sportbike
Guest
Japp, när de uppgraderar appen för multitasking så...
Aha!!
Navigon-navigatorn för iPhone är redan klar för multitasking, så dom andra navigerings apparna lär också bli det inom kort!
Aha/2!
Last edited:
Japp, när de uppgraderar appen för multitasking så...
Navigon-navigatorn för iPhone är redan klar för multitasking, så dom andra navigerings apparna lär också bli det inom kort!
För er som missat det så låser nu ultrasn0w upp både 04.26.08, 05.11.07, 05.12.01 och nya 05.13.04. Bra jobbat!
Kan du ta det på svenska? Är detta olika versioner av IPhone?
Inga fler som har probs med att få ner iOS4? Får bara ner några MB sen stannar det av. Kanske är fler än jag som vill uppdatera iofs.
Du skall ha abonnemang ja, men du byter kanske lur oftare än 24månader emellan...?
Nu har jag iofs inte gjort det den här gången, men så är det första gången jag haft en lur längre än 12mån också.
Jo visst är det så, jag har bindning på min 3GS 24 månader, nu ca 12 kvar. Så vill man köpa ny innan bindningen går ut så blir det ju till att casha telefonen..
El så caschar du upp vad du har kvar på den förhöjda avgiften. O förlänger befintligt abbo..
Nån som provat fm-sändare till ifånen? Verkar vara varierande kvalle..
Jag har en iTrip som jag är riktigt nöjd med.Nån som provat fm-sändare till ifånen? Verkar vara varierande kvalle..
Jag har en iTrip som jag är riktigt nöjd med.
FM-sändare överlag brukar bara ge upphov till irritation, men denna är riktigt vass.
Fortfarande samma fel
Får ner mellan 20 och 110 MB sen säger underbara iTunes att jag inte har nån internetuppkoppling.
Någon som har nån idé?
Fortfarande samma fel
Får ner mellan 20 och 110 MB sen säger underbara iTunes att jag inte har nån internetuppkoppling.
Någon som har nån idé?
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |