iPhone-tråden

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Hoj
5x
ÅAS så har folk ringt varandra utan bild i hundra år, så videosamtal känns inte som något folk prioriterar.

Däremot så vill ju många döva människor också ha en Ajfan, men för dom är ju videosamtal ett måste, så för deras skull vore det ju bra!

Jag har nog bara testat videosamtal en enda gång från min sunk-Ericsson så det är inte jag som efterfrågar det, däremot tror jag teleoperatörerna är mycket intresserade då det skapar trafik (läs inkomster).

Det är ju visat att iPhone-ägare använder fler nya tjänster än några andra telefonägare. De är också beredda att betala mer för mervärden så att säga så operatörer och applikationsutvecklare är mycket intresserade.

iPhone har en mycket stor del av den faktiska omsättningen även om antalet enheter inte är så stort.

juha01

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Mar 2003
Hoj
Africa Twin
fast man köper väl inte en ajfan för kamerans skull el ?

Nej, men det är lite tråkigt när ens tre år gamla mobil tar bättre bilder.

Just ja, bluetoothen suger också. Den vägrar att hitta min SE headset. Jag fattar inte hur det är möjligt.

Halogen

Apajävel!
Gick med
7 May 2005
Hoj
En ensam 1L pastaräser + 5,7L gjutjärn
Nej, men det är lite tråkigt när ens tre år gamla mobil tar bättre bilder.

Just ja, bluetoothen suger också. Den vägrar att hitta min SE headset. Jag fattar inte hur det är möjligt.

Det var lite skumt, jag har också ett gammalt SE headset modell inte-jätte-exklusivt och det hittar telefonen utan problem. :va

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Just blåtand verkar vara ett jäkla lotteri, jag har en gammal SonyEricsson och ett dito headset, som matchar varandra perfekt, samma headset på brorsans modernare SE telefon är omöjligt, det funkade på en Nokia vi testade med, men inte på min nya fina kinestelefon? :va

juha01

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Mar 2003
Hoj
Africa Twin
Det var lite skumt, jag har också ett gammalt SE headset modell inte-jätte-exklusivt och det hittar telefonen utan problem. :va

Sjukt irriterande då headsetet inte var gratis och att iphonen stoltserar med bluetoothfunktion. Apple själva är så snåla att man får med hörlurar från helvetet som inte ens duger till radiolyssning... Dessutom med sladd, så 2007.

kwasten

helgas house of pain
Gick med
16 Jun 2006
Hoj
BMW R Nine T Racer
såhär då,...

jag provade att borra och detta är resultatet,

sambon har till slut övertalat mig att köpa en iphone.
Jag bara hatar itunes. Till min ipod körde jag ephod men förstår att det är kört där..

Är enda utvägen jailbreaka och hitta nån app på det viset?
Eller faller man under äpplet och sällar sig i leden?

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Eller faller man under äpplet och sällar sig i leden?

Det är bara att ge efter. Det svider till en början med sen är det bara problemfritt och underbart.
Jag är totalt äppelbaserad och har aldrig något problem med något. Allt bara fungerar. Efter panikångesattacker och vredesutbrått över okonsekventa beteenden i form av virus, "du har utfört en förbjuden åtgärd" och "programmet svarar inte" med gammel-pc´n och idogert inlämnande av SE 850i för ominstallation av programvara där man samtidigt bara måste radera allt på telefonen en gång i månaden så har jag nu en helt problemfri tillvaro.

...bortsett då från ålderskrämpor, generande hårväxt och flatulens så klart.

kwasten

helgas house of pain
Gick med
16 Jun 2006
Hoj
BMW R Nine T Racer
Det är bara att ge efter. Det svider till en början med sen är det bara problemfritt och underbart.
Jag är totalt äppelbaserad och har aldrig något problem med något. Allt bara fungerar. Efter panikångesattacker och vredesutbrått över okonsekventa beteenden i form av virus, "du har utfört en förbjuden åtgärd" och "programmet svarar inte" med gammel-pc´n och idogert inlämnande av SE 850i för ominstallation av programvara där man samtidigt bara måste radera allt på telefonen en gång i månaden så har jag nu en helt problemfri tillvaro.
...bortsett då från ålderskrämpor, generande hårväxt och flatulens så klart.

2 följdfrågor då, har ni jailbreakat själva, eller lämnat in ?
Och sen är det Cydia som gäller?

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2 följdfrågor då, har ni jailbreakat själva, eller lämnat in ?
Och sen är det Cydia som gäller?

Jag har inte jäjlbräjkat. Jag bara kör. Visst, man kan inte få tag i gratisappar men det bryr jag mig inte om. De få riktigt grymma apparna jag vill ha har jag redan och de kostade gratis till 40 spänn.

kwasten

helgas house of pain
Gick med
16 Jun 2006
Hoj
BMW R Nine T Racer
Jag har inte jäjlbräjkat. Jag bara kör. Visst, man kan inte få tag i gratisappar men det bryr jag mig inte om. De få riktigt grymma apparna jag vill ha har jag redan och de kostade gratis till 40 spänn.

jag vill nog ändå kunna köra apps i bakgrunden osv, så en JB blir det nog

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC

jag får säga att efter min jailbreak så har cydias appar varit till mer nytta för mig än de från app store som jag laddat ner gratis.

MC Doktorn

Guest
Här går man och skaffar en iPhone 32g och skiten går inte ens att livechatta På msn med viken formidabel dynga men man kanske ska vara nöjd ändå?

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
Här går man och skaffar en iPhone 32g och skiten går inte ens att livechatta På msn med viken formidabel dynga men man kanske ska vara nöjd ändå?

heh? antingen missförstår jag dig(det händer...), eller så har du fått ett måndagsexemplar, eller så får du titta längre än näsan räcker.

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
jag får säga att efter min jailbreak så har cydias appar varit till mer nytta för mig än de från app store som jag laddat ner gratis.

Då har du kollat de tusental apparna som finns i appstore? Det är nog det jag har något att säga till om. Det är sjukt mycket appar och borde finnas ett bättre söksystem.

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
Då har du kollat de tusental apparna som finns i appstore? Det är nog det jag har något att säga till om. Det är sjukt mycket appar och borde finnas ett bättre söksystem.

tror inte att det finns något som liknar lockscreen/SBsettings/biteSMS/weathericon/liveclock/bra flashlight/ifile/categoriesSB/3Gunrestrictor/vlc/insomnia/mywi/kirikae

detta är program som jag använder dagligen och som jag hade saknat väldigt om de skulle sluta fungera, sånna appar som löser det man knappt visste var fel på telefonen.

håller dock med dig om att appstore behöver ett bättre söksystem :näsblod

kwasten

helgas house of pain
Gick med
16 Jun 2006
Hoj
BMW R Nine T Racer
ok, några timmar senare, telefonen uppbruten, cydia installerat och därefter ett pärlband av goa apps :D

:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp

ÄDIT: att jag fick med ett skal i samma färg som min "roulette gröna" speedy är ju inte så tråkigt heller :D

:tomten Julafton kom tidigt i år. :tomten

Last edited:
Nyheter
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning