iPhone-tråden

Ziarro

Highway To Hell
Gick med
15 May 2009
Hoj
Kawasaki zx6r
Tack för tipsen! Har jag fått en del att tänka på iaf. Ska smyga in på någon butik i dag och se vad dem säger, kommer säkert bli lurad till stenåldern. Men det är smällar man får ta... :glömdet

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Tack för tipsen! Har jag fått en del att tänka på iaf. Ska smyga in på någon butik i dag och se vad dem säger, kommer säkert bli lurad till stenåldern. Men det är smällar man får ta... :glömdet

Beställ inte från butik. Te x att beställa från telenors kundtjänst skulle alltid vara billigare än att beställa ifrån webben, som i sin tur är billigare än i butik. Det var deras policy (hur det sedan är med andra vågar jag inte svara för)
Jämför priserna innan du slår till...även om jag vet att det är svårt :gnissla men det kan löna sig.:tummenupp

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
heheh, Monkey Island, grymt, lirar det nu de senaste dagarna. Helt otroligt att man minns alla varianterna man skall koka ihop för att få skit o funka. Gummikyckling till linbanan, som en smäck.

Lite meckigt att styra Guybrush när ikonen är nära skärmkanten... men men.
Jag har roligt iaf. :D

Under en kort period var jag lycklig. Sen klarade jag spelet. kan de släppa 2:an nurå? :mad:

omega3

www.bombrepa.se
Gick med
10 May 2008
Hoj
Yamaha R1 -01 + cbr600f1 -87
Nån mer som tycker att IPhonen har dålig mottagare? Har skitdålig täckning nästan överallt... Har 3 abonnemang. Ofta får jag ingen service.

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Nån mer som tycker att IPhonen har dålig mottagare? Har skitdålig täckning nästan överallt... Har 3 abonnemang. Ofta får jag ingen service.

jag har fanimej alltid bra mottagning men då har jag telesnor. Det känns som det har med simkortet att göra av nån anledning. Två med samma operatör kan ha olika bra mottagning på samma ställen..

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Hoj
5x

En kollega till mig har 3 och han har ofta sämre mottagning än mig som har Telia. Har nog inte med telefonen att göra.

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Grejen är ju den att med 3 så har du ingen fallback på GSM, för de har väl avslutat sitt samarbete med Telenor?
Det har du däremot på alla de andra operatörerna så om 3G inte finns så går den över till GSM istället.

Estremo

La vita è bella
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4S & Ducati 998
Är det någon annan med 3G S som har problem med att wlanet vägrar hitta nätverk emellanåt?

Helt plötsligt hittar den inte ett enda nätverk vad man än gör. Enda sättet att få den att börja fungera igen är att återställa nätverksinställningarna så fungerar den bra någon dag igen.

Har läst att en hel del har wifi-problem men då verkar det snarare röra sig om hårdvaruproblem.

JoUh

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Apr 2003
Hoj
Tuono V4
Är det någon annan med 3G S som har problem med att wlanet vägrar hitta nätverk emellanåt?

Helt plötsligt hittar den inte ett enda nätverk vad man än gör. Enda sättet att få den att börja fungera igen är att återställa nätverksinställningarna så fungerar den bra någon dag igen.

Har läst att en hel del har wifi-problem men då verkar det snarare röra sig om hårdvaruproblem.
Inte wifi, men däremot gpsen har jag haft det problemet med. Galet irriterande då man är i bilen och verkligen behöver den.

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
Inte wifi, men däremot gpsen har jag haft det problemet med. Galet irriterande då man är i bilen och verkligen behöver den.

du har säkert redan märkt det, men annars är tipset att hålla fram den i vindrutan så den får "fri sikt" uppåt. kasst att det ska behövas bara :(

kwasten

helgas house of pain
Gick med
16 Jun 2006
Hoj
BMW R Nine T Racer
byta flashminnet?

någon som vet om det går att byta flashminnet i sin iphone?
säg att man har en 8 eller 16 gig men vill pimpa den med en 32:a eller den nya nu eventuellt kommande 64 gig :D

låter lite för enkelt för att vara sant, men någon som vet kanske?

JoUh

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Apr 2003
Hoj
Tuono V4
du har säkert redan märkt det, men annars är tipset att hålla fram den i vindrutan så den får "fri sikt" uppåt. kasst att det ska behövas bara :(

Har testat det mesta. Även låtit den stå med fri sikt i 30 min. Det enda som hjälper är att återställa nätverksinställningarna, stänga av 3G, starta om luren och köra maps till den hittar min position. Hur kul är det att gå igenom den ritualen varje gång?!

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
Har testat det mesta. Även låtit den stå med fri sikt i 30 min. Det enda som hjälper är att återställa nätverksinställningarna, stänga av 3G, starta om luren och köra maps till den hittar min position. Hur kul är det att gå igenom den ritualen varje gång?!

wow, där snackar vi måndagsexemplar :gnissla

Nyheter
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...