iPhone-tråden

Harmon Rabb

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 May 2004
Hoj
Ducati
Jag kommer aldrig att binda upp mig på 24 månader för någon telefon. Spelar ingen roll om man kommer att vara operatören trogen hela tiden.

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Hör gärna av dig med recension!

25e juli kommer den till skandinavien enligt telenor, men USA ligger ju 3v+ efter nu så vi får nog räkna med minst samma delay här

Vad menar du med 3v+ efter? Den släpps i USA den 24:e enligt plan... sen att första skeppningen redan är bokad är en annan femma.

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen
Vad menar du med 3v+ efter? Den släpps i USA den 24:e enligt plan... sen att första skeppningen redan är bokad är en annan femma.

Sure, men de har bokats så många att endast ett par hundra tusen får telefonerna i tid... Sen kommer andra skeppningen som täcker ett par hundra tusen den 2a july, sen 14e july.. och sen lär det rulla på så om dom inte slår upp fler fabriker på nån vecka. De är möjligt att de är USA som får vänta på fler telefoner, men jag skulle nog tro att de är vi bla

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Sure, men de har bokats så många att endast ett par hundra tusen får telefonerna i tid... Sen kommer andra skeppningen som täcker ett par hundra tusen den 2a july, sen 14e july.. och sen lär det rulla på så om dom inte slår upp fler fabriker på nån vecka. De är möjligt att de är USA som får vänta på fler telefoner, men jag skulle nog tro att de är vi bla

Vet inte vad du har för kristallkula men jag skulle slänga den... ;)

Butikerna garanterat egna beställningar så amerikanarna kan köpa i butik den 24:e... vågar sätta pengar på att det är balanserat på nåt sätt.

C.Barrow

Medlem
Gick med
30 Dec 2004
Hoj
-------
Ni som varit med om tidigare uppdateringar. Jag förutsätter att "allting" kommer ligga kvar som det ska på luren efter uppdateringen?

Pawel

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 May 2007
Hoj
Speed Triple 1050 -05
Ni som varit med om tidigare uppdateringar. Jag förutsätter att "allting" kommer ligga kvar som det ska på luren efter uppdateringen?

Högerklicka på din iPhone i iTunes och välj överför inköp.

Så slipper du ladda ner sånt du redan laddat ner senare. (Såklart har du redan betalt för appsen 1 gång så det blir inga fler gånger)

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Jag ser inga problem med 24 månaders lösningen, du ska ju ändå ha ett abonnemang till telefonen.

Du skall ha abonnemang ja, men du byter kanske lur oftare än 24månader emellan...?

Nu har jag iofs inte gjort det den här gången, men så är det första gången jag haft en lur längre än 12mån också.

Pawel

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 May 2007
Hoj
Speed Triple 1050 -05
Hahaha... jovisst serru... startade på min, startade på frugans och kom sen på att man kunde skriva här att den var ute... det med sonen hängandes i hasorna. :)

Bara som du säger...
Helt enkelt så att vi hade detta eminenta operativsystem här i Skåne långt före er i Stockholm :D

Måste fråga, någon som har både en 3GS och en 3G som kan rapportera om 3GS:en installerar snabbare?

Last edited:

Espen

Medlem
Gick med
26 Oct 2003
Hoj
Speed Triple R -15
Inte för att vara den som är den, men vart hittar ni uppdateringen?
På apple.com står det "Coming soon"?!

Edit:
Hittade, var ju bara att koppla in ifånen :huvet :rodnar

Last edited:

Pawel

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 May 2007
Hoj
Speed Triple 1050 -05
Inte för att vara den som är den, men vart hittar ni uppdateringen?
På apple.com står det "Coming soon"?!

Anlut iPhonen till din dator bara.... I iTunes högerklickar du på telefonen och väljer kolla efter uppdateringar....sen är det bara att ta en kaffe :tummenupp

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA