iPhone-tråden

kwasten

helgas house of pain
Gick med
16 Jun 2006
Hoj
BMW R Nine T Racer
Inte för att jag ska, utan för att jag inte hittar en enda notis om det i iTunes?
Ingen?

Jag tror du måste kontakta Apple support för att genomföra något sådant. Antar att inköp som man gjort såklart försvinner i samma veva, så därför har man kanske valt att göra det så idiotsäkert som möjligt. Bättre att hantera de som vill stänga av sitt konto manuellt (+ att de behåller fler kunder som inte orkar ta bort det), istället för att joxxa med alla klantisar som av misstag tagit bort sitt konto och inte kommer åt sin skit, "åh, undra vad den hääär knappen gör?"...

Det är iofs bara en teori, och jag vet inte. Men det lät bra i mitt huvve.:D

Richard

21st century digital boy
Gick med
25 Mar 2003
Hoj
Gixxer
Det sämstaste korkaste med Iphone är ju att SDK't kräver Snow Leopard! Helt vansinnigt när nästan hela världen kör MS och PC. Kan man på nåt sätt köra en Snow Leopard i t.ex en Virtualbox på en Windows? Jag vill inte köpa en Mac.

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Provade GPSen i helgen. Jösses vad slö den var på att registrera när man svängde. Tog flera sekunder innan den var på rätt köl igen.

Ska det vara så? :va

Tjoffe

Luspudlar
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
..
Jag blir galen av att iponen inte kopplar samman inkommande nummerpresentation med kontakter i telefonboken. Jag har kollat så jag har samma nummer i telefonboken som visas i presentatören. Dvs +46 är inte inlagt i telefonboken.

Någon som har tips på en lösning?

Ingen som har en lösning på detta? :(

Tjoffe

Luspudlar
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
..

Uppskattar detta det hjälper dock inte. Jag har dubbelkollat så jag har lagt in exakt det nummer som visas när man blir uppringd.

Farsan ringde alldeles nyss från nytt mobilnummer. Jag sparar då numret under hans kontaktkort. Han ringer kort därefter upp igen men endast numret visas i displayen när samtalet inkommer.. Perkele

Dede

Nu med en hoj mindre
Gick med
2 Mar 2004
Hoj
ZX6R-07 racehoj ││ ZX6R-96 regnhoj
TomTom app v1.2, karta Western_Europe, v835 2510 på Svenska - direkt från piraktviken

Vilket program är snabbast?

Jag kör Navigon 1.4.0, karta Europe build-1021 20091215xxxxxx

Har bara testat den ett par gånger men tycker den fungerar helt OK. Lite seg ibland men oftast hänger den med bra.

Tror också jag fiskade upp den i viken.

Pelle

Musteridirektör
Gick med
4 Apr 2008
Hoj
Nein
Uppskattar detta det hjälper dock inte. Jag har dubbelkollat så jag har lagt in exakt det nummer som visas när man blir uppringd.

Farsan ringde alldeles nyss från nytt mobilnummer. Jag sparar då numret under hans kontaktkort. Han ringer kort därefter upp igen men endast numret visas i displayen när samtalet inkommer.. Perkele

Då vet jag inte tyvärr. Är telefonen jailbreakad? Vilken version av iPhone OS kör du?

Tallefjant

vacker och genomklok
Gick med
12 Sep 2005
Hoj
honda rs250, 748SPS
Jo den är JB kör 3.1.2

samma problem med min - 3gs. dock inte JB, har nyaste firmware.

konstiga ar att bland funkar det ibland inte (nar samma person ringer)

jag fattar inte varfor folk tycker dessa lurar ar sa bra? har haft min nagra mander nu och tycket det ar en stor javla kompromiss. det mesta funkar ok, men inget ar riktigt bra. mycket ar riktigt javla daligt (kameran till at borja med) och mycket ar irriterande

har aven macbook pro laptop, och skulle ga sa langt som att saga att det anda apple ar riktigt bra pa, ar marknadsforing. deras saljare i apple store ar ocksa valdigt bra..

sportbike

Guest
TomTom har fått massa klagomål på att vara seg utan deras "docka".
Navigon skall funka klart bättre.

Telias lösning funkar CRAP.

Hm, jag tycker det funkar över förväntan (TomTom)
Får till och med signal hemma i soffan, något som min Garmin Nüvi inte klarade.

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Hm, jag tycker det funkar över förväntan (TomTom)
Får till och med signal hemma i soffan, något som min Garmin Nüvi inte klarade.

Problemet är inte att få signal, utan att den faktiskt hänger med bra vid körning... där är tydligen Tomtom lite seg medans Navigon skall vara spot on.

Froven

Fan vad kurvor det är överallt !!
Gick med
3 Sep 2003
Hoj
R6 02
Jag kör med iGo-gps, naturligtvis uppfiskad. Den har för/nackdelen att ha ett "boostläge" som verkar leta reda på de där orbitala tingestarna de säger finns på himmmelen betydligt snabbare än Tomtom och Navigon.
Dock orkar min billaddare inte ens hålla status quo på batteriet med boostläget aktiverat. I normalt läge orkar den ladda.
Var på Teneriffa i Januari och varken TT eller Nav lyckades få en fix trots klarblå himmel med synnerligen fritt uppåt. iGo funkar med moben liggandes i tunnelfacket i bilen.

//P

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
Jag kör med iGo-gps, naturligtvis uppfiskad. Den har för/nackdelen att ha ett "boostläge" som verkar leta reda på de där orbitala tingestarna de säger finns på himmmelen betydligt snabbare än Tomtom och Navigon.
Dock orkar min billaddare inte ens hålla status quo på batteriet med boostläget aktiverat. I normalt läge orkar den ladda.
Var på Teneriffa i Januari och varken TT eller Nav lyckades få en fix trots klarblå himmel med synnerligen fritt uppåt. iGo funkar med moben liggandes i tunnelfacket i bilen.

//P
Kör iGo jag med, iofs på en windows, men iaf. Är riktigt nöjd med det programmet! :tummenupp

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning