Samma bredd men högre och tunnare tydligen.
En iconrad innebär väl runt 1cm typ.Samma bredd är ok och likaså tunnare, men knappast högre beroende på hur mycket. Redan idag tycker jag att en iPhone är lite otymplig i fickan. Skulle t ex aldrig kunna tänka mig att köpa en nyare Samsung med större skärm.
Det mest tråkiga är att 4g-nätet i sverige inte matchar iPhone 5
http://www.idg.se/2.1085/1.465531/iphone-5-den-som-gapar-efter-mycket
Det där är väl Apples problem. Man förväntar sig en revolution varje gång.Känns inte som jag råkar backa över min direkt imorgon.. Visst såg den bättre ut men jag hade förväntat mig mer, vet dock inte vad!
En iconrad innebär väl runt 1cm typ.
Min 4 ryker direkt Nokia Lumia 920 kommer ut.
Känns det inte tråkigt att köpa en nästan identisk telefon?
Eller är det tryggheten?`
Själv så byter jag till den, har min 4:a som jag haft i 2år nu så det är dags...
Lika bredHur stora är yttermåtten på nya iPhone 5 jämfört med 4S? Skummade igenom chatten på Aftonbladet och Expressen, men såg ingen information om det.
Även om operativsystemet i sig innehåller flera förbättringar får de medföljande apparna störst uppmärksamhet. I Ios 6 sparkar Apple ut Google Maps och inför istället ett eget kartprogram, som tagits fram i samarbete med navigationsföretaget Tomtom och dessutom använder 3D-teknik från svenska C3 Technologies, som köptes upp av Apple för ungefär ett år sedan.
Det nya kartprogrammet har alla vanliga funktioner, inklusive steg-för-steg navigering och satellitbilder. Huvudnumret är istället en tämligen unik 3D-vy med byggnader och landskap i tre dimensioner. I dagsläget fungerar det hela endast i avgränsade områden i USA, men tanken är att fler områden ska kunna visas i full 3D framöver.
Vid sidan om Iphone 5 släpps Ios 6 även till Iphone 3GS, 4, 4S, Ipod Touch 4G samt Ipad 2 och "nya" Ipad. Operativsystemet ska finnas på Itunes den 19 september.
Men vad är LTE sverige och vad är LTE övriga som inte är sverige?
Fan att den inte fick LTE Sverige?
Home knappar funkar knappt alls längre på min 2år gamla 4´a... I övrigt bästa telefonen någonsin, 2års misshandel och enda som strulat är homeknappen
Trist att få byta till något annat sunk bara för att få snabbare mobilt här
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |