powerglide
Glad amatör
Ngn skämta med dig aprilo?
Jag har inte testat min TomTom carkit hållare till min 4S. Fick skickat adaptern från TomTom i förberedande syfte när 4S introducerades. Men den lär vara avsedd för iPhone 4. Har inte hunnit montera den. Såg när jag nu sökte att TomTom slutat att sälja carkitet och att den inte är avsedd för 4S. Lite taskigt av TomTom att överge sin produkt nu. Anser de inte längre att den behövs? Någon ny på G?
Var sjukt nöjd med mitt TomTom carkit när jag använde den till min 3G. Bättre GPS mottagning och hörbart ljud i och med den inbyggda högtalaren. Dessutom alltid en fullt laddad mobil när man kom fram till sin destination.
Lite papper bakom luren löser problemet som uppstått, så förmodligen är det uppdatering av designen så att den funkar med alla modeller.
Det finns guider på nätet hur man ska tejpa med eltejp också.
Den nya telefonen kanske har en fungerande GPS från början så att man inte behöver en hållare med inbyggd GPS
GPSen har inget med det att göra då den pairas via BT och inte via dock-connectorn.
Det är laddningen som påverkas som jag förstår det.
Jag har inte testat min TomTom carkit hållare till min 4S. Fick skickat adaptern från TomTom i förberedande syfte när 4S introducerades. Men den lär vara avsedd för iPhone 4. Har inte hunnit montera den. Såg när jag nu sökte att TomTom slutat att sälja carkitet och att den inte är avsedd för 4S. Lite taskigt av TomTom att överge sin produkt nu. Anser de inte längre att den behövs? Någon ny på G?
Var sjukt nöjd med mitt TomTom carkit när jag använde den till min 3G. Bättre GPS mottagning och hörbart ljud i och med den inbyggda högtalaren. Dessutom alltid en fullt laddad mobil när man kom fram till sin destination.
jag kör med lite papper men det är drygt att hålla på med.
Jag brukar ju också min tom tom hållare för att köra musik till bilens högtalare via AUX anslutningen ( har ingen Ipad anslutning )
hoppas dom kommer med ngt vettigt som passar
jag kör med lite papper men det är drygt att hålla på med.
Jag brukar ju också min tom tom hållare för att köra musik till bilens högtalare via AUX anslutningen ( har ingen Ipad anslutning )
hoppas dom kommer med ngt vettigt som passar
Jag hoppas inte att 4S blir en parantes. Kanske väntar man och ser hur nya iPhone ser ut innan man släpper en ny hållare? Skulle mycket väl kunna vara så.
Jo, och det vore ju djupt olyckligt, en av sakerna man brukar framhålla med Apple är ju just kompabiliteten med tillbehör (ÅAS får ingen annan göra tillbehör heller) och att det eftersom det är dom själva som tar fram tillbehören oftast finns grejor färdigt när en telefon lanseras.
Struntar dom i tillbehören till den här och satsar på 5an som ska komma så är det nog många som känner sig lurade/tvugna att byta igen.
fast du har flera GB fritt får du som störigt meddelande om du har iCloud igång och inte kopplat dig mot ett WiFi nät på *många* veckor.Storage allmost full
Måste bara fråga. Är det någon som använt sin iPhone 4S med navigationsprogram antingen TomTom eller Navigon utomlands. Kopplar programmet upp utan att man måste aktivera datatjänsterna som på 3G och 3GS?
Tack, kollarinte lätt utan jb, med jb det finns iBlacklist som kan blocka samtal/sms/mms/iMessage
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|