JoUh
Gudomlig sporthojare
Snyggt! Fanns den i vit?
Det finns en helt platt variant som fanns i en mängd färger/borstad metall. Dock tror jag inte vit fanns.
Snyggt! Fanns den i vit?
Det finns en helt platt variant som fanns i en mängd färger/borstad metall. Dock tror jag inte vit fanns.
Viber på Appstore. Gratis, funkar typ som skype fast inget konto krävs, perfekt (såvitt jag kan bedöma än så länge) integration med telefonboken.
Ringer mao gratis över 3G och Wifi.
//P
Har inte fått dem ännu, beställde bara härom dagen men det ska tydligen redan vara skickat.
Nu har jag fått prylarna från Deal Extreme...
Kinesiska posten satt på prylarna länge men till slut fick det status skickat och då dök det upp på ett par dagar. Tog totalt tre veckor tror jag.
Allt verkar bra.
- Bilhållaren är av samma kvalitet som alla andra jag sett, själva armen är universal och hållaren för iPhone 4 snäpps fast i den så är det klart. Kostade 39 kr.
- Synksladden ser exakt ut som Apples, kanske t o m från samma fabrik. Kostade 11 kr.
- Billaddaren är riktigt mini jämfört med alla groteskt stora och fula ciggladdare. Hade Apple gjort en billaddare hade den sett ut så här. Kostade 25 kr.
- Bumperskalet är Apple original! Logga, Designed by Apple, bla bla. Kineserna säljer samma sak som Apple tar 298 kr för fast för 21 kr!
- Silikonskalet är också helt ok, halvmjukt, skyddar bra och bra grepp, går upp över ovansidan och täcker hela baksidan. Överraskande att det är en sorts diskret fotspårsmönster på baksidan som jag inte såg när jag handlade. Kostade 11 kr.
Sammanfattningsvis är jag mycket nöjd, vanligtvis kostar varje enskild sak minst 100 kr, nu blev det 112 kr med frakt!
DX är bra! Focalprice har jag dock ännu bättre erfarenhet av.
Länk gärna dit ni handlat, jag är för slö för att googla
Vilken skillnad på priser!http://www.dealextreme.com
Jag köpte dessa artiklar (det går att söka på numren):
- USB Data Cable for iPhone 4 - White (100cm-Length) Item# 48590
- Car Cigarette Powered USB Adapter/Charger - White (DC 11~24V) Item# 43215
- Plastic Car Mount Holder with Suction Cup for iPhone 4 - Black Item# 41853
- Stylish Protective Bumper Frame Case for iPhone 4 - Black Item# 47522
- Protective Crystal Silicone Case for iPhone 4 - Translucent Black Item# 39899
http://www.focalprice.com/
De har utan att krångla det minsta krediterat artiklar som varit felaktiga/trasiga. DX har totalvägrat och velat att jag ska skicka tillbaka prylarna till Kina.
Men herregud så billiga prylar !!! Handlar man med sitt visakort eller måste man ha paypal ?
Vad har varit trasigt ?
Men herregud så billiga prylar !!! Handlar man med sitt visakort eller måste man ha paypal ?
Verkar de ha bra säkerhet så att ni handlar med kort eller använder ni typ PayPal?
Neutral är plasten runt laddkontakten lika tunn som orginal?
Jag köpte en som såg identisk ut, men den var tjockare så den funkade inte med bumper
Stora Motorcykelkatalogen 2025
Nu går vi in i slutfasen gä... |
|
Aprilia Tuono 457
Efter framgångarna med spor... |
|
Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo
År 1825 öppnades det välkur... |
|
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|