iPhone-tråden

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Dom sålde 20 miljoner enheter, de första 100 dagarna, rätt skapligt ändå, finns ju några android-modeller att välja på för presumtiva köpare. :krama

Det får finnas hur många androidmodeller som helst, jag kommer aldrig att gå tillbaka dit igen så länge apple tillverkar telefoner:7peta

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
Tillfällligt utan
Lite tråkigt att apple inte är mer innovativa.. Bytte över till android för nått år sen när jag lessna på iphonen och det känns inte som att det händer nått nytt. Apple som i början va i absoluta spetsen av innovation på området verkar ha tappat stinget.

Harmon Rabb

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 May 2004
Hoj
Ducati
Jag körde efter Apples kartapp i morse och den skrek konstant "gör en u-sväng".
Hoppas den blir bättre med en uppdatering, nu verkar den bara hitta motorvägen.

Avvaktar med att uppdatera min 4S. Google Maps kommer väl till pass ibland och Apples version verkar inte fått något vidare bra omdöme så här långt. Känns som man släppt en beta-version.

Wihlle

Ny medlem
Gick med
18 Jun 2010
Hoj
1999 Yamaha XJR 1300 SP
Himla stabilt... Uppgraderar tantens 4s till iOS 6 och nu går det inte att slå igång wifi. Hela den menyraden är grå istället för svart... Va fan ska man göra nu få?

Wihlle

Ny medlem
Gick med
18 Jun 2010
Hoj
1999 Yamaha XJR 1300 SP
Himla stabilt... Uppgraderar tantens 4s till iOS 6 och nu går det inte att slå igång wifi. Hela den menyraden är grå istället för svart... Va fan ska man göra nu då?

Wihlle

Ny medlem
Gick med
18 Jun 2010
Hoj
1999 Yamaha XJR 1300 SP
En av två i hushållet strular bevisligen och det är jävligt störigt.
Kan någon hjälpa mig?

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
OJoj, känsligt. :)
Det blir nog bra. *klappa på*

varför skulle det vara känsligt? säger bara att jag har varit där och gjort det, aldrig mer android för min del, jag pratar inte för andra, vad dom tycker vet jag inte men eftersom detta är en iphone-tråd utgår jag från att de som skriver i denna tråd föredrar iphone över android ja förutom du då. några få verkar bara göra sitt "bästa" för att "hata" iphone och verka viktiga med att bojkotta den bara för att liksom, jag var likadan, skulle absolut vägra köpa en iphone bara för att alla andra hade en men när jag väl fick "testa" en iphone blev jag fast.

den dagen jag ser folk köa för att köpa en androidlur av valfritt märke skall jag gå tillbaka, lovar:tummenupp

MatteKholm

Stolt tröjjjjbärare.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
--VTR--
varför skulle det vara känsligt? säger bara att jag har varit där och gjort det, aldrig mer android för min del, jag pratar inte för andra, vad dom tycker vet jag inte men eftersom detta är en iphone-tråd utgår jag från att de som skriver i denna tråd föredrar iphone över android ja förutom du då. några få verkar bara göra sitt "bästa" för att "hata" iphone och verka viktiga med att bojkotta den bara för att liksom, jag var likadan, skulle absolut vägra köpa en iphone bara för att alla andra hade en men när jag väl fick "testa" en iphone blev jag fast.

den dagen jag ser folk köa för att köpa en androidlur av valfritt märke skall jag gå tillbaka, lovar:tummenupp
Eftersom detta är ett forum, och denna tråd handlar om ihpone, får nog alla skriva om dem. Jag hatar absolut inte på apple. Satt förut och kommenterade från en ipad3, vilken är helt ok. Iphone, not so much. Så att folk köar för en telefon är ditt krav för att köpa en? Låter klokt! :3freak

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
Eftersom detta är ett forum, och denna tråd handlar om ihpone, får nog alla skriva om dem. Jag hatar absolut inte på apple. Satt förut och kommenterade från en ipad3, vilken är helt ok. Iphone, not so much. Så att folk köar för en telefon är ditt krav för att köpa en? Låter klokt! :3freak

det är inte mitt krav för att köpa en! kan du förklara för mig varför du tror att folk köar för att köpa en iphone men inte en galaxy som får anses som den "tuffaste" utmanaren, vad tror du? när en jobbarpolare kommer till mig med sin nyinköpta androidlur och frågar om jag kan hjälpa honom att få igång skiten för att den är lite "krånglig" är kanske en bidragande faktor vad vet jag? frågade honom varför han inte köpte en iphone och fick till svar: aldrig, alla andra har ju fan iphone! jaha och, varför har alla andra iphone? sen är den ju lite "lyxigare" att äga så att säg:tummenupp

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
det är inte mitt krav för att köpa en! kan du förklara för mig varför du tror att folk köar för att köpa en iphone men inte en galaxy som får anses som den "tuffaste" utmanaren, vad tror du? när en jobbarpolare kommer till mig med sin nyinköpta androidlur och frågar om jag kan hjälpa honom att få igång skiten för att den är lite "krånglig" är kanske en bidragande faktor vad vet jag? frågade honom varför han inte köpte en iphone och fick till svar: aldrig, alla andra har ju fan iphone! jaha och, varför har alla andra iphone? sen är den ju lite "lyxigare" att äga så att säg:tummenupp
Så du menar att iluren är för folk som har svårt för teknik?

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
Så du menar att iluren är för folk som har svårt för teknik?

den är lite mer användarvänlig ja och lite mer exklusiv, androidanvändarna får helt enkelt finna sig att spela i div 1, men app app, det är ingen dålig liga, bara strax under eliten, dom är nästan där men räcker inte riktigt hela vägen fram så att säg:rofl

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
den är lite mer användarvänlig ja och lite mer exklusiv, androidanvändarna får helt enkelt finna sig att spela i div 1, men app app, det är ingen dålig liga, bara strax under eliten, dom är nästan där men räcker inte riktigt hela vägen fram så att säg:rofl

Användarvänlig och exklusiv, för pretentiösa amatörer med andra ord, bra att veta om inte vill uppfattas som en sådan.

Nyheter
Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom