sportbike
Guest
Varför kan jag inte logga ut från SH på iPhonen?
Allt annat funkar.
Allt annat funkar.
Varför kan jag inte logga ut från SH på iPhonen?
Allt annat funkar.
Har du installerat någon cydia-app nyligen? prova att ta bort de du senast installerat, boota om se om det blivit bättre?
Nu finns angry bird julversion, gratis om man tidigare tagit ner halloween
http://shop.angrybirds.com/
Jag höll på lite med cydia för nån vecka sedan, men rebootat och allt varit OK efter dess såvitt jag vet
Jag kan inte göra något i telefonen. Rutan blir liten, och det enda jag kan göra är att scrolla upp och ner
edit: Det började med att jag inte kunde surfa på 3g idag, så jag rebootade. Ingen skillnad. Gick in i inställningar och kollade på network så allt var OK samt satte på data roaming (detta har hänt förr, och då har det hoppat igång med DR på). Rebootade igen och detta hände ..
Hur tar man bort förinstallerade appar? Jag är helt säker på att jag inte behöver en aktie-app.
Man ska aldrig säga aldrig ;-) jag tror faktiskt inte det går, du får nog leva med den
Hur tar man bort förinstallerade appar? Jag är helt säker på att jag inte behöver en aktie-app.
Du kan ju lägga appar du inte använder i en mapp och flytta den så långt "till höger" det går så slipper du se dem.
Jag visste att jag skulle hata den här telefonen men att det inte ens skulle ta 24 h innan jag blev vresig, det trodde jag inte!
Tack ändå för svar.
Jag visste att jag skulle hata den här telefonen men att det inte ens skulle ta 24 h innan jag blev vresig, det trodde jag inte!
Tack ändå för svar.
Så varför skaffa du en
För att mitt jobb anser att jag ska ha mobil i tjänsten, och det enda alternativet som finns är E72 och min senaste Nokia har kärvat i ungefär 1 år så det kändes inte heller som ett alternativ.
Tack ändå för svar.
Stora Motorcykelkatalogen 2025
Nu går vi in i slutfasen gä... |
|
Aprilia Tuono 457
Efter framgångarna med spor... |
|
Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo
År 1825 öppnades det välkur... |
|
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |