Har VLC också en variant med server på datorn så man kan streama filmerna?
Men yes, du får lägga in de i VLC istället tror jag.
Ja vlc streamer heter den.
Skrivet med fingrar på en iPlatta...
Har VLC också en variant med server på datorn så man kan streama filmerna?
Men yes, du får lägga in de i VLC istället tror jag.
Så här kan iPhone 5 komma att se ut. Vad tycker ni?
så här kan den också kanske se ut.
Men jag undrar en sak, har ena såna där Apple TV, går den att styra med ajfånen på nåt sätt?
Så här kan iPhone 5 komma att se ut. Vad tycker ni?
iOS 5.0.1 beta contains improvements and other bug fixes including:
– Fixes bugs affecting battery life
– Adds Multitasking Gestures for original iPad
– Resolves bugs with Documents in the Cloud
– Improves voice recognition for Australian users using dictation
– Contains security improvements iOS 5.0.1 beta introduces a new way for developers to specify files that should remain on device, even in low storage situations.
iOS 5.0.1 släpps om ett par veckor.
Eftersom jag råkat ut för samma sak kontaktade jag Telenor och fick följande svar:jag har problem med att min 4s tappar täckning hela tiden. täckningsmätarn tickar ner och försvinner och kommer inte tillbaka om jag inte startar om luren eller plockar ur och stoppar tillbaka simkortet. Först trodde jag det berodde på halvtaskig täckning hemma då vi har lite fläckvis bra/dålig i olika delar av huset men det är samma problem på jobbet, där jag normalt sett har full täckning överallt. Ligger felet hos telenor eller i telefonen? Någon som har något tips?
Eftersom jag råkat ut för samma sak kontaktade jag Telenor och fick följande svar:
Hej Perra. Vi har fått indikationer på att en del kunder upplever problem med täckningen i vissa telefoner och håller på att felsöka för att hitta felorsaken. Detta behöver jag lägga ett ärende på till våra tekniker. jag behöver be dig om telefonens IMEI och serienummer samt ett alternativt nummer vi kan återkoppla till dig på och en epostadress.
Provade att köra Bredbandskollen när staplarna var helt borta och det bara stod 3G. Får samma hastighet som med 3-4 staplar så det kanske är något i iOS som buggar för vissa operatörer?
Återkommer när och om jag får svar från Telenor.
Jag vet, men de har ju funkat bra på 4:an så något är fel hos Telenor eller 4S.Dom där staplarna ska man inte hänga upp sig för mkt på. Dom är väldigt osäkra i sin visning.
De skulle onekligen vara bra att vetaSedan är frågan bara vad allt betyder som man får fram
Jag vet, men de har ju funkat bra på 4:an så något är fel hos Telenor eller 4S.
Jag tror problemet uppstår när man för en kort stund har riktigt dålig täckning och kanske till och med tappar 3G. Har inga problem på jobbet där det är bra mottagning, bara hemma (där mottagningen är usel).
De skulle onekligen vara bra att veta
Jag har en Philips dcm580 docka som har slutat fungera efter uppgraderingen till ios5! Någon annan med samma problem?
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|