Om du studerar trenden (du vet, verkligheten) undrar man vad du hittar för stöd för din prognos.Nää Apple är ute ur smartphone kriget nu!!
Om du studerar trenden (du vet, verkligheten) undrar man vad du hittar för stöd för din prognos.
http://tech.fortune.cnn.com/2012/02/03/with-8-7-market-share-apple-has-75-of-cell-phone-profits/
Det skulle göra Nokias sanslöst negativa utveckling ännu tydligare.Vore lite mer intressant från 1995
Att döma av antalet sålda iPhones jämfört med andra telefoner, tycker du att Apple verkar ha misstolkat vad marknaden efterfrågar?Apple gör inget för företagen...
Nån som har en aning om nya hur pass många ggr Iphone 5 GPS loggar i sekundern? 1,5 eller 10?
Av ren nyfikenhet; varför undrar du?
Det skulle göra Nokias sanslöst negativa utveckling ännu tydligare.
Att döma av antalet sålda iPhones jämfört med andra telefoner, tycker du att Apple verkar ha misstolkat vad marknaden efterfrågar?
Vi får se om beteendet i din umgängskrets är representativt på den globala marknaden. Det är svårt att föreställa sig något annat än att försäljningsökningen planar ut, vilket sannerligen inte skulle vara någon katastrof. Lanseringen av iPhone 5 beräknas öka USAs BNP under det fjärde kvartalet med 0,5 procent.Jag är inte ensam i umgängeskretsen med att byta.
Någon som har info på pris för iPhone 5 och (framförallt) Nokia 920?
Av ren nyfikenhet; varför undrar du?
Om du studerar trenden (du vet, verkligheten) undrar man vad du hittar för stöd för din prognos.
http://tech.fortune.cnn.com/2012/02/03/with-8-7-market-share-apple-has-75-of-cell-phone-profits/
Hojta till om du har vägarna förbi eller pallar skicka telefonen så ska jag nog få fart i din hemknapp igen
Har jag vägarna förbi så! Lite svårt att vara utan den, kan inte riktigt slita mig från den.
Men är det byta knapps om gäller? Funderade lite på att beställa en ny å skriva isär den, vanliga philips-skruvar på den. Kalibreringen med att starta t.ex youtube och hålla ner stäng-av-knappen för att sedan hålla ner home funkar si sådära. Känner den av att jag håller ner home så funkar den perfa 4-5 gånger efter och sen börjar det om. Men börjar vänja mig nu med att trycka 20-30 gånger på home för att komma ut på startskärmen =P
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|