Det blir förmodligen ett köp om 1-2 veckor om det inte dyker upp nå mer barnsjukdomar.
iOS uppdateras ju hela tiden, det finns ALLTID buggar men det brukar ju lösa sig
Det blir förmodligen ett köp om 1-2 veckor om det inte dyker upp nå mer barnsjukdomar.
iOS uppdateras ju hela tiden, det finns ALLTID buggar men det brukar ju lösa sig
Jag oroar mig inte för mjukvaran, som sagt den uppdaterar man själv rätt lätt när de löst problemet däremot vill jag helst inte köpa nåt som har brister/problem i hårdvaran.
Jag är nyfiken på om väckarklockan ringer imorgon,
den har ju inte klarat vinter/sommartid de sista 2 gångerna.
Det var natten till idag som vi ställde om till vintertid. Hur gick det?
Det var natten till idag som vi ställde om till vintertid. Hur gick det?
Jag gillar spänning så orkar inte kolla
Däremot fick jag ställa om den manuellt, vet inte om han ställer om sig igen?
Fundera över dina råd du med
Grabbar ingen mening att bli ovänner. Försök hålla en respektfull ton även om ni inte delar åsikter. I grunden tror jag nog att ni förstår varandras argument utmärkt men väljer att aktivt missförstå varandra.
De flesta är idag införstådda i att tillverkare släpper produkter med barnsjukdomar som de sedan får åtgärda via garantiprogram eller uppdateringar i den mån det är möjligt. Borta är de tider då tillverkarna noga testade ut produkterna innan de nådde marknaden.
Alla har vi olika skäl varför vi köper nya telefoner. Vissa vill vara först till varje pris, medan andra väntar tills marknaden mognat och ser åt vilket håll det lutar. Vi som står vid sidlinjen som väntar på reaktioner innan vi slår till kan vara tacksam att det finns folk där ute som har behov av att vara först och testa nya produkter med ny teknik på marknaden. Utan dem skulle nog utvecklingen stå rätt stilla. Vi skulle fortfarande ringa och skriva SMS på våra telefoner.
Många väljer t ex inte att köpa första årsmodellen av en ny bil, andra väljer att köpa sista årsmodellen av en utgående modell i tron att den ska ha alla barnsjukdomar utrotade. Det var länge ett framgångsrikt recept. När det gäller mobiltelefoner har den metoden sällan varit framgångsrik. Utvecklingen har gått i rasande fart. Jag har aldrig tittat i backspegeln och tänkt att jag önskar att jag kunde köpa en ny Ericsson 688. Det var minsann bättre förr. Tanken har slagit mig när det gäller bilar när det kommer till äkta körglädje, kvalitetskänsla etc.
Det var ett sätt att säga att det inte finns grejer som fungerar problemfritt längre, förlåt att du inte förstod vad jag menade.
Jag är nyfiken på om väckarklockan ringer imorgon,
den har ju inte klarat vinter/sommartid de sista 2 gångerna.
Den ringde
Bara om man ställt larm...
Det hade man
För att det krävs av vissa sidor, fortfarande, sisådär tio år efter Flashs död om man ska tro Apple.
Den ringde
Om ingen använder de sidorna så är det ingen som bryr sig om Flash.
Det är ytterst sällan jag springer på en sådan sida och när jag gör det så går jag aldrig tillbaka dit igen.
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|