Har du en riktigt ny så måste du göra om ja. Äpplet bytade bootrom "tror de var från v41" el nånting, och då e det till o göra om vid varje boot el varje gång batteriet dör.
Ofyfaan !! tur man har en gammal då
Har du en riktigt ny så måste du göra om ja. Äpplet bytade bootrom "tror de var från v41" el nånting, och då e det till o göra om vid varje boot el varje gång batteriet dör.
hur kollar man detta ?
Min lur är köpt för bara 4-5v sen.
Så jag räknar med att jag har senaste bootrom.
Men om jag väljer att jailbreka min lur så jag kan köra cydia tex..kommer detta att påverka mina garantier då ?
För om jag använder mig av cydia,blacksnow och ngt händer med luren så försvinner ju cydia i alla fall vid ombootning och det lär väl inte lurverkstaden kunna se el ?
Men om jag väljer att jailbreka min lur så jag kan köra cydia tex..kommer detta att påverka mina garantier då ?
Funderar själv på hur det där fungerar. Folk säger att garantierna upphör att gälla om man jailbreakar sin telefon. Själv är jag rätt övertygad om att Apple kan se om det varit det eller ej. Finns antagligen loggat någonstans även om man återställer telefonen. Av den anledningen funderar jag på hur pass stabil en jailbreakad telefon är. Går den att uppdatera via Itunes och Apple utan att det får konsekvenser etc. Det sista jag vill ha är en kraschad Iphone som jag måste lämna vidare för att få den återställt via Apple om nu inga garantier gäller.
Min telefon är en 3G 8Gig som jag eventuellt funderar på att jailbreaka. Bryr mig inte särskilt mycket om garantierna upphör att gälla, men vill som sagt lita på att telefonen är stabil.
En uppdatering misslyckades för mig via Itunes och jag tvingades återställa min Iphone och installera om allt igen. Tyvärr var inte uppdateringen klar vilket gjorde att jag förlorade en del information. Är det någon annan som upplevt att deras Iphone har varit väldigt seg i menyer samt när man t ex vill skriva SMS (en slags fördröjning där texten släpar)?
Har nu haft min Iphone i ett par månader. Överlag är jag rätt nöjd med telefonen i och med att den är så pass mångsidig och relativt lätt att använda. Det sämsta med telefonen tycker jag är batteritiden. Den är under all kritik.
Moment 22!
Köpte min lur igår. Lade in Blackra1n, cydia och när jag ska lägga in programmet (app OS 3.1.2 nåt) som gör att man kan lägga in program från TPB via iTunes vill progget efter installation göra en reboot. Då är ju bara problemet att jag tappar allt igen. Efter en reboot så blir ju telefonen knas
Min lur är köpt för bara 4-5v sen.
Så jag räknar med att jag har senaste bootrom.
För om jag använder mig av cydia,blacksnow och ngt händer med luren så försvinner ju cydia i alla fall vid ombootning och det lär väl inte lurverkstaden kunna se el ?
Kan man byta simkort i en tfn när den är igång?
Kan man byta simkort i en tfn när den är igång?
Fick du rätt på Jb´n föresten?
Måste ha blivit nåt fel någonstans
Igår jailbreakade jag min tfn. Idag köpte jag TowerMadness för hela 22 kr.
Var är alla (gratis) TowerDefense spel när man som bäst behöver dom
måste bara kolla, du vet väl om att bara för du jailbreakat så kan du inte handla gratis genom appstore appen ?
Har haft ajfån nu ett tag och har aldrig tänkt på detta men börjar bli lite smått frustrerad på följande:
Tänkte jag skulle lägga över kamerabilderna från luren till datorn; hur gör man det? I itunes hittar jag bara synkronisering dator -> lur, inte tvärtom. Detta bör ju vara en smal sak, men jag antar att jag missar något.
Det borde dock finnas en pirat appstore, där allt som kostar finns gratis.
Ah, ytterligare en anledning till att man bör skaffa äppledator alltså. Hursom, jag sitter alltså med windowsburk, det bör ju gå att få över bilderna med en sådan också tycker man? Men man använder alltså inte itunes med mac heller för att flytta bilder från telefon till dator?På en Mac så startas iPhoto varje gång man ansluter iPhonen, då kan man kolla på alla bilderna direkt och med ett klick importera alla nya bilder.
Har haft ajfån nu ett tag och har aldrig tänkt på detta men börjar bli lite smått frustrerad på följande:
Tänkte jag skulle lägga över kamerabilderna från luren till datorn; hur gör man det? I itunes hittar jag bara synkronisering dator -> lur, inte tvärtom. Detta bör ju vara en smal sak, men jag antar att jag missar något.
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|