå ha ett abonnemang till telefonen.

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Jag ser inga problem med 24 månaders lösningen, du ska ju ändå ha ett abonnemang till telefonen.
Visst, men man måste titta noga på alla kostnader.
Pöbeln har ju köpt argumentet "man får ringa för hela månadskostnaden" rakt av. Att operatören har justerat samtals- och SMS/MMS-taxorna glömmer man ofta att berätta.

Fast det är väl det som kallas "lösning". Tack snela.

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning