iPhone-tråden

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Min HTC begick självmord igår och tänkte nästan testa mig en iPhone av äldre modell :snål Nån som tänker sälja sin 3g nu när 4an kommit till lagom peng så pma :)

Yes, jag kommer slänga ut min på blocket under dagen hade jag tänkt... skall rensa den helt först och plocka ihop orginalkartongen med tillbehör.

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Hehe

Jag kanske håller den som en mupp. Jag håller den så insidan av tummen täcker delningen nere till vänster, och tummen nuddar volymknapparna

Edit, i övrigt är ju telen grym. Skärmen är insane, och batteritiden klart förbättrad
Batteritiden imponerar helt klart. Jag har även en HTC Desire som frugan fått och jag måste säga... HTCns batteritid suger fruktansvärt mycket i jämförelse.

Skärmen är ju en sådan skärm som gör att man inte kan backa ner till något sämre. Och bättre lär det inte kunna bli i med att man inte kan se kanter (pixlarna).

dMaN24

En sån där utlänning..
Gick med
8 Feb 2010
Hoj
Vi får se.
Lite sugen på en iPhone 4 jag med. Den släpptes även här på Irland idag (lite chockad faktiskt) Trist nog så har jag inte mage att klämma ut 259€ den här månaden. :(
Positiva är iofs att O2 (operatören) prioriterar nuvarandeabbonemangs-innehavare först, innan den släpps till pöbeln.. :p

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen
Batteritiden imponerar helt klart. Jag har även en HTC Desire som frugan fått och jag måste säga... HTCns batteritid suger fruktansvärt mycket i jämförelse.

Skärmen är ju en sådan skärm som gör att man inte kan backa ner till något sämre. Och bättre lär det inte kunna bli i med att man inte kan se kanter (pixlarna).

Indeed. Jag har surfat i 3h, standbyat i 10h och gpsen + push på, och har 60% kvar. De är inte mkt att klaga på

Myyycket snabbare än föregångar också. Märks när man surfar

Yabba

Den som lever får se!
Gick med
8 Mar 2005
Hoj
KTM 1290 SAR -17, SÅLD KTM 990 Adventure -07, SÅLDSuzuki GSXR750 -90, SÅLDSuzuki GSXR750 -91, SÅLDSuzuki GSXR1000 K3.
Stod och köade i 2 timmar utanför teliabutiken i karlskoga i dag, hade plats 14, när man väl kommer in kläcker dom att det bara finns 6 kvar (av 10).
:kulspruta telia.....

Som bonus försökte Jocke Ljunggren tränga sig före i kön :huvet

Pathfinder

Hjälmskrapare
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Orange Retard Black Edition
I Skövde delade dom ut nummerlappar i kön och frågade vad man skulle ha för abonemang och modell. Så en timme före öppnandet så var det bara att knalla iväg och käka frukost. När butiken öppnade kl 10 så var det bara att vänta på sin tur och bli expedierad.
Blev en 32 GB som jag sitter och skriver detta på. Måste säga att jag är grymt nöjd.

Coola Ola

Progressiv klassicist
Gick med
10 Nov 2006
Hoj
Hembygge, SuperSport 950S
Tyvärr verkar inte svenska Apple Store sälja olåsta iPhone4 men i Norge och Danmark så går det fint att köpa olåst. De som bor i närheten av någon av dessa länder kan alltså enkelt köpa sig en olåst, även om den inte kommer säljas i Sverige. För mig blir det nog ett besök hos en Apple återförsäljare i Köpenhamn inom några veckor.

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
Tillfällligt utan
Har ju varit ganska negativ till iphone tidigare men när min HTC dog för andra gången fick det bli ett försök endå :gnissla Köpte en 3gs igår av en forums vän här..

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Det är minst en månads väntetid på Ajfån 4 i Sverige nu, enligt min lokala Telia-butik.

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Last edited:

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Aha den berömda svenska avunsjukan. Orka bry sig :tråkad (hon verkar behöva ett ligg :rolleyes)

3GS:en fick jag vänta över två månader på så nästa gång jag ska ha en så är det jag som står ute o väntar, iphone 5 (?)
Ja, hon verkade väldigt avundsjuk. :rolleyes:

Pelle

Musteridirektör
Gick med
4 Apr 2008
Hoj
Nein
Hon har säkert inga problem att köa utanför Spyan i en timme eller för konsertbiljetter till något band som man "ska ha sett live".

Förr skrev man ingenting om man inte brydde sig, numer är det snarast precis tvärtom.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Aha den berömda svenska avunsjukan. Orka bry sig :tråkad (hon verkar behöva ett ligg :rolleyes)

3GS:en fick jag vänta över två månader på så nästa gång jag ska ha en så är det jag som står ute o väntar, iphone 5 (?)

Det kanske har kommit något annat som är bättre än iphone innan dess, men vänta nu, du bryr dig inte, du tillhör redan sekten?

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
Hon sitter säkerligen med halvklitta och kollar sina egna blogginlägg om och om igen
:rofl

Hmmm, noterade nu att mitt riktigt bra'iga tips om iphonepriser plockats bort :(
Det hela var absolut inte menat som reklam, och jag kanske förstorade (nästan lite ordvits då jag verkligen hade STOR text) det hela lite väl. men slänger upp ett tips till andra om sidan ändå, fick iallafall mig att få mycket mer info och förståelse om vilket abonnemang m.m. man ska välja.

(Jag har inget med byrån som ligger bakom sidan att göra)

KjellKriminell

killar kan!
Gick med
13 Nov 2005
Hoj
GSXR600 -04
Nån som hittat/uppfunnit något stabil fäste för iPhone på hojen?
Jag vill nämligen ha Ge-Pe-äSs-kartor och kunna skriva SMS on the run!
Så, hur ska jag göra, tejpa den på tanken? Tankväska?

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Krell/Kroll eller vad dom nu heter har ett fäste som håller äpplefonen stenhårt, sedan köper man till sugkopp för rutan eller olika andra armar för annan montering.

Jag har tyvärr tappat bort både länken och firmanamnet för den skulle hålla Desiren lika bra (snarlik form/storlek tydligen) och tänkte själv göra något liknande.

MagnusK

EX SP Nr:90
Gick med
25 Aug 2003
Hoj
Några olika
Måste man vara med i en sekt för att äga apples produkter, eller går det bra ändå?
Vi behöver ju inte vara med i svenska kyrkan heller.

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA