iPhone-tråden

Jacobsson

Sporthojsnörd
Gick med
22 Feb 2009
Hoj
...Rsv4
Iphone4 fråga

Har letat efter Iphone tråden men hittade den inte.
Vet inte vad jag har tryckt på men vill ha bort skiten.
I telefonen när man går in på foton ligger det flera album med samma bilder, vill inte ha dom..
Samt när man lägger upp bilderna på dator så skapar den nya mappar varje gång med dom sista korten, innan la den alla i samma mapp.
Så vad har jag tryckt på för att få det såhär??

Landin81

ALFAHANNEN
Gick med
31 May 2012
Hoj
Yamaha Fz8N 2011 Landin Edition
Någon mer än jag som har problem med att telefonen random stänger av sig? Upp emot 20 gånger på en dag, aldrig när den sitter i laddaren... Har återställt den flera gånger men det blir inte bättre.

Funderar på om man behöver trycka in 5.1.0 i den igen eller om man ska ta med den till skjutbanan.......

Landin81

ALFAHANNEN
Gick med
31 May 2012
Hoj
Jag har en iphonebutik på nätet och säljer tillbehör, har därför en hel del reservdelar hemma, dvs batterier mm. Även om jag testat 2 helt nya OEM-batterier så funkar det inte ändå.

kwasten

helgas house of pain
Gick med
16 Jun 2006
Hoj
BMW R Nine T Racer
chippet som styr mic till vanliga röstsamtal i min iphone 4 har börjat bråka och man får banka på luren för att andra skall höra dig, allt annat funkar som det skall, 32 gig, någon som är intresserad?

kostar 1500 att laga, men risken att man kvaddar luren är 50/50, den är olåst...

pm:a isf

ps. skaffade en galaxy S3, grymt nöjd =)

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX10-R 09
Min homeknapp är hopplös, ibland får man trycka flera gånger, hårt. Ibland funkar den skapligt. Telefonen är seg som sirap dessutom, what to do?

Landin81

ALFAHANNEN
Gick med
31 May 2012
Hoj
Att återställa telefonen löser inte det problemet. Jag byter minst 3st hemknappar varje vecka pga samma fel.. Så tyvärr är det bara att byta ut den..

Min homeknapp är hopplös, ibland får man trycka flera gånger, hårt. Ibland funkar den skapligt. Telefonen är seg som sirap dessutom, what to do?

Löste mitt problem med att telefonen startar om sig. En bricka hade lagt sig mot ena kontakten och orsakade kortis...

Harmon Rabb

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 May 2004
Hoj
Ducati
Trådlyft. I kväll presenteras nya iPhone. Nästan trött på alla spekulationer så det ska bli skönt att slippa se rubrikerna framöver mer än själva produkten...

Wihlle

Ny medlem
Gick med
18 Jun 2010
Hoj
1999 Yamaha XJR 1300 SP
Jag kommer inte att byta. Jag har 4s och har svårt att se vad Apple skulle förbättra för att motivera ett byte. Antennen kommer fortsättningsvis vara för dålig tror jag.. Och där ligger Apples största förbättring att genomföra.. Och de är medvetna om den svagheten...

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Jag kommer shoppa, och byta leverantör i samma veva, lägligt nog är avtalet på nuvarande 4:a slut inom kort.. :)

powerglide

Glad amatör
Gick med
10 Apr 2009
Hoj
Honda VFR 800F -15
Antennen kommer fortsättningsvis vara för dålig tror jag.. Och där ligger Apples största förbättring att genomföra.. Och de är medvetna om den svagheten...

Du har inte jämfört med gamla 3GS förmodar jag?
Den antennen ligger lite efter om man ska gå på täckningen från sambons 3-abbonemang.

Radare

Bannad
Gick med
22 May 2007
Hoj
Dnepr
New five day week in landscape iCal, for example, instead of 3 days.

There's now a fifth row of icons on the Home screen. More apps on every screen. All the software that comes on the iPhone 5 has been updated to take advantage of larger display. Everything shows more data.

The phone has to be designed for the hand. It should fit in your hand, and be easy to send messages, type emails, and surf the web. Display is simply amazing, says Phil.

iPhone 5 has a Retina display of 326ppi, and it's stunning. Every iPhone to date has had a 3.5" screen, and the new one has a 4" screen and 1136x640 resolution.

Bifogat

• phpeDoal0IMG_0443.jpg
    phpeDoal0IMG_0443.jpg
    26.3 KB · Visningar: 86
  • phpCQAovD_thumb_IMG_0446.jpg
    phpCQAovD_thumb_IMG_0446.jpg
    4.6 KB · Visningar: 81
  • php7MSoZ0_thumb_IMG_0447.jpg
    php7MSoZ0_thumb_IMG_0447.jpg
    7.8 KB · Visningar: 81
  • phpSkNTC2IMG_0471.jpg
    phpSkNTC2IMG_0471.jpg
    28.7 KB · Visningar: 74
Last edited:

Harmon Rabb

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 May 2004
Hoj
Ducati
Hur stora är yttermåtten på nya iPhone 5 jämfört med 4S? Skummade igenom chatten på Aftonbladet och Expressen, men såg ingen information om det.

Nyheter
Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom