mr_sundstrom
Firefighter
Fick ett microsim på posten och ett SMS med kollinr idag!
Väntar på SMSavin nu eftersom paktet är framme på utlämningsstället :dreggel
Väntar på SMSavin nu eftersom paktet är framme på utlämningsstället :dreggel
Var kan man hitta 4:an utan abbonemang nu?
Utomlands.. I sverige finns den inte utan abb än.
Om man som jag har pajjat sin telefon genom att vattenskada den, kan man fortfarande inte köpa en obunden 4G genom Telia där jag är bunden i 13 månader till?
Konstigt..
Om man som jag har pajjat sin telefon genom att vattenskada den, kan man fortfarande inte köpa en obunden 4G genom Telia där jag är bunden i 13 månader till?
Konstigt..
Telia säljer den utan abonemang, men den är ju fortfarande låst till telia. Finns unlock ute nu dock.
3Gs är nyare och har bättre hårdvara än 3G, det är skillnaden. Ska du köpa en kines så se till att kolla den i verkliga livet först; Kina är grymma på piratkopior och en del är riktigt dåligt gjorda. Låter det för bra för att vara sant är det troligen det.
iPhone 4 har ännu bättre hårdvara än 3Gs, ny design och en rejält mycket bättre skärm med dubbelt så hög upplösning som de tidigare. Om det är värt det är helt upp till dig—testa och se är mitt tips.
Va så jag menade, hade otur när jag skrev
Men jag som använder den med mitt Telenorjobbabbonemang måste då handla en hos telenor?
Vad kostar möget utan abbonnemang? Måste jämföra innan jag handlar en Desire (Kör Android idag och är nöjd, men är inte rädd att ändra mig)
/ Jens
Men jag som använder den med mitt Telenorjobbabbonemang måste då handla en hos telenor?
Vad kostar möget utan abbonnemang? Måste jämföra innan jag handlar en Desire (Kör Android idag och är nöjd, men är inte rädd att ändra mig)
/ Jens
Jag fick idag min första Iphone, har knappt använt en förut, mest lajat lite med polarns och kollat på när dem har använt sina, jag beställde min i onsdags på tele2 i en av deras butiker, fick den idag, det är 4an 32gb, riktigt nöjd med den, men har ett problem, jag får inte kontakterna i den, hade en sony ericsson w995 innan, jag kopierade alla kontakterna till bådde minneskortet i den och till simkortet, har båda inkop........
Synca din Sony Ericsson med Outlook (det finns program på SE hemsida) sen koppla in iPhone och synca igen med Outlook och voila....
Like he said!
Eller så kopierar du över alla från sim till telefonen. Men då finns risken att du måste redigera alla kontakter för att de ska se bra ut i telefon. Men det gör du i outlook i så fall.
I itunes kan du inte göra nått med kontakterna i sig, men den säkerhetskopierar de åt dig.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|