Christopher
Bombrepa.se
Najs med os4 blir uppgradera ikväll
Hör gärna av dig med recension!
25e juli kommer den till skandinavien enligt telenor, men USA ligger ju 3v+ efter nu så vi får nog räkna med minst samma delay här
Vad menar du med 3v+ efter? Den släpps i USA den 24:e enligt plan... sen att första skeppningen redan är bokad är en annan femma.
Sure, men de har bokats så många att endast ett par hundra tusen får telefonerna i tid... Sen kommer andra skeppningen som täcker ett par hundra tusen den 2a july, sen 14e july.. och sen lär det rulla på så om dom inte slår upp fler fabriker på nån vecka. De är möjligt att de är USA som får vänta på fler telefoner, men jag skulle nog tro att de är vi bla
Ni som varit med om tidigare uppdateringar. Jag förutsätter att "allting" kommer ligga kvar som det ska på luren efter uppdateringen?
Ni som varit med om tidigare uppdateringar. Jag förutsätter att "allting" kommer ligga kvar som det ska på luren efter uppdateringen?
Jag ser inga problem med 24 månaders lösningen, du ska ju ändå ha ett abonnemang till telefonen.
Yes, nu finns iOS4 för nedladdning. Laddar ned/installerar just nu.
Haha....så jäkla 19:06 du är
Hahaha... jovisst serru... startade på min, startade på frugans och kom sen på att man kunde skriva här att den var ute... det med sonen hängandes i hasorna.
Inte för att vara den som är den, men vart hittar ni uppdateringen?
På apple.com står det "Coming soon"?!
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |