iPhone-tråden

h051n

Ny medlem
Gick med
21 Jun 2011
Hoj
Crescent citybike
Vilka här har fått problem med sin iphone efter nyaste uppdatering? Min kompis undrar för att han kan inte använda högtalare utan att ha hörlurar i. Och han kan inte höja volymen när han använder safari, och andra små problem med ljudet.

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Ännu en nybörjarfråga från mig.

Precis fått min lur, så laddade jag ner en app som hette Ringtones, då jag tänkte göra en egen ringsignal.

När jag sedan gjort en, så måste jag synka luren med iTunes, ljudfilen ska sedan sparas över på datorn. Dock så går inte detta.

Får upp följande felmeddelande "Kunde inte kopieras eftersom ett fel inträffade. Filen som behövs hittades inte".

Vafan? Den ligger ju på iTunes? Så vad är felet? :smasha

Finns det nåt bättre program att använda kanske?

Blue

Irriterande...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Syrrans 883 och en Nikon Deetree.
Ännu en nybörjarfråga från mig.

Precis fått min lur, så laddade jag ner en app som hette Ringtones, då jag tänkte göra en egen ringsignal.

När jag sedan gjort en, så måste jag synka luren med iTunes, ljudfilen ska sedan sparas över på datorn. Dock så går inte detta.

Får upp följande felmeddelande "Kunde inte kopieras eftersom ett fel inträffade. Filen som behövs hittades inte".

Vafan? Den ligger ju på iTunes? Så vad är felet? :smasha

Finns det nåt bättre program att använda kanske?

Behövs ingen app!

Gå in på www.audiko.com och fixa rington!

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Behövs ingen app!

Gå in på www.audiko.com och fixa rington!

Ja jo så kan man ju göra, men grejen var ju att jag spelade in ett
Ljudklipp som jag sen skulle använda :)

Och då var jag tvungen att synka med iTunes och sen spara på datorn.
Men när jag sedan fått in filen från ajfanen till iTunes så hittar inte datorn filen.

Blue

Irriterande...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Syrrans 883 och en Nikon Deetree.
Ja jo så kan man ju göra, men grejen var ju att jag spelade in ett
Ljudklipp som jag sen skulle använda :)

Och då var jag tvungen att synka med iTunes och sen spara på datorn.
Men när jag sedan fått in filen från ajfanen till iTunes så hittar inte datorn filen.

Jag tror man ska ändra filändelse eller nått sånt om man ska använda inspelat material som ringsignal.

På B svarar jag vet ej! :)

Nicke

Raj raj raj
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
SCOTT trampcykel :(, KTM 950SM 2006 såld, Triumph TT600 -01 såld, R1 -02 stulen
Nu har jag kört iPhone 4S i två månader och är i stort sett helt nöjd - MEN varför i helsike får man inte SMS-notifiering att det SMS man skickat gått fram? Vad jag förstått så ingår det inte och det är endast iMessage som man vet att de går/gått fram.

Någon som har löst det eller tagit hem någon bra app som funkar 100%-igt? Ej aktuellt med någon jailbreakning då det är min jobbtelefon.

Estremo

La vita è bella
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4S & Ducati 998
Ducati Challenge är tillfälligt gratis för de som är sugna på ett hojspel. Jag är själv ingen spelfantast men tyckte ändå att det var rätt kul. Finns till både iPhone och iPad.

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Vilka här har fått problem med sin iphone efter nyaste uppdatering? Min kompis undrar för att han kan inte använda högtalare utan att ha hörlurar i. Och han kan inte höja volymen när han använder safari, och andra små problem med ljudet.

Har samma bekymmer. Googat och kommit fram till att det är skit i 32-pin kontakten. (där man laddar)

Googlar man "volume bar ios 5.1.1 problem " så hittar man mer...

SSB

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
...
Nu har jag kört iPhone 4S i två månader och är i stort sett helt nöjd - MEN varför i helsike får man inte SMS-notifiering att det SMS man skickat gått fram? Vad jag förstått så ingår det inte och det är endast iMessage som man vet att de går/gått fram.

Någon som har löst det eller tagit hem någon bra app som funkar 100%-igt? Ej aktuellt med någon jailbreakning då det är min jobbtelefon.
Hur menar du med sms-notifiering att det gått fram?
Om mitt sms inte gått att skicka får jag ett rött utropstecken som informerar om detta men annars är väl antagandet att "no news are good news", dvs. att de sms man skickar kommer fram. Eller har du haft problem med detta?

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Hur menar du med sms-notifiering att det gått fram?
Om mitt sms inte gått att skicka får jag ett rött utropstecken som informerar om detta men annars är väl antagandet att "no news are good news", dvs. att de sms man skickar kommer fram. Eller har du haft problem med detta?

Precis.
Orka med kvitto på att det kommit fram om man nu ändå får kvitto de få ggr det inte gjort det.

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Apropå SMS - vad sjutton ska man ha för SMS-klient om man vill ha Swype eller i alla fall något liknande? Jag blir vansinnig på det urusla interfacet på mobilens inbyggda funktion. Har en iPhone 4 som jobblur och kan ringa och sms:a gratis, men tar ibland ändå den privata S2:an för att den har så mycket bättre och snabbare hantering av inmatning.

powerglide

Glad amatör
Gick med
10 Apr 2009
Hoj
Honda VFR 800F -15
Apropå SMS - vad sjutton ska man ha för SMS-klient om man vill ha Swype eller i alla fall något liknande? Jag blir vansinnig på det urusla interfacet på mobilens inbyggda funktion.

Du har inga tummar? ;)
Men prova Dragon Dictation istället.
Den fixar svenska.

Estremo

La vita è bella
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4S & Ducati 998

Du kan testa denna app. Har ingen egen erfarenhet av den då jag själv kör iPhoneDelivery men den kräver tyvärr jailbreak.

Precis.
Orka med kvitto på att det kommit fram om man nu ändå får kvitto de få ggr det inte gjort det.
Varningen indikerar ju bara att meddelandet inte har skickats iväg. Att det har skickats iväg okej är ju nödvändigtvis inte samma sak som att det har kommit fram till mottagaren.

Skickar jag iväg något och vill vara säker på att det verkligen kommer fram tycker jag det är en självklarhet att man vill kunna använda sig av en leveransrapport.

Nyheter
Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom