iPhone-tråden

sportbike

Guest
Varför kan jag inte logga ut från SH på iPhonen?
Allt annat funkar.

Lagom

Lagom är bäst.
Gick med
2 Nov 2010
Hoj
Exc300+Superduke
Har du installerat någon cydia-app nyligen? prova att ta bort de du senast installerat, boota om se om det blivit bättre?

Jag höll på lite med cydia för nån vecka sedan, men rebootat och allt varit OK efter dess såvitt jag vet

Jag kan inte göra något i telefonen. Rutan blir liten, och det enda jag kan göra är att scrolla upp och ner

edit: Det började med att jag inte kunde surfa på 3g idag, så jag rebootade. Ingen skillnad. Gick in i inställningar och kollade på network så allt var OK samt satte på data roaming (detta har hänt förr, och då har det hoppat igång med DR på). Rebootade igen och detta hände ..

Last edited:

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Hoj
5x
Om du har sparat dina SHSH:ar så ska du väl kunna återställa till original iOS för att se om det fungerar bättre. Har väl postats tidigare i tråden länkar till samtliga versioner av iOS.

kwasten

helgas house of pain
Gick med
16 Jun 2006
Hoj
BMW R Nine T Racer
Jag höll på lite med cydia för nån vecka sedan, men rebootat och allt varit OK efter dess såvitt jag vet

Jag kan inte göra något i telefonen. Rutan blir liten, och det enda jag kan göra är att scrolla upp och ner

edit: Det började med att jag inte kunde surfa på 3g idag, så jag rebootade. Ingen skillnad. Gick in i inställningar och kollade på network så allt var OK samt satte på data roaming (detta har hänt förr, och då har det hoppat igång med DR på). Rebootade igen och detta hände ..

Jag vet inte om du läser på http://iphonepyssel.se/
de har många bra guider på JB + unlock samt hur man nedgraderar, släng ett öga där. Om du inta kan göra mer än att scrolla på skärmen låter det ju tyvärr som att en återställning är nästa steg för din del.

T509

Spondon rider!!!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Spondonbygge, vikt: 168kg tankad o klar! GSXR 750 -03
När det gäller GPS i iPhonen så kan den få fnatt och sluta fungera om man har 3G inkopplat, var i Amsterdam för par veckor sen och plötsligt så tappar den kontakten med alla sateliter. Googlade lite om saken och lösningen var tydligen att stänga av 3G, jag gjorde det och plötsligt så hoppade allt igång igen.

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Hoj
Får inte ha nån för mamma.
Hur tar man bort förinstallerade appar? Jag är helt säker på att jag inte behöver en aktie-app.

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Hoj
Man ska aldrig säga aldrig ;-) jag tror faktiskt inte det går, du får nog leva med den :tummenupp

Jag visste att jag skulle hata den här telefonen men att det inte ens skulle ta 24 h innan jag blev vresig, det trodde jag inte! :mad:

Tack ändå för svar. :)

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Hoj
Så varför skaffa du en :va

För att mitt jobb anser att jag ska ha mobil i tjänsten, och det enda alternativet som finns är E72 och min senaste Nokia har kärvat i ungefär 1 år så det kändes inte heller som ett alternativ.

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
För att mitt jobb anser att jag ska ha mobil i tjänsten, och det enda alternativet som finns är E72 och min senaste Nokia har kärvat i ungefär 1 år så det kändes inte heller som ett alternativ.

Att du orkar engagera dig förstår jag inte.

Använd tefefonen till att ringa, sms:a och kanske läsa mail. Mer kräver väl inte jobbet att du ska göra med den?

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
Tillfällligt utan
Jag visste att jag skulle hata den här telefonen men att det inte ens skulle ta 24 h innan jag blev vresig, det trodde jag inte! :mad:

Tack ändå för svar. :)

De ikonerna du inte använder lägger du i en mapp å kastar på en sida du inte använder så ofta så är det inget problem :tummenupp

Lagom

Lagom är bäst.
Gick med
2 Nov 2010
Hoj
Exc300+Superduke
Jag har fixat min telefon. Jag kunde gå in i safe mode via sb-settings och sedan avinstallera en cydia-app som var felkällan!

Nyheter
Stora Motorcykelkatalogen 2025

Nu går vi in i slutfasen gä...

Aprilia Tuono 457

Efter framgångarna med spor...

Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo

År 1825 öppnades det välkur...

Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen