600 000 iPhones bokade första dagen - tio gånger fler än för iPhone 3GS
Read more: http://feber.se/iphone/#ixzz0rBcSTbhq
Inte illa
Inte illa
Last edited:
600 000 iPhones bokade första dagen - tio gånger fler än för iPhone 3GS
Inte illa
Rock on!
Sen läste jag någonstans att iPhone blir olåst i Sverige och kommer säljas av alla aktörer... vore ju riktigt sweet!
Nån som vet vad den kommer att kosta att casha ut olåst?
Ingen som vet eller kan veta det ännu. Dock är en olåst iPhone ingenting att ha.
Eller olåst och olåst. Men den kräver ju ett abonnemang där man har fri surf...annars så är det inte mycket till iPhone
Nån som vet vad den kommer att kosta att casha ut olåst?
själv har jag ett Telenor fri / obegränsad surf, så är priset för en olåst iPhone 4 inte heeelt sinneslöst så kan jag nog tänka mig att uppgradera mig på den fronten.
Det har jag också, och tänker inte betala för min iPhone. Det är ju ett abonnemang. Eller du menar att du har ett kontantkort med fri surf?
Jag blev av med min iFån, jiddrar runt med en gratis-Samsung nu som jag knappt står ut med. Om någon har tänkt sälja en 3G i bra skick, hör av er! Naturligtvis betalar jag inte några idiotpriser, vettigt pris = snabb affär.
Det har jag också, och tänker inte betala för min iPhone. Det är ju ett abonnemang. Eller du menar att du har ett kontantkort med fri surf?
nej, jag har ett vanligt abb, något år kvar på det, men mitt månadspris är hyffs lågt (199/mån) så jag tycker det är bra mycket smidigare att casha en lur istället.
Ingen som vet eller kan veta det ännu. Dock är en olåst iPhone ingenting att ha.
Eller olåst och olåst. Men den kräver ju ett abonnemang där man har fri surf...annars så är det inte mycket till iPhone
Vad är skillnaden på att hosta upp hela summan för Ajfånen direkt eller att betala den månadsvis? Det är väl ingen som är så naiv att de tror att de "får" telefonen?
Nån som vet ett BRA sjökort till iPhone? Har testat med Eniros men tycker att de är sådär halvkast!
Jag använder Navionics Marine. Kostar en del men tycker att det funkar kanon. Hamn och lanterninfo finns där med. På iPhone 3G kan det dock kännas lite "hackigt" att bläddra runt. 3GS eller 4an är nog att rekommendera. Tycker nästan det funkar bäst på iPhone4
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|