xibalba
Gudomlig sporthojare
- Gick med
- 13 May 2007
- Hoj
- GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
Hur låser man knapplåset under samtal?
Mute:ar jämnt när jag pratar
Lite osäker här men ett tryck är "mute" och två tryck är "neka".
Hur låser man knapplåset under samtal?
Låsknappen är att trycka bort inkommande samtal.
Funkar inte vanliga låsknappen när du väl svarat?
Det avslutar samtalet?
Säker? Funkar när du använder handsfree ialla fall Annars ska telefonen släcka skärmen automatiskt när du pratar.
Jag kör som sagt Jabras trådlösa hands-free, har ingen bumper och har inga problem. Fan vad jag är bra.
Min tålde inte 50 cm fall, ba såru vet.. bumper is a good thing!
jo, jag tänker på din lur varje gång man känner att greppet sluntit lite.
men här kommer fåfängan, jag har kört med case innan, men den är så mycket snyggare utan...
Haha jag vet vad du menar.. Jag vet inte om jag skrev det men min kompis tappade sin 3m ner i en stentrapp, och den studsade sedan ner i asfalten. Bumper.. Inte ett märke!
Detta är väl visserligen kanske en fråga mer gällande Halebop än iPhone 4 men ändå;
Finns det något sätt att se hur mycket Mb man använt under månaden?
Jag vet att det finns Inställningar --> Allmänt --> Om
Problemet med informationen där är ju att den gäller ALL data, inkl. WiFi osv. samt inte startas om varje månad.
just nu har jag 500 Mb fri surf i månaden, men känner att det är svårt att avgöra vad jag hamnar på varje månad (första månaden just nu visserligen...)
Detta är väl visserligen kanske en fråga mer gällande Halebop än iPhone 4 men ändå;
Problemet med informationen där är ju att den gäller ALL data, inkl. WiFi osv. samt inte startas om varje månad.
just nu har jag 500 Mb fri surf i månaden, men känner att det är svårt att avgöra vad jag hamnar på varje månad (första månaden just nu visserligen...)
De gäller cellular data dvs inte wifi. Du får reseta manuellt var månadDetta är väl visserligen kanske en fråga mer gällande Halebop än iPhone 4 men ändå;
Vet inte om Halebop hanteras annorlunda än övriga Telia men jag får grymt detaljerade fakturor med varje samtal och varje dags datatrafik så det är inget problem alls.
De gäller cellular data dvs inte wifi. Du får reseta manuellt var månad
Aha, gött att höra, inte fått min första än, förhoppningsvis får man aldrig någon
Kanske kan vara något om du vill ha koll löpande. Jag har haft 0,5 GB/mån i över ett år nu och enda gången jag var över var när jag använde telefonen (speciellt för Valmers) som modem till datorn. En halv GB är rätt mycket ändå om man ofta har WLAN tillgängligt som jag har.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|