powerglide
Glad amatör
Har precis samma problem, grymt störigt men har inte orkat klaga där jag köpte den.
Hörru, fixa :fatta
Har precis samma problem, grymt störigt men har inte orkat klaga där jag köpte den.
Måste fått ett måndagsexemplar. Trots återställning kvarstår problemen. Telefonen kopplar inte alla samtal utan det är helt tyst i luren. Mottagaren hör dock ens röst. Ibland när man ringer upp eller blir uppringd kopplarhögtalaretelefonen på, men mottagaren hör en inte. Stänger man av funktionen är den fortsatt aktiverad. Jäkligt irriterande fel. Hjälper endast att starta om telefonen. Min 4 S fick jag knappt ha ett dygn innan dessa problem visade sig. Min 3G fungerade felfritt alla år. Någon annan som haft liknande problem med sin iPhone. Jag funderar på att ta mig ner till Malmö. Ska tydligen ha en expresstjänst på 4 timmar. Ska höra hur lång tid jag blir av med den om jag går via en vanlig butik.
Hörru, fixa :fatta
Det första problemet hade jag med Telenor för ett par år sen. Det var telefonoberoende och eftersom mottagaren hörde så var det ju inget fel (enligt Telenor). Jag avslutade mitt abonnemang där så löste sig alla mina problem.
Jo, men varför?
Det tar ju minst dubbelt så lång tid.
Logga in på iTunes, klicka på "program" och sen "leta efter uppdateringar"Visst borde jag kunna uppdatera en app via itunes och datorn och sen synka telefonen, istället för att uppdatera via appstore i telefonen? Men hur`då?
Logga in på iTunes, klicka på "program" och sen "leta efter uppdateringar"
När alla uppdateringar är klara kopplar du in telefonen och uppdaterar.
Hoppas det var det svar du ville ha.
Efter du provat på WiFi-nedladdning så lär du inte vilja gå tillbaka till iTunes-härket
Du har aldrig funderat på att vi kanske är ett par stycken som inte har några problem med iTunes?
Du har aldrig funderat på att vi kanske är ett par stycken som inte har några problem med iTunes?
Efter du provat på WiFi-nedladdning så lär du inte vilja gå tillbaka till iTunes-härket
Bara att hänga på en egen WiFi switch emellan (eller eventuellt byta ut helt). Kostar hela 500 pix cajag har uppkoppling betald via jobbet, och de erbjuder inte wifi
Bara att hänga på en egen WiFi switch emellan (eller eventuellt byta ut helt). Kostar hela 500 pix ca
HAHAHAHAHA!!! Den var bra!
Den tanken har nog aldrig slagit någon
Jag får väl vara ensam då. Eller ja, jag känner ju några till faktiskt...
Faktum är att iTunes är ett starkt och bra program om man bara gör rätt från början. Homesharing, automatisk sortering efter ID3-taggar och en ruskigt bra butik. Jag kan inte påstå att jag saknar WinAmp sådär jättemycket faktiskt. Men sen är det väl en sån där vanesak också - jag har slutat försöka sortera mina låtar på hårddisken och låter iTunes göra det istället för jag är för lat och med hjälp av Shairport streamar vi via AirPlay till stereon från alla datorer, PC eller Mac utan att behöva göra några som helst inställningar. Så att byta till nåt annat nu skulle vara alldeles för jobbigt.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|