OK, nu har jag pillat runt lite, looooooove jailbreak! Verkligen!! Nu när man fått grepp om det.
Kort: Cydia: Där finns massa program å annat shit
Installous; som appstore, fast gratis.
Är väl det jag upptäckt, men ibland har jag svårt att veta om man ska in i cydia och leta eller installous.
Här kommer en lista på mina apps som jag rekommenderar
EDIT: Kostar= kostar i appstore, Gratis: Gratis i appstore, Jailbreak = Du måste jailbreaka. Med viss reservation.
Sleep Cycle - väcker dig när du sover som lättast (tro det eller ej, det funkar rätt bra!)
Kostar
ColorSplash - du fotar, bilden blir svartvit, du "målar" fram de objekt du vill ska vara färgade. GRYMT BRA APP!!!! Ladda ner NU!!!! Riktigt snygga bilder BUSENKELT! Rekommenderas verkligen.
Kostar
TiltShift - du fotar, bilden blir oskarp på lite olika ställen så objektet du fotat ser ut som en miniatyr. Funkar väl ok...
kostar
MakeItMine - du kan ändra texten uppe till vänster (där din OP står) samt ersätta klockan högst upp med en text.
jailbreak
Morontest - riktigt roligt "iq-test" rekommenderas verkligen.
Jailbreak
PokerTimer - för dig som spelar poker med polarna. Slipp äggklockan för att hålla koll på blindshöjningar.
gratis
HeyWhereAreYou - ladda ner, lägg till dina vänner. Sedan kan ni requesta och skicka er position till varandra. Viss felmarginal men funkar ändå tillfredsställande.
Gratis har jag för mig
Backgrounder - Grymt! Gör så att du kan köra program i bakgrunden. Du lyssnar på poddradio, vill surfa, "minimera" då poddradion så kan du fortsätta lyssna. T.ex.
Jailbreak
Statusnotifier - Du får upp ikoner högst upp vid klockan när du har missat samtal, nytt sms, nytt mail.
Jailbreak
OK, det var mina bidrag. Har en mängd apps, men ovan är de jag tycker är värda att ladda ner!
Fortsätt tipsa om bra apps!