magnus_moss
Racing is life!
- Gick med
- 11 Aug 2003
- Hoj
- Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
en svensk tjej som verkar ha tävlat på ön under 90-talet! Det hade jag inte en aning om.
Coolt
Apcoolt!!!!
en svensk tjej som verkar ha tävlat på ön under 90-talet! Det hade jag inte en aning om.
Coolt
Vi letar efter en sidvagnsåkare som burkade åt Andres Olt på Isle of Man 1982 och 1983. Han heter Jan Johansson och han har bott i Köping. Om någon har kontaktuppgifter till Jan, e-mail, telefonnummer eller postadress så är vi tacksamma att få dem. Vi skall inte skriva kontaktuppgifter här på tråden så var snälla och maila till mig: silja1942@hotmail.com
Jag slängde ut en fråga till en på jobbet som tävlat som sidvagnsåkare, han kom inte riktigt ihåg allt som om det var igår men han skulle kolla upp lite papper om han kunde hitta något namn - han var dock aktiv mellan 1985-1997 och körde aldrig TT själv men massa annat, sen kasta han ur sig några namn som kanske kunde komma ihåg Olt'es burkare om inte han hittade något.
Hör av mig om jag får något svar av honom
Bor i förresten i Köping om det inte framgick!
NU ÄR DEN KLAR! Min guide på TT-banan på Isle of Man på SVENSKA! Det är ett varv i långsam fart men på avlyst väg. I tävlingsfart i dessa dagar hinner man inte säga nästan någonting om banan och dess omgivningar. Men här bär det iväg på en tvåcylindrig 600cc Scott från 1929! Håll till godo.
http://www.youtube.com/watch?v=_eb51F2ow2E
Ställ in på 720p HD vid kugghjulet nere till höger för bästa möjliga bild. Det går inte att få bort mera av skakningarna, tyvärr.
Silja.
Lite offtopic. Krif har man ju mött några gånger i hockeyrinken under sin uppväxt. Vilken årsmodell är du Björn?
Ps. Nybro slog Krif med 5-3 för vid senaste mötet för några veckor sedan. Ds.
Eftersom ni är inne på pseudonym spåret så antar jag att ni inte hittat Andres Olt?Det har kommit indikationer via mail på att Jan Johansson INTE är en pseudonym. Men ännu vet vi inte var han finns. Tips emottages tacksamt!
Han bör vara mellan 60 och 65 år nu. Vid kontroll på ett bra ställe så visar det sig att det finns drygt 90 Jan Johansson födda bara 1950 (alltså 64 år nu) i Sverige. Svårt läge alltså.
Jan Johansson verkar inte vara pseudonym. Andres Olt vet vi var han finns men han svarar inte i telefon. Kanske bortrest?Eftersom ni är inne på pseudonym spåret så antar jag att ni inte hittat Andres Olt?
Han borde väl rimligen, kan man väl anta, veta vad burkslaven hette, på riktigt alltså. Pseudonym eller inte?
Jan Johansson verkar inte vara pseudonym. Andres Olt vet vi var han finns men han svarar inte i telefon. Kanske bortrest?
Tack! Kontakta Peter Karlsson med mail eller SMS: (Samtal endast efter kl. 16.00).Jag har koll på janne,, kan försöka nå honom under veckan,, kan någon skicka mig ett telenummer han kan ringa om han är intresserad,
mvh jocke
Tack! Kontakta Peter Karlsson med mail eller SMS: (Samtal endast efter kl. 16.00).
peterportimao@gmail.com eller 070-299 79 90.
NU ÄR DEN KLAR! Min guide på TT-banan på Isle of Man på SVENSKA! Silja.
Lite offtopic. Krif har man ju mött några gånger i hockeyrinken under sin uppväxt. Vilken årsmodell är du Björn?
Ps. Nybro slog Krif med 5-3 för vid senaste mötet för några veckor sedan. Ds.
Kristianstad slog Nybro med 4-2 i onsdags
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |