Det finns väl redan..?
Nja inget rent jailbreak väl?
Det finns väl redan..?
Nja inget rent jailbreak väl?
Det verkar hända mycket i jailbreakvärlden nu. Geohot har släppt sitt limera1n.
http://www.limera1n.com/
Fast jag vill se lite fler lyckade rapporter innan jag använder det. Det kommer ju ytterligare ett jailbreak till iPhone 4 från de andra jailbreakarna.
jojo... men en sak reagerade man lite på i den där artikeln.."Video after the break! Also, we're hearing that some folks have jailbroken their iPads successfully with limera1n, and we personally got it working quickly on a pair of iPhones with iOS 4.1... but one of the two was missing icons upon restart and didn't regain App Store, Maps, Game Center and Calendar even after a restore. Be careful, now!"
http://www.engadget.com/2010/10/09/l...h-running-ios/
Ja, jag kommer nog vänta tills greenpois0n släpps, känns mer rätt med tanke på vad Frodo hittade på....
Vad hittade denna frodo på?
sättet och omständigheterna han släppte limera1n på
Vilka filmformat accepteras av iTunes/telefonen? Är det bara .mov som gäller? .avi verkar ju inte funka iallafall? Funkar det att lägga in undertexter?
Lite stupida frågor, men har alltid kört med imagefiler på datorn och har därmed inte behövt krångla med filformat och undertexter speciellt mycket.
Tacksam för vägledning i att fylla upp telefonen med film!
Tycker väl iofs det är bra att det blivit som det blivit.. limera1n använder ju en annan ingång i ios än greenp0ison. Iom att limera1n vart släppt före så kommer ju greenp0ison moddas till att ta samma ingång som limera1n och där med sparas en ingång till senare versioner av ios. Limera1ins ingång funkar ju dessutom på äldre iphones än greenp0ison.
Avbokade min telefon och funderar på att beställa en HTC Desire istället.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|