sportbike
Guest
Förmodligen fattade inte personalen att Tomtoms hållare har gpsförstärkare och rekomenderade därför den billigare navigonhållaren
Jodå, men det var ett "kompispris"
Förmodligen fattade inte personalen att Tomtoms hållare har gpsförstärkare och rekomenderade därför den billigare navigonhållaren
Fråga:
Får man ett sms ser man ju det trots att luren är låst, kan man inte få en inforuta när man fått mail också utan att behöva låsa upp den och kolla hela tiden.
Hae du förhandsvisningen på så kan du läsa mailet utan att låsa upp luren, eller missar jag något?
Fråga:
Får man ett sms ser man ju det trots att luren är låst, kan man inte få en inforuta när man fått mail också utan att behöva låsa upp den och kolla hela tiden.
Med JB så kan du smocka in en app som heter StatusNotifier.
Den slänger upp missade samtal, chat-mess, emails osv på din lockscreen.
Snyggt, enkelt och clean.
exempel:
http://img36.imageshack.us/img36/6434/photosmz.jpg[/IM][/QUOTE]
lockinfo alla dagar :) den klarar även av kalender, väder, och typ twitter facebook osv.
lockinfo alla dagar den klarar även av kalender, väder, och typ twitter facebook osv.
Är ju en smaksak som med allting,
StatusNotifier fastnade jag för för att den är ju hyffsat ren och inte tar över hela lockscreenen.
För övrigt skall den kunna ge dig en heads up på följande,
•Unread Email
•Missed call/voicemail
•Calendar alerts
•SMS: MobileSMS / iRealSMS / biteSMS
•MMS: SwirlyMMS
•IM: BeejiveIM / Fring / Palringo / AOL AIM
•RSS: NetNewsWire, Byline
•Reminder (vibration/sound)
•Customizable options
•Silent mode (ringer off)
kom nyss på att jag faktiskt har det installerat och använder som komplement
tilläggas kan att StatusNotifier inte går att tweaka på en 3Gs os 3.x
Försöker man öppna inställningarna så kraschar den bara. Men det har inte stört mig överdrivet då den fungerar som jag vill från start.
Kommer kanske en update inom kort. Finns en variant via Sinfuliphone där det påstås skall fixa detta problemet, men inte provat den varianten.
min är från beyouriphone och funkar finfint på min 3gs 3.1.2
och då kommer livet att bli ännu bättre!
I mars så ska det dessutom komma en app som gör att du kan styra Spotify remote (som Itunes med appen Remote ungefär) och då kommer livet att bli ännu bättre!
försökte mig på den precis, men fick massa error under installationen och sen dog hela min bakgrund. Nu är ordningen återställd men går nu efter devisen, if it aint broken, dont fix it.
det borde jag tänkt på innan jag uppdaterade min crackade lockinfo igår nu kan jag inte installera clock/weather utan att jag måste uppdatera till en äkta licens.
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|