iPhone-tråden

kwasten

helgas house of pain
Gick med
16 Jun 2006
Hoj
BMW R Nine T Racer
Dagen vi alla väntat på är här!!! :banana

iFart har i sin senaste uppdatering lagt till ett "farting social network" där man kan lägga till sina "fart buddies" och på så sätt skicka valfritt pruttljud till personerna i denna lista oavsett om deras ifart-app är upp n´running SAS.

Detta öppnar en smorgosboard av möjligheter för den illvillige. Man går numer alltså inte säker någonstans, någonsin så länge man inte har ajfan på ljudlös.

:cpparty

har du pyntat 7 spänn för den här appen??
int mycket pengar, men bara principen att betala för en sån här app får mig att småle.

En annan sak, bara jag som har så feta fingrar att jag jämt lyckas avprenumerera trådar här på SH när jag läser via ajfånen?
(när jag försöker klicka på "sista sidan")
:huvet

sportbike

Guest
"App"-ropå navigering,klarar man sig med Googlemaps eller är det ett måste att köpa ett navigeringsprogram till den?

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
har du pyntat 7 spänn för den här appen??
int mycket pengar, men bara principen att betala för en sån här app får mig att småle.

Nä fan jag var ju med back in the days när både midomi och iFart var gratis. Men jag hade pröjsat 7 spänn alla dagar i veckan jallafall.

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Hoj
5x
"App"-ropå navigering,klarar man sig med Googlemaps eller är det ett måste att köpa ett navigeringsprogram till den?

Google Maps är ju inte riktigt navigering, den pekar bara ut hur du kör i förhållande till var du befinner dig. Alltså inga "sväng höger in på Kungsgatan om 300 meter". Kan fungera någorlunda om man är två och den ena sköter Google Maps. Eftersom kartorna tankas live krävs ju också i princip bra 3G kontakt och fri datamängd i ditt abonnemang. En riktig navigator har ju kartorna i appen så den är oberoende av detta.

Jag rekommenderar Navigon Europa, den är kanon.

Last edited:

Starfighter

Oansvarslös
Gick med
22 Dec 2005
Hoj
Honda CBR600, KTM 690 Enduro R
Är sugen på en iPhone jag med, men är kluven på vilken version jag ska ha. Är inte i behov av en massa Gb i den, utan kommer väl mest ha den till att surfa med och använda GPS. Men är det då värt att lägga några tusenlappar mer för en 3Gs jämfört med en 3G?

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Är sugen på en iPhone jag med, men är kluven på vilken version jag ska ha. Är inte i behov av en massa Gb i den, utan kommer väl mest ha den till att surfa med och använda GPS. Men är det då värt att lägga några tusenlappar mer för en 3Gs jämfört med en 3G?

Det var väl en massa annat som blev bätte (bland annat GPS'en) i GS modellen.

Men du kan ju köpa en GS med lite mindre minne då?

Starfighter

Oansvarslös
Gick med
22 Dec 2005
Hoj
Honda CBR600, KTM 690 Enduro R
Det var väl en massa annat som blev bätte (bland annat GPS'en) i GS modellen.

Men du kan ju köpa en GS med lite mindre minne då?

Ok. Jo en Gs vore väl det bästa, men nu är jag lite snål av mig också och vill inte pynta 5000:- för en telefon. Efter lite sökande på blocket så är det väl något sådant man får pröjsa för en 3Gs utan tveksam bakgrund.

sportbike

Guest
Google Maps är ju inte riktigt navigering, den pekar bara ut hur du kör i förhållande till var du befinner dig. Alltså inga "sväng höger in på Kungsgatan om 300 meter". Kan fungera någorlunda om man är två och den ena sköter Google Maps. Eftersom kartorna tankas live krävs ju också i princip bra 3G kontakt och fri datamängd i ditt abonnemang. En riktig navigator har ju kartorna i appen så den är oberoende av detta.

Jag rekommenderar Navigon Europa, den är kanon.

Får bli nåt sånt då,tack för svaret :tummenupp

Nicotin

Guest
Ok. Jo en Gs vore väl det bästa, men nu är jag lite snål av mig också och vill inte pynta 5000:- för en telefon. Efter lite sökande på blocket så är det väl något sådant man får pröjsa för en 3Gs utan tveksam bakgrund.

jag fick tag i en oöppnad för 3400 på blocket med kvitto..

folk är i behov av stålar..

och framför allt är Gs tycker jag mycket snabbare i uppstart jämfört med 3g om man nu är i beroende av detta.

Jojjeman

aka farfar
Gick med
12 Apr 2006
Hoj
En tung
jag fick tag i en oöppnad för 3400 på blocket med kvitto..

folk är i behov av stålar..

och framför allt är Gs tycker jag mycket snabbare i uppstart jämfört med 3g om man nu är i beroende av detta.

Hehe ja visst e de ju jul. Då får man gratulera till en bra deal. :yoparty
Och sen e ju faktiskt 3gsén mkt snabbare än 3g i det mesta!

Nicotin

Guest
Ngn som vet hur man slänger över filmer till ajfönen via itunes ?

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
fan också :huvet formaterade om datorn och glömde att göra en backup på itunes foldern :huvet

Nicotin

Guest
finns det ngn jailbrake som funkar bra nu till 3gs ??

när jag läste ngt om det sist så räckte det med att starta om luren så funkade inte blacksnow el cydia..

ngn som vet ??

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...