iPhone-tråden

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Mejlen la av i både paddan och fånen när jag la på iOS6, och det hjälper inte att radera och lägga till kontot igen.
Har Gmail och en Lotusmejl. Idéer?

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Min Gmail funkar men det tog en liten stund för den att uppdatera sig. Mer än så har jag inte.

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Mejlen la av i både paddan och fånen när jag la på iOS6, och det hjälper inte att radera och lägga till kontot igen.
Har Gmail och en Lotusmejl. Idéer?

Lotus Notes-synkning funkar inte med iOS6 ännu, man får ligga kvar på 5.1.1 eller vad nu senaste heter. Det jobbas på en fix, men återstår att se när det kommer.

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Lotus Notes-synkning funkar inte med iOS6 ännu, man får ligga kvar på 5.1.1 eller vad nu senaste heter. Det jobbas på en fix, men återstår att se när det kommer.
Fast nu funkar det. Det var sannolikt Wifi som krånglade på ett lömskt sätt.

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Hoj
Får inte ha nån för mamma.
Jag kan inte ladda upp bilder eller använda smiliesar i fb messenger längre. Klickar jag på pluset så blir det bara ett kryss. Hände efter uppdateringen. Nån som vet what to do, eller var man kan fråga om hjälp?

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Jag kan inte ladda upp bilder eller använda smiliesar i fb messenger längre. Klickar jag på pluset så blir det bara ett kryss. Hände efter uppdateringen. Nån som vet what to do, eller var man kan fråga om hjälp?

Jag undrar om det inte finns en tråd här på sporthoj där du kan fråga nån om hjälp, tror den heter "iphone-tråden".

;)

powerglide

Glad amatör
Gick med
10 Apr 2009
Hoj
Honda VFR 800F -15

Lägg till emoji igen som tangentbord?

MrNice80

174,74 Hk
Gick med
16 Mar 2006
Hoj
HONDA CBR 1000RR -08, GSXR1000 K6 (Såld),KTM 450 SX -05, Can-AM Outlander 800 MAX LTD-08 och en EU-moppe.
Vilka har förbeställt 5:an?Jag lägger beställning ikväll.
Dock kommer jag byta till annan operatör än jag har idag då jag är less på Telias jävla ändringar hit o dit med mitt abonnemang som alltid ska bli så mycket bättre. Sa förövrigt upp mitt abonnemang hos Telia för 2 månader sen. :tummenupp Precis lagom till beställning av ny lur!!:yoparty

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Wifi verkar helt uppfuckat, både i ajfån och padda, efter uppdatering till iOS 6. Jävligt B.

nicotin

Back Again
Gick med
20 Jul 2010
Hoj
Jag saknar begräsningar i trafiken
borde inte folk lärt sig att man ska undvika att vara först med apple produkter..?

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Wifi verkar helt uppfuckat, både i ajfån och padda, efter uppdatering till iOS 6. Jävligt B.

Funkar kanon på alla våra i-apparater.

borde inte folk lärt sig att man ska undvika att vara först med apple produkter..?

Äsch då, inga problem. ;)

Enl. Pricerunner kostar 16GB Iphone5 6990:-. Är den verkligen så dyr? :3freak

5990:- skulle jag påstå, bara att de som är upplagda där är affärer och inte operatörerna... och det är bara operatörerna som fått sina slutliga priser som de får gå ut med.

Och med det sagt, lita aldrig 100% på pricerunner, prisjakt och liknande... de går bara på vad vissa butiker lägger upp i databaserna vilket inte alltid stämmer.

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin