Ziarro
Highway To Hell
Tack för tipsen! Har jag fått en del att tänka på iaf. Ska smyga in på någon butik i dag och se vad dem säger, kommer säkert bli lurad till stenåldern. Men det är smällar man får ta...
Tack för tipsen! Har jag fått en del att tänka på iaf. Ska smyga in på någon butik i dag och se vad dem säger, kommer säkert bli lurad till stenåldern. Men det är smällar man får ta...
heheh, Monkey Island, grymt, lirar det nu de senaste dagarna. Helt otroligt att man minns alla varianterna man skall koka ihop för att få skit o funka. Gummikyckling till linbanan, som en smäck.
Lite meckigt att styra Guybrush när ikonen är nära skärmkanten... men men.
Jag har roligt iaf.
Nån mer som tycker att IPhonen har dålig mottagare? Har skitdålig täckning nästan överallt... Har 3 abonnemang. Ofta får jag ingen service.
Nån mer som tycker att IPhonen har dålig mottagare? Har skitdålig täckning nästan överallt... Har 3 abonnemang. Ofta får jag ingen service.
Snart kommer SVT play till iphone
Snart kommer SVT play till iphone
och garanterat med detta kommer radiotjänst med en faktura på tv avgiften..
Inte wifi, men däremot gpsen har jag haft det problemet med. Galet irriterande då man är i bilen och verkligen behöver den.Är det någon annan med 3G S som har problem med att wlanet vägrar hitta nätverk emellanåt?
Helt plötsligt hittar den inte ett enda nätverk vad man än gör. Enda sättet att få den att börja fungera igen är att återställa nätverksinställningarna så fungerar den bra någon dag igen.
Har läst att en hel del har wifi-problem men då verkar det snarare röra sig om hårdvaruproblem.
Ofaan, låter ju kanon, finns ju en del bra där faktiskt.
Inte wifi, men däremot gpsen har jag haft det problemet med. Galet irriterande då man är i bilen och verkligen behöver den.
du har säkert redan märkt det, men annars är tipset att hålla fram den i vindrutan så den får "fri sikt" uppåt. kasst att det ska behövas bara
Har testat det mesta. Även låtit den stå med fri sikt i 30 min. Det enda som hjälper är att återställa nätverksinställningarna, stänga av 3G, starta om luren och köra maps till den hittar min position. Hur kul är det att gå igenom den ritualen varje gång?!
wow, där snackar vi måndagsexemplar
En kollega till mig har 3 och han har ofta sämre mottagning än mig som har Telia. Har nog inte med telefonen att göra.
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|