Nu finns Svt play i AppStore !!
Nu finns Svt play i AppStore !!
Jag köpte en flång ny 3Gs på blocket och efter ngr veckors användande försvann min täckning,trots reset och allt annat jag kunde komma på fick jag inte luren att funka...mm
Detta gör att dom vad jag förstått får ut en ny lur och gör om samma sak igen..och igen
jag som köpare kan inte göra speciellt mycket annat än att se stålarna flyga iväg..för luren behåller verkstaden
Jag har inget minne av det. Var aktiverar man luren?
Apple aktiverar inte 3.1.2 längre.
http://www.mob2all.com/2010/02/apple-stopped-signing-312-today.html
gött att man har gjort en backup då om man skulle bli tvingad att köra en restore innan en funktionsduglig JB är ute igen.
Problemet är ju att din restore ska valideras av Apple, det är därför det är dumt att uppgradera till 3.1.3 nu när de slutat signera 3.1.2.
Har du dock sparat din 3.1.2 SHSH hos Cydia så kan de signera i stället för Apple om du pekat om adressen till Apple's signeringsserver.
Detta gäller dock bara om du har en 3GS.
ja precis, det var det jag menade med backup
"make my life easier"
nån som har testat den här appen?: http://greatestroad.com/
eller annat som håller koll på vart man åker och ger en karta med rutt när man kommer hem?
helst med höjd fart mm..
uppdatering ang den luren jag köpte som visade sig vara stulen..
står såhär på verkstadens hemsida..
"
Telefon har ursprungligen köpts i butik av en bedragare som har utnyttjat en annans persons namn och personnummer.
kund får kontakta Polisen gällande ägandefrågan.
Retur utan åtgärd
"
om man utläser " retur utan åtgärd "..inte skickar dom den tillbaka till mig ?
Om så vad gör man med en spärrad obrukbar iphone ??
uppdatering ang den luren jag köpte som visade sig vara stulen..
står såhär på verkstadens hemsida..
"
Telefon har ursprungligen köpts i butik av en bedragare som har utnyttjat en annans persons namn och personnummer.
kund får kontakta Polisen gällande ägandefrågan.
Retur utan åtgärd
"
om man utläser " retur utan åtgärd "..inte skickar dom den tillbaka till mig ?
Om så vad gör man med en spärrad obrukbar iphone ??
Jag tror du är safe. Som tredje man och utan vetskap om att du köpte en stulen telefon så är du väl skyddad i köplagen. Det är bara att börja bläddra i den om du är orolig.
Om någon sätter i system att sälja telefoner som de sedan spärrar och anmäler stulna borde nätoperatör, försäkringsbolag sätta ner foten om inte polisen gör det.
Var i Paris i helgen och lyckades inte få Navigon att fungera på min Iphone. Den hittade ingen GPS signal. Fungerade varken i bil eller på öppen gata. Rätt dåligt faktiskt. Testade den i bilen här hemma i Sverige och då fungerade det OK i bil. Har ännu inte införskaffat någon hållare till bilen. Vill försäkra mig om att GPS funktionen fungerar tillräckligt bra. Är inte övertygad än så länge. När jag promenerade här hemma innan Paris resan förstod inte telefonen fatta exakt var jag befann mig eller i vilken riktning jag gick. Föga förtroende ingivande. Funderar på om jag har gjort något fel eller om det är någon inställning man kan göra?
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|