sportbike
Guest
Ja det gör den.
Tack.
Installera insomnia från cydia om du inte vill att den ska koppla ned wlan när du låser luren.
Fiffigt.
Dock spar man nog rätt mycket ström när den stänger ner?
Last edited:
Ja det gör den.
Installera insomnia från cydia om du inte vill att den ska koppla ned wlan när du låser luren.
Tar väl inte längre tid att stänga en app och starta nästa än att klicka sig vidare i en browser.Men är det inte ganska kontraproduktivt att ha en app för varje internetsida istället för att ha en bra webbläsare med bokmärken?
En app för SH öppna, kolla, stäng
En app för facebook öppna, kolla, stäng
En app för Blocket öppna, kolla, stäng
En app för tv.nu öppna, kolla, stäng
En app för yr.no öppna, kolla, stäng
En app för youtube öppna, kolla, stäng
Istället för att som vid datorn klicka sig vidare via bokmärken, surfa i flikar och ha flera saker uppe samtidigt och växla mellan.
Jag tycker det verkar som att det utvecklas appar för appandets skull istället för att lägga krutet på att göra en bättre webbläsare (om det nu behövs, jag har surfat så lite med Iphone) som fungerar bra att göra allt med.
ja, det stämmer, men skönt att slippa hålla koll på att skärmen inte släck om man tex har en pågående nedladdning. I kombination med SBSettings är det ganska lätt att slå på/av Insomnia dessutom.Fiffigt.
Dock spar man nog rätt mycket ström när den stänger ner?
Tar väl inte längre tid att stänga en app och starta nästa än att klicka sig vidare i en browser.
Nu jämför du dessutom med en vanlig dator och inte med andra mobiler. Hur smidigt är det att surfa på SH, blocket, facebook, tv.nu etc på andra mobiler?
Sitter och leker med iphonen nu och kan inte bestämma mig för om jag ska köpa tomtom eller navigon. Försöker hitta info men får inte reda på om Navigon varnar för fartkameror också vilket tydligen tomtom gör. Överlag verkar Navigon ha fått bättre recensioner men utan fartkameravarnare känns det som om tomtom är bäst i alla fall.
Någon här som vet mer?
Men är det inte ganska kontraproduktivt att ha en app för varje internetsida istället för att ha en bra webbläsare med bokmärken?
Ähh va fan kollade på resultat idag bara... All time var det folk med flera hundra...
För er som har gratisspelet paper toss kan jag säga att jag klarade 13 i rad och ligger nu rankad etta i Sverige och 34 i världen!
Precis kirrat en Iphone. Vad är det första man behöver göra?
Precis kirrat en Iphone. Vad är det första man behöver göra?
Snabb fråga, om man kopplar upp sig på ett trådlöst nätverk och sedan låser telefonen med knappen ovansidan, är man fortsatt ansluten till nätverket då? Eller kopplas det ned till du låser upp telefonen igen varpå det ansluter på nytt? Blev litet fundersam då symbolen för nätverket försvinner då man låser telefonen och dyker upp några sekunder efter att man låst upp den igen...
Den kopplar ned, såvida du inte jb:ar och kör insomnia
Så om man drar igång Spotify via det trådlösa nätverket och sen lägger ifrån sig telefonen och den låser sig själv så kopplas det ned och kör via det vanliga nätet?
Läsa hela den här tråden ;-) sen bestämma om du vill jailbreaka, vill du det så kör blackra1n och installera bara cydia, skit i rock & icy
funkar det nu att jailbreaka utan att man behöver göra om allt om luren stängs av ?
edit: alltså till 3Gs
funkar det nu att jailbreaka utan att man behöver göra om allt om luren stängs av ?
Ja, jag har kört min med blackra1n och det funkar perfekt installera bara cydia och skit i rock & icy så blir det bra.
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|