powerglide
Glad amatör
4. Inser att skiten inte behövs då (nästan) allt går att göra direkt från telefonen ändå
This ECO-iP4 DIY Paper iPhone Dock can be made from any stiff paper or cardboard material and can be built in around 15 minutes if you’ve got a nice sharp pair of scissors and a printer handy.
You can print it out on a variety of coloured (and/or recycled) stock and even customise it with text or a logo if you’re feeling especially corporate. And if you need a landscape version all you have to do is make ‘two little cuts’. To get going with this little cutie, just send Fabio the price of a cup of coffee via Paypal from the site and he’ll send back a PDF plan.
The thing works with the iPhone, iPhone 4S and iPod Touch and is suitable for both A4 (European) and Letter (US) format card stock.
Apple har precis höjt begränsningen för nedladdning av Appar över 3G från 20 till 50 MB.
Ngt bättre men fortfarande för lite
Förklara långsamt för en gammal tant, tack.
Har lämnat in 4S:n nu pga problem med att den inte kopplade upp samtal, håller tummarna för att jag får en ny
Har gått tillbaka till gamla 3GS:n nu och måste säga att jag gillar dess form 100 gånger bättre än 4S:n, synd att man inte bara kunde byta innanmäte....
Ngn som har erfarenhet av iOS 5.1 uppgraderingen direkt via telefonen ännu?
Vad är det för nyheter i uppdateringen?
Jag har inte fått tillbaka min telefon än, men borde väl få det vilken dag som helst. Håller med om att 3G/3GS sitter bättre i handen i och med de lite mjukare formerna. Det är väl det du menade?
Varför vill du det?
iOS stänger ju själv av de som inte används efter ett tag.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|