Så nu var det löst. Var 6 icondock som strulade till det så nu kör jag infinidock istället.
gött att du hittade det
Så nu var det löst. Var 6 icondock som strulade till det så nu kör jag infinidock istället.
Tänk er för innan ni trycker på uppdatera när itunes vill installera 3.1.3...
Rookiemisstag
Hur löste du det?
Jag har inget minne av det. Var aktiverar man luren?Aktivera du luren efter du nergraderat till 3,12?
Jag har inget minne av det. Var aktiverar man luren?
När du nergraderat till 3,12 så in i itunes så itunes hittar din lur och ditt nr o på så sätt kan synka. Sen när det e gjort ere väl bara o köra blackra1in igen.
Hade nämligen samma problem som dig när min lur fucka ut med 3,01.
Det låter som att det är problemfritt för er som vill ha gratis appar till iphone
Det låter som att det är problemfritt för er som vill ha gratis appar till iphone
Gratis apparna är bara halva grejen, det bästa är dom extra funktioner du får när du jb:ar...
Jag hajjar inte riktigt, men vill du att jag ska:
Rensa luren, in med 3.1.2
Jailbreaka me blackrain
in i itunes o synka den skulle jag skiva i mitt nummer i itunes?
o sen köra blackrain igen?
Men när du nergradera till 3,12 o när luren starta fick du väl en förfrågan om att aktiver el den säger väl tom att du skall aktivera för att kunna använda den? När du gjort det, så kolla att du har täckning innan du kör blackra1n.
När min dog för ex antal månader sen o jag var tvungen o nergradera gjorde jag precis samma som du.
Nergradera, in snabbt som fan o körde jailbreak. Men vad jag glömde o kolla o göra var o aktivera luren o kolla så att jag hade täckning på luren innan ja körde jb.
Grejen är den att jag får inte igång luren utan blackrain efter återställningen.
Det är bara en usb sladd på displayen innan jag har kört blackrain.
Förstår det.
Vem kan väl motstå appar som: Reboot 2.1, Syntax error 3.5, Cheapbastard 1.1 och inte minst, SHgnäll 3.4.
De extra funktionerna innefattar väl att man blir fingerfärdig eftersom man kopplar luren till datorn så ofta.
Men nu ska jag inte vara anti. Förstår bara inte varför JBfolket inte skaffade en androidlur där allt är gratis från början. Utan meck.
Missförstå mig rätt. Iphonen ÄR en bra och snygg lur. Tyvärr är den lite väl låst.
Något alla som JBar borde hålla med om. Annars är dom ju inte vid sina sinnens fulla bruk.
Missförstå mig rätt. Iphonen ÄR en bra och snygg lur. Tyvärr är den lite väl låst.
Något alla som JBar borde hålla med om. Annars är dom ju inte vid sina sinnens fulla bruk.
hmmm kanske där för så många jb:ar
Låter helt klart prisvärt...
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari