iPhone-tråden

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen
Råkade scratcha min bakdel lite (aslite, men jag är petnoga) så jag beställde en orginal vit baksida för 106kr från ebay :banana

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Ska vi byta namn på tråden till "Apple-ägare" se hit?

Iaf, jag som förr ratat allt vad Mac heter har iaf plötsligt börjat införskaffa mig mycket Apple-prylar. Snart lär det väl vara en Mac-dator i huset oxå...

Här har ni något att lusta över. Fick just min iPad. Joinar iPhone 4 och en 3GS och en JVC HD-kamera. :)

Bifogat

• IMG_9753.jpg
    IMG_9753.jpg
    123 KB · Visningar: 107

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Jailbreaka är väl enklast annars :tummenupp

Körde android innan och visst det va ganska stor skillnad på min tattoo och min 3gs, men det som gör att jag inte kommer köra android igen är framförallt att uppdateringarna av android inte är garanterade. På apple har man varit duktiga på att ialla fall göra så det går att tanka in senaste oset. Enda luren ios4 inte gick att installera på är väl 2g och den är ju äldre än mig typ :gnissla

Det har kommit massa klagomål att 3g funkar segt med ios4 men det går ju att köra ialla fall.. Min tatto fick t ex bara android 1.6 sen sket htc att uppdatera den mer och släppte en ny modell istället. Det har väl varit lite bättre på de dyrare modellerna men inte lika klockrent som med iPhone

Jag har kört Hero innan och är införstådd i att en gång om året så byter jag upp mig hårdvarumässigt.

Gick och kände på Ifån 4 och Desire parallellt innan köp och hajjpen med "videosamtal a´la Äpple" och dom andra uppdateringarna sålde inte in maskinen till mig. Däremot var det en jättefin display/skärm, men operativet bjöd på - absolut ingenting nytt. Såg ut som och var som en Iphone 3G/GS

Så jag köpte en desire, uppgraderade till 2.2 och njuter av den maskinvaruacceleration som den mobilen fick av Yoghurten. För dom 2000 kronorna som blev över sparar jag och uppgraderar en gång till när 2Ghz dual core + 3.0 Pepparkaka kommer.

Men denna gången ser telefonen snygg ut iallafall (4an), men min hjärna vill ha något mer nytt än mappar och byta bakgrundsbild för att smälta :)

/ Jens

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Ja, för sekten tål ingen kritik, dom har skådat frälsaren.

Fast den som är mest fanatisk i sin åsikt i frågan här är väl ändå du? Lite som en konspirationsgalning som står och basunerar vid ett gathörn i NY "Ni blir lurade allihopa! DEM har mikrofoner inopererade i era hjärnor och hör allt ni tänker! Det är DEM"

Jag har bara en jäkligt problemfri vardag bortsett från en del undernärda fanatiker som med blodsprängda ögon försöker förklara för mig hur fel jag har.

C.Barrow

Medlem
Gick med
30 Dec 2004
Hoj
-------
Ni som haft 4an ett tag nu, och kanske hade en 3g eller 3gs innan. Hur upplever ni batteritiden på den nya?
Som jag förstått det så skall den vara lite förbättrad?

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Ni som haft 4an ett tag nu, och kanske hade en 3g eller 3gs innan. Hur upplever ni batteritiden på den nya?
Som jag förstått det så skall den vara lite förbättrad?

Det är nog lite bättre. Jag har aldrig känt att den är något problem. Det är när man börjar surfa och fåna sig med iFart som den går åt. Men så kopplar jag ofta in ajfan och lägger över musig, mm så den laddar lite hela tiden. Det där med dålig mottagning har jag inte alls märkt av jallafall.

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC