Varför betala ca 2000:- mer när du kan köpa den olåst från www.apple.se
Här har du svart på vitt om batteritiden på 4 vs 4S:
http://www.ilounge.com/index.php/reviews/entry/apple-iphone-4s-16gb-32gb-64gb/P5
Final Thoughts On The iPhone 4S’s Battery
While it’s easy to claim that you’ll probably still get around a day’s worth of use out of a fully charged iPhone 4S if you were used to getting that sort of life out of the iPhone 4, the reality’s not quite that simple. If you spend much of your day near a Wi-Fi network and only rely upon the iPhone 4S for web browsing and phone calling, you won’t notice a major difference—unless you’re thinking of switching to Sprint, in which case we’d be a little concerned. Similarly, if you use 3G data, plan to record or play videos, or want to listen to hours of audio during the day, you can expect greater battery drain from the iPhone 4S. Our advice for heavy iPhone users would be to keep a charger or spare battery pack handy during the day, as well as on trips.
Behöver ett skal till min fyra. Handlar gärna på e-bay men hittar mest tjejiga skal.
Någon som kan tipsa om nån bra form, färg, modell, motiv?
Behöver ett skal till min fyra. Handlar gärna på e-bay men hittar mest tjejiga skal.
Visst fastnar luren i fickan med gummifodral men utan så glider den ju ur hela tiden.Mitt tips är att se till så det inte är gummi, det fastnar bara i fickan och man sliter av skiten efter ganska kort stund.
Visst fastnar luren i fickan med gummifodral men utan så glider den ju ur hela tiden.
Jag klarar mig hela dagen, men det blir alltid laddning vid läggdags. Dock synkar jag tre emails, inkl Exchange och använder den en hel del till just email. Dock ringer jag väldigt lite.det e helt okej att ladda över natten, vill bara att det ska kunna gå en arbetsdag utan att man ska behöva ladda den när man kommer hem (eller på tåget hem i värsta fall) och sen över natten igen, som jag gör nu.
vill inte känna den paniken att jag måste ha med mig min laddare vart jag än går. utan vill kunna åka till jobbet och veta att batteriet håller för hela arbetsdagen plus fritiden sen.
Pinsam fråga men hur fan ändrar man en kontakt?
Oavsett om jag går in på kontakter via kontakt-appen eller från telefon-appen kan jag inte ändra eller lägga till nummer sen jag installerade iOS5.
Har jag klantat mig någonstans?
Pinsam fråga men hur fan ändrar man en kontakt?
Oavsett om jag går in på kontakter via kontakt-appen eller från telefon-appen kan jag inte ändra eller lägga till nummer sen jag installerade iOS5.
Har jag klantat mig någonstans?
Jag klarar mig hela dagen, men det blir alltid laddning vid läggdags. Dock synkar jag tre emails, inkl Exchange och använder den en hel del till just email. Dock ringer jag väldigt lite.
Kan inte jämföra med tidigare iPhones, men jämfört med Blackberryn jag hade tidigare så står sig iPhone 4S bättre batterimässigt.
okej, för jag ringer inte så mkt jag heller, sms, radio/spotify och surf som gäller för mig.
spotify går ju köra genom offline mode då drar det inte lika mkt väl ? ;o
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |