ja jag har inga problem att ladda den över natten, men vill slippa ladda den över natten och sen en gång under dagen.. utan det ska räcka med en laddning på natten.
Jag laddar min varje natt såvida jag inte är bortrest, jag har ställt ned skärmstyrkan lite, jag har stängt av PING via begränsningar (enorm batterislukare) och jag har BT och Wlan på ständigt samt spelar wordfeud en del (drar bra med batteri).
Kör musik, pratar en del och synkar 2st exchangekonton samt iCloud... har inga problem med batteriet.
Reser jag bort och stänger av BT och Wlan samt använder musik och surf lite mer begränsat så räcker det i 3 dagar.
man har ju hört om en och annan iphonedisplay som gått åt helvete, vilka skal funkar bäst för att skydda displayen? nån repa hit eller dit på telefonen gör mig ingenting men att spräcka skärmen vill jag gärna klara mig ifrån...
är det silikoncase som gäller eller tar såna däringa bumpers som bara täcker kanten tillräckligt? ficka eller lucka för skärmen vill jag inte ha.
Tänk på att alltid lägga den i fickan med skärmen mot låret, många har spräckt skärmen genom att gå emot bordskanter.
Annars tycker jag inte det är så fasligt många som spräckt skärmen... inte fler än annars... bara att det uppmärksammas mer då luren kostar som en dator vilket tidigare mobiler inte gör så då var man inte lika angelägen om att grina om det.
Är själv inne på min 3:e iPhone och har aldrig behövt reparera eller byta något.
Enda missödet vi råkat ut för är när frun tappade sin 4:a i sjön... men trots att den låg i sjön i 11 dagar så funkar den fortfarande fin fint.