iPhone-tråden

Jojjeman

aka farfar
Gick med
12 Apr 2006
Hoj
En tung
vid urplockning från nytt i kartong säger en del att man måste koppla upp sig mot itunes innan man kan börja ringa å latjja medans andra säger att dom bara laddat,satt i simkort å sen börjat använda direkt,

någon som vet mer konkret hehe
om jag nu hinner iväg på lunchen & handla så vill jag ju ha igång den med engång å inte vänta tills jag kommer hem inatt.

Du måste aktivera simkortet via itunes, men du kan be dem i affären att göra det åt dej så funkar den direkt :)

kwasten

helgas house of pain
Gick med
16 Jun 2006
Hoj
BMW R Nine T Racer
Dagens frågor:

• Hur mycket datatrafik använder man per timmer om man lyssnar på radio med Iphone, tex Bandit?
  • Vad är taket om man har telenor/ fri surf?

Skiljer säkert från app till app, men just Bandit kan jag inte svara på. Testa att resetta dina data stats under inställningar och kolla igen efter en timme.

Telenor fri surf = inget tak, det är obegränsat. :tummenupp

dlgvrg

Sporthojsnörd
Gick med
17 Nov 2003
Hoj
En bunt hojar
vid urplockning från nytt i kartong säger en del att man måste koppla upp sig mot itunes innan man kan börja ringa å latjja medans andra säger att dom bara laddat,satt i simkort å sen börjat använda direkt,

någon som vet mer konkret hehe
om jag nu hinner iväg på lunchen & handla så vill jag ju ha igång den med engång å inte vänta tills jag kommer hem inatt.

Dom på telenor aktiverade åt mig i butiken :)

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Skiljer säkert från app till app, men just Bandit kan jag inte svara på. Testa att resetta dina data stats under inställningar och kolla igen efter en timme.

Telenor fri surf = inget tak, det är obegränsat. :tummenupp

Hehe, är det verkligen fri surf på rikigt så skiter jag ju i hur mkt det "drar".

DOCK, på jobbet är det inte så kul att höra på pratet, då vill man bara ha musik. Någon som har förslag på hur man kan lyssna på hårdrock utan tjat?
Att tanka upp med egen musik har jag redan gjort, men jag har så dålig musiksmak att jag tröttnar fort :gnissla

kwasten

helgas house of pain
Gick med
16 Jun 2006
Hoj
BMW R Nine T Racer
Hehe, är det verkligen fri surf på rikigt så skiter jag ju i hur mkt det "drar".

DOCK, på jobbet är det inte så kul att höra på pratet, då vill man bara ha musik. Någon som har förslag på hur man kan lyssna på hårdrock utan tjat?
Att tanka upp med egen musik har jag redan gjort, men jag har så dålig musiksmak att jag tröttnar fort :gnissla

Tja Spotify kör jag iaf. Men har samma problem som du vad gäller inspirationen just nu till ny musik. Så jag kör en memory lane för tillfället.
WASP
Metallicas äldre plattor (ipod)
Skid Row
GnR
Sisters of Mercy
och System of a Down som jag aldrig tröttnar på
:D

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.

japp, bästa metalradion som finns: http://www.chronixradio.com/
har två kanaler och jobbarkompisen fick igång det i sin ifån.

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Tja Spotify kör jag iaf. Men har samma problem som du vad gäller inspirationen just nu till ny musik. Så jag kör en memory lane för tillfället.
WASP
Metallicas äldre plattor (ipod)
Skid Row
GnR
Sisters of Mercy
och System of a Down som jag aldrig tröttnar på
:D

Man måste ha Premium för det va? :snål

StorBjärn

Thunder The Savior
Gick med
14 Feb 2005
Hoj
Ducati Monster S2R
Hejsan! Skulle vilja använda telefonen som gps navigator.
Har ni tips på något program som är bra och billigt?
orkar inte skumma igenom hela tråden =)
/mvh Tim

sportbike

Guest
Jag köpte TomTom Europe på Appstore.
Kanske inte billigt, men det funkar över förväntan.

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping