iPhone-tråden

powerglide

Glad amatör
Gick med
10 Apr 2009
Hoj
Honda VFR 800F -15
4. Inser att skiten inte behövs då (nästan) allt går att göra direkt från telefonen ändå :D

KTM 620

Med lem
Gick med
8 Nov 2005
Hoj
Suzuki RM-Z 250cc-04.
Har lämnat in 4S:n nu pga problem med att den inte kopplade upp samtal, håller tummarna för att jag får en ny :yoparty:yoparty

Har gått tillbaka till gamla 3GS:n nu och måste säga att jag gillar dess form 100 gånger bättre än 4S:n, synd att man inte bara kunde byta innanmäte....

Last edited:

powerglide

Glad amatör
Gick med
10 Apr 2009
Hoj
Honda VFR 800F -15
Gör din egen iPhone-docka :)

The ECO-iP4 DIY Paper iPhone Dock is easy on the environment and your wallet

This ECO-iP4 DIY Paper iPhone Dock can be made from any stiff paper or cardboard material and can be built in around 15 minutes if you’ve got a nice sharp pair of scissors and a printer handy.

5eeaaa1d-d09c-82c0.jpg

You can print it out on a variety of coloured (and/or recycled) stock and even customise it with text or a logo if you’re feeling especially corporate. And if you need a landscape version all you have to do is make ‘two little cuts’. To get going with this little cutie, just send Fabio the price of a cup of coffee via Paypal from the site and he’ll send back a PDF plan.

The thing works with the iPhone, iPhone 4S and iPod Touch and is suitable for both A4 (European) and Letter (US) format card stock.

powerglide

Glad amatör
Gick med
10 Apr 2009
Hoj
Honda VFR 800F -15
Apple har precis höjt begränsningen för nedladdning av Appar över 3G från 20 till 50 MB.
Ngt bättre men fortfarande för lite :(

Harmon Rabb

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 May 2004
Hoj
Ducati
Har lämnat in 4S:n nu pga problem med att den inte kopplade upp samtal, håller tummarna för att jag får en ny :yoparty:yoparty

Har gått tillbaka till gamla 3GS:n nu och måste säga att jag gillar dess form 100 gånger bättre än 4S:n, synd att man inte bara kunde byta innanmäte....

Jag har inte fått tillbaka min telefon än, men borde väl få det vilken dag som helst. Håller med om att 3G/3GS sitter bättre i handen i och med de lite mjukare formerna. Det är väl det du menade?

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Sådär, då var telefon och iPad uppdaterade... :)
Säkerhetskopia i iCloud och uppdatering gjord via Wifi... sweet. :tummenupp

Harmon Rabb

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 May 2004
Hoj
Ducati
Apple ersatte min 4S med en ny. Har inte ringt mer än ett fåtal samtal, men jag förutsätter att allt är som det ska med den. Fick veta att Apple inte reparerar lurarna utan byter ut dem i garantiärenden. Men bakvägen borde de nog leta sig ut till kunder igen efter lite bytta komponenter och skal.

powerglide

Glad amatör
Gick med
10 Apr 2009
Hoj
Honda VFR 800F -15
De går väl till USA där man kan köpa dem på Apple store till lägre pris som refurbished.

Lövet1

Ny medlem
Gick med
9 Jul 2005
Hoj
...
Finns de nån app som man kan avsluta alla andra appar me? Så man inte måste avsluta alla va för sig.

KTM 620

Med lem
Gick med
8 Nov 2005
Hoj
Suzuki RM-Z 250cc-04.
Jag har inte fått tillbaka min telefon än, men borde väl få det vilken dag som helst. Håller med om att 3G/3GS sitter bättre i handen i och med de lite mjukare formerna. Det är väl det du menade?

Japp det var så jag menade. Fick en ny 4S efter tre dagar, tycker jag var grymt snabbt, bra service av Telia :)

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka