iPhone-tråden

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen
Det finns två färger på luren, vit och svart... jag skulle inte påstå att man är mer gay bara för att man väljer en vit före en svart.
Om du frågar om det på ett forum får du ju räkna med korkade svar... för det är i min värld en korkad fråga. Köp den variant du tycker är snyggast/passar dig bäst... själv skulle jag helst vilja ha en med vit baksida och svart framsida, men hey... det är jag det.

Haha, nån vaknade med dreggel på kudden .. Jag undrade om folket här tycker den vita är ful.. Jag trodde allt som hängt här ett par år kände till gheyjargongen

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
Det finns två färger på luren, vit och svart... jag skulle inte påstå att man är mer gay bara för att man väljer en vit före en svart.
Om du frågar om det på ett forum får du ju räkna med korkade svar... för det är i min värld en korkad fråga. Köp den variant du tycker är snyggast/passar dig bäst... själv skulle jag helst vilja ha en med vit baksida och svart framsida, men hey... det är jag det.

då kan du få köpa en vit iphone4 (eller svar iofs är inte kräsen), så kan du byta mot min 3gs som har det utseendet du söker :gnissla

Haha, nån vaknade med dreggel på kudden .. Jag undrade om folket här tycker den vita är ful.. Jag trodde allt som hängt här ett par år kände till gheyjargongen

jag hade valt en vit :) sen om jag är ghey eller inte är svårt att avgöra :glömdet

Last edited:

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA

Jodå, känner till den väl... blev mest bara uttråkad av frågan. Förstår inte varför folk skall fråga på ett forum om en färg passar eller inte... om de där fälgarna är snygga eller inte... eller om skjortan är ghey eller inte...
Köp den man vill ha.

då kan du få köpa en vit iphone4 (eller svar iofs är inte kräsen), så kan du byta mot min 3gs som har det utseendet du söker :gnissla

jag hade valt en vit :) sen om jag är ghey eller inte är svårt att avgöra :glömdet

Sorry, har en 3G som är så och jag gillar utseendet... men skall byta till iPhone 4.

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Varför tror du brudar aldrig shoppar ensamma ...

Jag kan verkligen inte bestämma mig.

Tror det börjar klarna... ;)

Personligen tycker jag att kontrasten blir lite för stor med vita fronten på 4:an gentemot skärmen... så det blir nog en svart för mig.
Fast det kan ändras när jag väl ser en live.

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen
Tror det börjar klarna... ;)

Personligen tycker jag att kontrasten blir lite för stor med vita fronten på 4:an gentemot skärmen... så det blir nog en svart för mig.
Fast det kan ändras när jag väl ser en live.

Jag tycker den vita ser rätt flashig ut, men ev att den blir störande i mörker eller solsken.

Kollar man hands-on-filmer på youtube så ser man att den svarta blir extremt mycket fingeravtryck på

Även jag hade velat ha svart framsida och vid baksida ..

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Last edited:

KTM 620

Med lem
Gick med
8 Nov 2005
Hoj
Suzuki RM-Z 250cc-04.
Last edited:

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Måste var så :p

För er som missat så kan man beställa 4an från england nu. Olåst 16gb 6250kr inkl frakt, 32gb 7250kr. Skickas 2a juli. Dock bara svart, så jag väntar. White it is!

Innan man springer och beställer dessa från utlandet skulle jag överväga både en och två ggr... garantin har än så länge bara varit "in country" på iPhones.

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen
Det går inte skicka in den. Du måste lämna in den på inköpsstället eller få den hämtad/återlämnad på din hemadress (i England i detta fallet).

Fifan! Apple spelar allan som vanligt.. Nåväl skulle nåt ske så får jag väl skriva mig hos en polare i england om nåt skulle ske.. Ingenting är omöjligt :D

Om jag ens beställer en därifrån

Coola Ola

Progressiv klassicist
Gick med
10 Nov 2006
Hoj
Hembygge, SuperSport 950S
Måste var så :p

För er som missat så kan man beställa 4an från england nu. Olåst 16gb 6250kr inkl frakt, 32gb 7250kr. Skickas 2a juli. Dock bara svart, så jag väntar. White it is!

Förhoppningvis kommer den även säljas olåst i Sverige, med tanke på att den säljs olåst även i Frankrike och Kanada. Om det blir så har jag ingen ursäkt för att inte köpa en iPhone 4. Fan, längtar redan... :gnissla

sportbike

Guest
Nu finns det en bra gratisapp som heter "Första Hjälpen".
Den borde alla ha.

powerglide

Glad amatör
Gick med
10 Apr 2009
Hoj
Honda VFR 800F -15
iPhone ägare se hit!

Annars om du vill veta hur man undviker bli uppäten av en björn eller skjuten av en polis i sommar kan man ladda ner WikiHow ;)

Den är tydligen anpassad för den amerikanska marknaden.

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA