Ja, men ingen WiFi.
Vad är problemet?
Den behöver wifi ELLER itunes med internet precis som 4 och 3gs.. I det här fallet fanns varken eller då telefonen var internet.
Last edited:
Ja, men ingen WiFi.
Vad är problemet?
Du kör inte iOS5 alltså?
Internet har du ju på ditt teleabbonemang.
För mig var det inga problem att aktivera tjejens 4S med SIM-kortet i.
Tror du får be ngn visa dig
Tror du får be ngn visa dig
Mitt svar var till Putte som verkade förvirrad
En 4S går att dra igång utan vare sig WiFi eller iTunes bara man knappar in PIN-koden så man får internet via telefonen självt.
okay behöver folkets samlade kundskap så jag inte misslyckas med detta..
Jag har beställt ny lur då min 4 börjar bli kass men hur gör jag smidigast för att behålla alla appar och skit jag har på min nyvarande lur och föra över detta till nya ?
Kopplar man bara upp nya mot itunes och då får man frågan om man ska synca mot det kontot el hur funkar det ?
help bitte...
Jag skrev några sidor bak hur jag gjorde... I med den gamla och synka. Starta upp den nya med sim kort i och aktivera. När iTunes hittar den nya luren frågar den om den nya ska vara en kopia på din gamla. Svara Yes bitte och vänta. Klart!
Kan man inte ställa in så att telefonen uppdaterar appar automatiskt?
Kan man inte ställa in så att telefonen uppdaterar appar automatiskt?
okay behöver folkets samlade kundskap så jag inte misslyckas med detta..
Jag har beställt ny lur då min 4 börjar bli kass men hur gör jag smidigast för att behålla alla appar och skit jag har på min nyvarande lur och föra över detta till nya ?
Kopplar man bara upp nya mot itunes och då får man frågan om man ska synca mot det kontot el hur funkar det ?
help bitte...
Det sista du gör med din gamla lur är att ta en säkerhetskopia i iTunes... sen när du får din nya så kopplar du in den i samma dator och väljer att återläsa som just den lur du just tog säkerhetskopia på, nu kommer den vara exakt likadan med samtalshistorik och rubbet.
vaa falls...någon mer som har problem med tomtom bilhållare med iphone4s ?
den laddar inte 4s med funkar skitbra med 4..har dom ändrat något i anslutningen på 4s som skiljer sig från 4 ???
du e grymHär hade det passat sig med en lmgtfy.com... men nej, jag är snäll idag.
http://discussions.tomtom.com/t5/To...-kit-iPhone-4S-compatibility/m-p/104537#M1805
vaa falls...någon mer som har problem med tomtom bilhållare med iphone4s ?
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|