synd att inte spotify fungerar med backgrounder
Ännu... det lär lösa sig snarast.
Körde min nu, när jag startade den igen så står det "sim låst" varför blev det så ?
Ännu... det lär lösa sig snarast.
Jaha, och nu då?
Hur gör man mappar av apps?
drar och håller över en annan
Fii fan va enkelt
ЯK;4814815 skrev:Jag har nog ett problem som jag inte trodde fanns av denna värld.
Det är nämligen såhär att jag inte har syncat telefonen med mitt itunes på ett bra tag. Jag har köpt appar och fyllt telefonen med massa data i dessa appar.
Om jag förstått det rätt så om jag syncar telefonen försvinner alla ändringar och all data då allt detta måste komma från itunes och inte tvärtom?
Detta i sig är fan helt ofattbart... men sen har jag även problemet att jag formaterat datorn sen dess och installerat om iTunes. Så det är helt rent. Inga problem tänkte jag då jag tänkte att det säkert inte ligger sparat lokalt utan har man en gång köpt något så får man ju ladda ner allt igen?
Men enligt mitt itunes så måste jag köpa om alla appar igen?
Är apple på riktigt eller är dom så jävla dumma i huvudet på riktigt? Hur fan får dom kalla det för "SYNC"?
ЯK;4814815 skrev:Jag har nog ett problem som jag inte trodde fanns av denna värld.
Det är nämligen såhär att jag inte har syncat telefonen med mitt itunes på ett bra tag. Jag har köpt appar och fyllt telefonen med massa data i dessa appar.
Om jag förstått det rätt så om jag syncar telefonen försvinner alla ändringar och all data då allt detta måste komma från itunes och inte tvärtom?
Detta i sig är fan helt ofattbart... men sen har jag även problemet att jag formaterat datorn sen dess och installerat om iTunes. Så det är helt rent. Inga problem tänkte jag då jag tänkte att det säkert inte ligger sparat lokalt utan har man en gång köpt något så får man ju ladda ner allt igen?
Men enligt mitt itunes så måste jag köpa om alla appar igen?
Är apple på riktigt eller är dom så jävla dumma i huvudet på riktigt? Hur fan får dom kalla det för "SYNC"?
Cool grej, men lär ju kosta skjortan!.Ojojoj vad jag sorterar och har mig....mappar och grejor överallt.
Tog ju 3ggr så lång tid att återställa iPhonen som det gjorde att köra uppdateringen....lite Julafton det här. Kul att det blir så ibland när man äger Apple-produkter.
Men nu vill jag ha iPhone 4 med gyro och A4-CPU och glas och HD och Retina-display och sånt här gott och blandat
EDIT: Ska bli kul att se vad mjukvaruutvecklarna kan hitta på för kul nu när man har GPS, kompass, accellerationsmätare samt ett 3-axligt gyroskop.
Ett samspel mellan dessa API's och man kan ju styra en rymdmaskin
Finns ju redan något exempel när man kollar på den "gamla tekniken".
[YOUTUBE-ID]<object width="640" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/V3KrFV0-WFw&hl=sv_SE&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/V3KrFV0-WFw&hl=sv_SE&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="385"></embed></object>[/YOUTUBE-ID]
Tycker ju faktiskt att det är jävligt dåligt att man inte kan köra vilka program man vill i multitasken..
Jag vill tex ha spotify och runkeeper igång samtidigt. Det sög ju verkligen.
Cool grej, men lär ju kosta skjortan!.
multitaskingen var ju ett skämt i os4! när man dubbeklickar på runda knappen får man ju bara upp dom senaste använda programen, jag som hade hoppats på att kunna köra webradio appen i bakgrunden
Tycker ju faktiskt att det är jävligt dåligt att man inte kan köra vilka program man vill i multitasken..
:fatta
Om programmet inte funkar med multitasking kan du inte använda multitasking.
Vänta på nästa uppdatering av ditt favoritprogram så ska du se att det hänt saker även där
Aha jag trodde det var Apple som var o satte stop där och valde vilka program som skulle funka.
Något jag dock märkte var att "runkeeper" inte funkar överhuvudet taget nu efter updateringen. Det startar, sen stängs appen direkt.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|