Det har jag gjort, och den hämtar varje timme, men jag får ju bara en symbol på ikonen att det finns ett nytt, inte på startskärmen med bakgrundsbilden.
Har du jailbreakat ?
Det har jag gjort, och den hämtar varje timme, men jag får ju bara en symbol på ikonen att det finns ett nytt, inte på startskärmen med bakgrundsbilden.
Har du jailbreakat ?
Då är det "bara" aviseringen på ikonen som gäller.
Hoho, va kul att iPhone kommer med blixt o videochatt... 5 år gammal teknik till sommaren 2010...
Jag kollar efter en telefon åt en vän, som tyvärr vägrar köpa Nokia; (skriker bara högt, GUMMISTÖVEL, när jag nämner Nokia...)
Ja till min fråga... funkar iPhonens GPS offline, går det och "på förhand" ladda ned kartorna?
ok, för oss JBade finns status notifier, tror inte det finns till original
Nä, man får väl ha det som det var tänkt antar jag, kan bli JB senare.
Thank´s anyway.
ok, för oss JBade finns status notifier, tror inte det finns till original
Var hittar man den inställningen?
Jag har JB:at men hittar den inte (i Inställningarna).
Cydia..
Ahaa, tack tack!
Fler bra apps där som rekomenderas?
Ahaa, tack tack!
Fler bra apps där som rekomenderas?
Mjahaja, då har man klantat till det (igen).
Telefonen kräver en omstart efter att jag grejjat i Cydia. Fick lånat en kabel här på jobbet så jag kan starta nallen igen. Dock så krashar programmet efter att jag trycker på "Make it rain". VARJE gång.
Har provat på XP, W7 och Vista.
Vad är knaset?
provat att köra programmet som "administratör" ?
Ja, på samtliga tre maskiner
skall på möte nu så slänger iväg ett sista chansningstips,
boota om luren igen, håll inne "home" och "låsknappen" samtidigt tills den bootar om
lycka till
EDIT: blackra1n funkar på min jobbdator, även om vår IT är rätt ibland... än så länge inte behövt starta om så ofta, ta-i-trä...
Hoppas för din skull att du har 3.1.2 SHSH sparad. Jag råkade ut för samma sak som du och var 5 dagar sen med att spara SHSH via Cydia. Sitter fast med 3.1.3 som ej går att jailbreaka.Mjahaja, då har man klantat till det (igen).
Telefonen kräver en omstart efter att jag grejjat i Cydia. Fick lånat en kabel här på jobbet så jag kan starta nallen igen. Dock så krashar programmet efter att jag trycker på "Make it rain". VARJE gång.
Har provat på XP, W7 och Vista.
Vad är knaset?
Hoppas för din skull att du har 3.1.2 SHSH sparad. Jag råkade ut för samma sak som du och var 5 dagar sen med att spara SHSH via Cydia. Sitter fast med 3.1.3 som ej går att jailbreaka.
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|