iPhone-tråden

Pawel

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 May 2007
Hoj
Speed Triple 1050 -05
Nån som vet vad den kommer att kosta att casha ut olåst?

Ingen som vet eller kan veta det ännu. Dock är en olåst iPhone ingenting att ha.

Eller olåst och olåst. Men den kräver ju ett abonnemang där man har fri surf...annars så är det inte mycket till iPhone

kwasten

helgas house of pain
Gick med
16 Jun 2006
Hoj
BMW R Nine T Racer
Ingen som vet eller kan veta det ännu. Dock är en olåst iPhone ingenting att ha.

Eller olåst och olåst. Men den kräver ju ett abonnemang där man har fri surf...annars så är det inte mycket till iPhone

själv har jag ett Telenor fri / obegränsad surf, så är priset för en olåst iPhone 4 inte heeelt sinneslöst så kan jag nog tänka mig att uppgradera mig på den fronten.

Pawel

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 May 2007
Hoj
Speed Triple 1050 -05
själv har jag ett Telenor fri / obegränsad surf, så är priset för en olåst iPhone 4 inte heeelt sinneslöst så kan jag nog tänka mig att uppgradera mig på den fronten.

Det har jag också, och tänker inte betala för min iPhone. Det är ju ett abonnemang. Eller du menar att du har ett kontantkort med fri surf? :va

jesseboy

O med veten sär skrivare
Gick med
25 May 2003
Hoj
söker byggprojekt
Jag blev av med min iFån, jiddrar runt med en gratis-Samsung nu som jag knappt står ut med. Om någon har tänkt sälja en 3G i bra skick, hör av er! Naturligtvis betalar jag inte några idiotpriser, vettigt pris = snabb affär.

kwasten

helgas house of pain
Gick med
16 Jun 2006
Hoj
BMW R Nine T Racer
Det har jag också, och tänker inte betala för min iPhone. Det är ju ett abonnemang. Eller du menar att du har ett kontantkort med fri surf? :va

nej, jag har ett vanligt abb, något år kvar på det, men mitt månadspris är hyffs lågt (199/mån) så jag tycker det är bra mycket smidigare att casha en lur istället.

Coola Ola

Progressiv klassicist
Gick med
10 Nov 2006
Hoj
Hembygge, SuperSport 950S
nej, jag har ett vanligt abb, något år kvar på det, men mitt månadspris är hyffs lågt (199/mån) så jag tycker det är bra mycket smidigare att casha en lur istället.

Och framför allt kan man använda sin telefon om man t.ex. jobbar utomlands några månader.

Det är ju inga problem att köpa ett abonnemang med fri surf separat, utan att behöva köpa telefon till så jag förstår inte riktigt vad du menar här?

Last edited:

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen
Den vita iphonen kommer att finnas i apple-butikerna i UK den 24e.. Nu gäller det bara att hitta nån som vill köa åt en :rolleyes:

De kostar 1500kr att åka dit, ska vi skramla så åker jag? :tungan

Pawel

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 May 2007
Hoj
Speed Triple 1050 -05
Jasså, många som missförstod mig :D

Jag menade att man inte behöver köpa telefonen utan få den till sitt abonnemang istället.
Så det var det jag menade med att jag inte tänker betala för min iPhone. Tänker bara låta abonnemanget löpa vidare så får jag en ny när den kommit.

Peterlan

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Mar 2006
Hoj
Gammal Funduro
Jag skrev ju för några sidor sen om min gamla iphone som en kompis köpt. Han hade ju lyckats dra ur batteriet och sen fick han inte igång den. Han lämnade till slut in den för reklamation. Tydligen var den finito eftersom han fick en sprillans ny tillbaka. Undvik alltså att göra slut på batteriet i en iphone.

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Vad är skillnaden på att hosta upp hela summan för Ajfånen direkt eller att betala den månadsvis? Det är väl ingen som är så naiv att de tror att de "får" telefonen?

Jimmy.F

Arbetar med larm, om du behöver hjälp!!!
Gick med
6 Jul 2005
Hoj
Sålda ZX10R -04:A, GSX1100RW, XL600
Nån som vet ett BRA sjökort till iPhone? Har testat med Eniros men tycker att de är sådär halvkast!

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen
Vad är skillnaden på att hosta upp hela summan för Ajfånen direkt eller att betala den månadsvis? Det är väl ingen som är så naiv att de tror att de "får" telefonen?

Hela principen är ju att telefonen i slutändan blir billigare då man binder sig till en operatör en viss längd ..

Pawel

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 May 2007
Hoj
Speed Triple 1050 -05
Nån som vet ett BRA sjökort till iPhone? Har testat med Eniros men tycker att de är sådär halvkast!

Jag använder Navionics Marine. Kostar en del men tycker att det funkar kanon. Hamn och lanterninfo finns där med. På iPhone 3G kan det dock kännas lite "hackigt" att bläddra runt. 3GS eller 4an är nog att rekommendera. Tycker nästan det funkar bäst på iPhone4 :D:tummenupp

Jimmy.F

Arbetar med larm, om du behöver hjälp!!!
Gick med
6 Jul 2005
Hoj
Sålda ZX10R -04:A, GSX1100RW, XL600
Jag använder Navionics Marine. Kostar en del men tycker att det funkar kanon. Hamn och lanterninfo finns där med. På iPhone 3G kan det dock kännas lite "hackigt" att bläddra runt. 3GS eller 4an är nog att rekommendera. Tycker nästan det funkar bäst på iPhone4 :D:tummenupp

har en 3gs så man kanske skall köpa de då! Lär ju bli billigare än en plotter!

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA