iPhone-tråden

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Om jag skulle välja ett abonnemang från Telia på 699 där man får surfa o ringa för beloppet så skulle jag inte behöva betala ngt kontant för iphonen vid köptillfället:va

Vad ska man göra när man inte kan skicka mms? Fel när meddelade skulle skickas...

Allt är korrekt och det går ibland. Ibland inte.

Nyss uppdaterat?, någon "bugg" tyckte jag killen hemma nämna ngt om.

Last edited:

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
Om jag skulle välja ett abonnemang från Telia på 699 där man får surfa o ringa för beloppet så skulle jag inte behöva betala ngt kontant för iphonen vid köptillfället:va

Nej du får den gratis om du binder dig för den facila summan av 16 700kr

juha01

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Mar 2003
Hoj
Africa Twin

Nyss uppdaterat?, någon "bugg" tyckte jag killen hemma nämna ngt om.

Haft telefonen i ett år snart. Uppdaterat ibland utan resultat.

juha01

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Mar 2003
Hoj
Africa Twin
Har fått min Iphone 4 nu idag. Försökte klippa till mitt vanliga simkort till ett microsim, men det sket sig fullständigt. Åkte ner till Telia-butiken o bytte från kontantkort till abonnemang för 699 kr så man ringer o surfar gratis, samt extra simkort för Ipaden som kommer om några dagar. :)

699:- i månaden! Huga! Hur länge var du tvungen att binda dig då?

Froven

Fan vad kurvor det är överallt !!
Gick med
3 Sep 2003
Hoj
R6 02
Har fått min Iphone 4 nu idag. Försökte klippa till mitt vanliga simkort till ett microsim, men det sket sig fullständigt. Åkte ner till Telia-butiken o bytte från kontantkort till abonnemang för 699 kr så man ringer o surfar gratis, samt extra simkort för Ipaden som kommer om några dagar. :)
Alltså, du fick din i England inköpta 4 idag, hela 2 dagar innan det officiella släppet i Sverige ?
Och köper ett abb för 699:-, med vilket du hade fått mobilen "på köpet" 2 dagar senare ?

Nöjd ?? :tungan:tungan

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
699:- i månaden! Huga! Hur länge var du tvungen att binda dig då?
Inget, egen tele och enda tele. Ser jag på totalen så är 699 lite mer n en vanlig månad. Men framöver pga boende kommer jag surfa o ringa mycket mer från telefonen.

Alltså, du fick din i England inköpta 4 idag, hela 2 dagar innan det officiella släppet i Sverige ?
Och köper ett abb för 699:-, med vilket du hade fått mobilen "på köpet" 2 dagar senare ?

Nöjd ?? :tungan:tungan
Nu var det ju osäkert när iphone 4 skulle släppas i sverige. Sedan den plan jag valt s kan du inte få telefon gratis. Men visst superdrl blev det ju inte. Men jag har ju iaf ingen 24 månaders bindningstid som alla andra kommer ha.

Last edited:

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Hoj
Tillsvidare hojlös

Kolla http://www.telia.se, de har alla priser på abonnemang och vad man får betala för luren vid tecknande. Jag kommer nog satsa på 3 igen, de har tjänat mig enormt bra de senaste två åren så de får nog två till av mig.

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Hoj
KTM
Kolla http://www.telia.se, de har alla priser på abonnemang och vad man får betala för luren vid tecknande. Jag kommer nog satsa på 3 igen, de har tjänat mig enormt bra de senaste två åren så de får nog två till av mig.

Jag lyckades pruta 700 o få 1500 sms av Telenor så de tar jag nog kontakt med i första hand, sedan får man ju även ta hänsyn till minutpriset där jag idag har 19 öre :)

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Hoj
Tillsvidare hojlös
Jag lyckades pruta 700 o få 1500 sms av Telenor så de tar jag nog kontakt med i första hand, sedan får man ju även ta hänsyn till minutpriset där jag idag har 19 öre :)

Usch. Ja, to each their own. Jag hade inte rekommenderat Telenor till min värsta fiende. Sämsta affären i mitt liv, band upp mig på 24 månader, använde det i sex månader och fick inte bryta, ens om jag betalade hela summan.

Nu har jag Tre och saknar minutpris, det tycker jag är bra. 3000 fria SMS, 3000 fria samtalsminuter, 5 GB datatrafik och en av världens bästa kundtjänster. Värt alla 199 kr/mån. Dock har jag inte en iPhone så det är väl det jag ska ändra på när mitt abonnemang går ut i oktober.

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Hoj
KTM
Usch. Ja, to each their own. Jag hade inte rekommenderat Telenor till min värsta fiende. Sämsta affären i mitt liv, band upp mig på 24 månader, använde det i sex månader och fick inte bryta, ens om jag betalade hela summan.
Nu har jag Tre och saknar minutpris, det tycker jag är bra. 3000 fria SMS, 3000 fria samtalsminuter, 5 GB datatrafik och en av världens bästa kundtjänster. Värt alla 199 kr/mån. Dock har jag inte en iPhone så det är väl det jag ska ändra på när mitt abonnemang går ut i oktober.

Har haft min 3GS i ett år och är supernöjd med Telenor, aldrig varit nga problem :) betalar 399 mån o får surfa o ringa för hela summan o av de 1500 sms jag fick har jag bara använt 500 så det kommer garanterat räcka ända tills jag byter om ett år.

Last edited:

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen
Antennproblemet är faktiskt riktigt jävla irriterande. Man kan inte hålla den som en normal person .. Jag har telia och tappar 4 av 5 bars när jag håller den som jag brukar.

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Antennproblemet är faktiskt riktigt jävla irriterande. Man kan inte hålla den som en normal person .. Jag har telia och tappar 4 av 5 bars när jag håller den som jag brukar.
Eh, va? Flottiga fingrar eller nått? jag testade och har oxå telia och det är tokstabilt. Inga problem. Du måste vara amerikan eller nått... =)

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen
Eh, va? Flottiga fingrar eller nått? jag testade och har oxå telia och det är tokstabilt. Inga problem. Du måste vara amerikan eller nått... =)

Hehe

Jag kanske håller den som en mupp. Jag håller den så insidan av tummen täcker delningen nere till vänster, och tummen nuddar volymknapparna

Edit, i övrigt är ju telen grym. Skärmen är insane, och batteritiden klart förbättrad

Last edited:
Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...