fan va tråkig man kan vara då
Höhö ribba in.
fan va tråkig man kan vara då
Jag behövet ett klassiskt äventysspel nu!
1. Ja du dödar appen du har igång och det suger.
2. Dubbelklicka på knappen uppe till höger, låsknappen.
1 klick: Tysta samtalet.
2 klick: Stäng av samtalet.
Så man kan alltså inte skicka upptagetsignal när det ringer?
Hur mycket mer klassiskt än Dragons Lair blir det?
http://itunes.apple.com/se/app/dragons-lair-international/id341837564?mt=8
Jag har ett par n00bfrågor.
1. Om man t ex börjat skriva ett sms men vill komma åt ett annat program, eller t ex spelar ett spel och vill visa ett sms till förslagsvis en SL-kontrollant, kan man då inte växla mellan, måste man "döda" programmet och börja om på nytt?
Min rövsura SE hade den funktionen, det var dock det enda som inte sög med den.
2. När knapplåset är aktiverat får jag inget alternativ att "trycka bort" den som ringer. Bara när det är av. Finns det något smart sätt att skicka en upptagetsignal?
Nu är det så att jag funderar på att skaffa mig en iPhone då jag snart påbörjar min utbildning i Marinen. Tanken är att jag gärna vill ha möjlighet att kolla mailen och snurra litet på nätet utan att behöva leta rätt på en dator eller liknande. Så då undrar jag vilket abonnemang man ska skaffa för att få fri surf, man vill ju inte åka på en massa extra avgifter.
Det som verkar mest intressant just nu är Telia Mobil iSurf; "Ett abonnemang specialanpassat för Apple iPhone 3G. 1000 fria MB, obegränsat surfande i surfzoner/med Homerun, ring för 69 öre/min till alla nät i Sverige. Månadsavgift 149 kr."
Det väcker ju dock ett par frågor. Det är ju inte fri surf, men 1000 MB är väl ganska mycket, klarar man sig en månad på det? Man kommer ju inte använda den dygnet runt, men en litet stund/dag lär det ju bli. Obegränsat surfande i surfzoner/med homerun? Vad innebär det mer exakt? Försökt läsa mig till det på deras hemsida, men får inget vettigt svar där. Kanske ni kan hjälpa mig.
Eller har ni några andra tips på abonnemang? Allt är av intresse.
Är ganska grön på det här som ni kanske märker...
Jag behövet ett klassiskt äventysspel nu! Har kört igenom Monkey Island vilket var fantastiskt och levererade en hel hög gamla minnen. Sen har jag Simon trollkarlen och Flight of the amazon queen men de är långt ifrån lika bra.
Finns det inget annat? När kommer Monkey 2?
Eller har ni några andra tips på abonnemang? Allt är av intresse.
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|